Fitness Seller

g-mens log

Je zag goed bij die 2e fail van het 2e filmpje dat rechts al bijna in lockout wilde gaan terwijl links toch automatisch aan het inhouden was. Over een week of 2 miss heb je hem wel.

Bij de 135 is het ook te zien. Rechts allang in lockout, links twijfelde je en daardoor miste je je rep ook bijna. Komt goed zodra je geheel hersteld en de vertrouwen terug hebt dan knal je wel richting de 150.

Close fails !

Die 140 zat er echt bijna in. Je duikt er wel goed onder.

puike filmpjes en strakke axle, die 140 heb je al in de pocket qua kracht.

respect voor die 135. echt sterk!

wtf, die fails zijn wel heeeel close!

nice as always man! die 140kg axle is er gwn, volgend keer for sure!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.770
Thnx mannen heb getracht een motiverende compilatie te maken van de afgelopen jaren. Ben lekker moviemaker aan het uitvogelen. Het is me voor het eerst gelukt nu na eindeloos allerlei searches op google over hoe het moet. Mijn comp is volgens mij wel wat te traag voor dit soort werk maar ik vind het eindresultaat toch heel redelijk al.
Het uploaden gaat zo te zien nog wel even duren.

Hahah die pose in de Burger King blijf ik het mooist vinden. Mooi filmpje man.

Ziet er goed uit G!

hahaha, heel vet gedaan Gijs !! Miss had je bij sommige stukjes ook t geluid erbij kunnen doen voor een extra vet effect

Leuk gedaan man, ga je er nog een muziekje onder zetten?

Die "Burger King" pose is wel heel goed inderdaad!
Mooi filmpje. :thumb:

Gaaf filmpje, Gijs en nu ook met geluid!

Dit motiveert echt mensen om met de juiste instelling en naturel te gaan liften of strongman te gaan doen - wel al jong beginnen om dit niveau te bereiken. ;)

Ik merk trouwens sowieso dat 'extreme' sporten zoals MMA of strongman steeds populairder beginnen te worden ...

Godverdorie die fails waren superclose, zoals Vladi het al zei, duik je er wel meteen goed onder. Die heb je weldra wel man !;)

filmpje is super vet :p
nu nog iets meer met de audio kloten

die bb foto's ertussen zijn wel gruwelijk

mooi gedaan dat filmpje!

Terug
Naar boven