AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.821
Vandaag truckpullen met onze Choppert. 7e plek. Leuk. 1/10 sneller op harnass dan CP en Chewie maar verdomme paar sec langzamer op de hand over hand dan Mike en Chreiz. We geven de touwinnemer achter Niels de schuld, he Niels! 7e plek was trouwens nog best goed ook en zeker aangezien ik zo'n pijn in mijn kuiten had nog dat ik nog niet kon staan vanmorgen zelfs na 3 ibuprofen niet.

Daarna nog bij mij gepompt met Frank

Opwarmen
3x12x36 axle

Oef 1 Log (anti ecto weer eens gefixed en uit de garage getrokken)
3x95
3x95
3x95
1x105
1x115
1x125
Fx130
Fx120

Damn damn de 130 was gewoon kansloos. De kuiten geef ik de schuld was natuurlijk achteraf ook gewoon kansloos maar ach ik wil altijd alles altijd kunnen.

Oef 2 Close grip 60mm axle press
10x36
10x66
8x96
5x116
5x126
3x131

Oef 3 Benchpress
18x100
12x100
10x100
8x100

Oef 4 Parallel bar dips
17x
12x
8x
6x

Bijna een rep pauze set met Frank

Toen 1e deel sterkste man van NL en in de reclame

Parallel bar dips
20x
12x
6x

Sterkste man van NL deel 2 en in de reclame

Oef 5 Pushdowns
22x35 PR
17x35
12x35

**** em. tot morgen!

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Was leuk je op Tv te zien Gijs, goed bezig. Respect :D

thnx

Wat een dickhead om jou Gijsjuh te noemen:mad:

Is de koosnaam van Wout voor me geworden en is wel grappig omdat ik ook zo'n kleintje ben naast Richard/Jarno/Jan/Alex

Wat wil je nu dan?
Sterkste man wedstrijden draaien en 130 kilo?

gaaf om je op tv te hebben gezien, ik heb echt respect voor je hoe je alles doet qua trainen en de krachtsport! (y)

haha eesrt vrachtwagen trekken en dan nog trainen wat een mentaliteit knap hoor

Wel makkelijk hé, Den Haag uitkomen, wat een *&$(## stad !

Joh krijg lekkah wa goesting !

Was leuk om je op TV te zien, en nog getraind na Truckpull met zere kuiten :eek: haha

hhaha zo erg is het toch niet om van mij en chreiz Hand over hand te verliezen :P
overall stuk betere plaatsing, dat is waar het om draait

• #11.830
Wat wil je nu dan?
Sterkste man wedstrijden draaien en 130 kilo?

Sterkste man wedstrijden blijf ik nog wel even draaien. Het lijkt me leuk om een keer uitgezonden te worden voor EK/WK -105. Verder heb ik geen ambities qua prestaties behalve zo veel mogelijk plezier halen uit mijn hobby.

gaaf om je op tv te hebben gezien, ik heb echt respect voor je hoe je alles doet qua trainen en de krachtsport! (y)
Bedankt, vind ik echt tof om te horen!

haha eesrt vrachtwagen trekken en dan nog trainen wat een mentaliteit knap hoor
Hmm alleen die paar pulls kan ik qua volume niet echt blij van worden voor mijn voldoening dus ja............

heel knap! ik lig kapot op mijn bed en ga morgen blessure's tellen.

gijs nog gefeliciteerd en nu weet je ook wie skinnie is.

Haha, Ja Skinnie en nu mocht je vrouw een keer voor jou klappen:)
See you the next time.

Wel makkelijk hé, Den Haag uitkomen, wat een *&$(## stad !

Whaha ja bizar he. Maar goed de 1 richting straat hebben we gewoon lekker aan onze laars gelapt!

Was leuk om je op TV te zien, en nog getraind na Truckpull met zere kuiten :eek: haha

Ja die log was een beetje overmoedig haha:p

Het lijkt me leuk om een keer uitgezonden te worden voor EK/WK -105. Verder heb ik geen ambities qua prestaties behalve zo veel mogelijk plezier halen uit mijn hobby.
Ik denk dat dat je zeker wel een keer gaat lukken. Volgens mij is Fouad de enige serieuze tegenstander daarin en je komt de laatste tijd gevaarlijk dichtbij.

Haha, die foto van Maurice werkt inspirerend zo te zien. Nette training na de truckpull ook nog eens respect.

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

1awsdrf
\+

enthousiast manneke ben je op tv!Leuk man!Verder alles wel?

Gijs(juh)is een BEEST(je)! :bow:

haha - je hebt wel flink last ondervonden van de kuiten lees ik :p was misschien ook niet zo'n goed idee met truckpull in het vooruitzicht, maarja

gisteren was wel tof inderdaad op TV, al was het in het echt leuker. wel jammer dat ze je stones niet hebben uitgezonden met dat bloedende oor :p

Kan het niet meer terugvinden bij rtl gemist?:(
Heb de laatste 10 minuten gemist.

• #11.837
enthousiast manneke ben je op tv!Leuk man!Verder alles wel?

Ja man alles goed! Met jou? Kom weer eens langs als je tijd hebt! Zoiezo als ik weer eens bij Hieke ben eens afspreken om daar weer te trainen?

haha - je hebt wel flink last ondervonden van de kuiten lees ik :p was misschien ook niet zo'n goed idee met truckpull in het vooruitzicht, maarja

gisteren was wel tof inderdaad op TV, al was het in het echt leuker. wel jammer dat ze je stones niet hebben uitgezonden met dat bloedende oor :p

Ja dat bleek idd;) En ach mss is bloed wel liever niet wat ze laten zien op RTL de familiezender.

Vandaag events @ RPB

Event 1 50mm axle deadlift (alles zonder straps en riem)
10x60
10x110
5x160
5x200
5x220
5x240 (op film)
2x250 3F een paar cm voor lockout, probeerde niet te hitchen.
1x260 (op film, strakke lift)

Deadlift gaat weer heel aardig:)

Event 2 Yoke (onder het mom van je kunt nooit overtrainen alleen ondertrainen met mijn verrotte kuiten toch maar yoke meegedaan met Frank)
20mx230
20mx280
30mx300
20mx300
30mx300
20mx300
20mx300

Op snelheid getraind met de 300 en die deed ik rennend en zonder riem. Zo snel de laatste dat toen ik de yoke neerzette deze achter mij aankwam om me de hersens in te tikken. Ik voelde het naderende gevaar en wist hem redelijk te ontwijken, mss morgen een wat stramme arm verder niks overgehouden aan dit avontuur.

Event 3 Tireflips (wedstrijdsimulatie inclusief platgooien)
8x380 in 29s nog iets
8x380 in 31s (verdomme supersnel en toen misgegrepen bij de laatste flip)
8x380 in 28.7s dit was op weg naar een nieuw pr maar toch een fout in de 4e flip desondanks echt goed snel op deze tire:cool:

Event 4 Farmerholds 100kg dikke handvaten
52sec

Hierbij gelaten de handen deden echt pijn van de hand over hand gisteren en meer zat er niet in.

Event 5 Sledgehammer. Voorhamer van 11,5 kg gekregen echt een ongelofelijk bruut apparaat van staal met camouflagekleuren:D

50x meppen op de tire
60x meppen op de tire

Damn goed werk dit voor je conditioning!!

Daarna nog lekker pompen

Chins
17xbw
15xbw
10xbw

45graden abs tegen bands
20xbw+1mini
12xbw+2mini's
6xbw+2mini's
10xbw+1mini

Met 2 mini's gewoon net zoveel als Frank maar hij deed nog even dubbel zoveel reps in de laatste set. Maar ik kom al dichterbij met abs tegen bands.

Laatst bewerkt:
And the beat goes on. :thumb:

weer goed geknald Gijs.

380 tire? Heb je uitgebreid?

Terug
Naar boven