weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff wat een volume op de benen.
hoop dat je morgen kunt lopen
Ik heb een trauma opgelopen met de squatmachine van Sulaiman in Almere!

hey gijs, qua assistance heb je niet echt vaste richtlijnen of wel? snap dat je wel een soort van rode draad aanhoudt als in pull/rug oefeningen op deadlift dagen en duw/borst bij OH dagen, maar verder geen "standaard" oefeningen of rep ranges?
mooi filmpje heb je gemaakt trouwens, zelfs mn pa vond het wijs om te zien haha
haha oke dan. Ja ik moet nu nog eens over die 20x150 heen. Ik denk dat ik echter volgende keer voor 10x195 ga. Dat is dan een mooie tussenstap van de 10x190 en de 6x200 pr nu. Zo moeten we het maar opbouwen.

Vaste volgorde in de zin van altijd dezelfde dingen doen heb ik idd niet. Ik denk dat je vaak meer in categorieen moet denken. Soms een vast schema helpt je door de structuur om elke training weer te kunnen bepalen of je over je oude grens gaat. Echter heel vaak beperkt het je qua oefeningenkeuze, en heb je er soms ook geen zin in of het vermogen. Bv omdat je lichaam niet prettig voelt bij een bepaalde oefening. Ik denk meer in groepen oefeningen.
Op Push dagen zijn de volgende oefeningen voor 90% vast
1 mp of pp
2 Close grip bench
Daarna kies ik uit groepen voor de assistance
Een groep is bv: Upright rows, machine presses, chest presses, ring push ups etc
Een andere groep is: Side raise, reverse pec deck, front raise
Zelfde als voor LB.
Voor de basis neem ik altijd
-Squat (high of low bar, box of niet)
-Dl (tegen bands/chains etc)
Dan zijn er groepen assistance waar ik uit kies
Een groep is bv: Leg press, hack squat, lunges, Roman chair squat etc
Een andere groep is: Leg ext, leg curls, calf raises, hypers
Ik kies dus uit dit soort groepen in mijn hoofd de assistance. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor je.
daar sluit ik me volledig bij aan!

Mooie PR's man. Ik zou persoonlijk voor een 7 of 8x 200 kg fullsquat met 200 kg gaan. Toch wat meer overdracht imo naar je max kracht en nog steeds een conditionele killer. Wat is het nut om zo'n hoge rep aantal te halen? En ga je nu proberen elke week 5-10 kg op je deadlift vs band erbij te pakken om daar dubbels mee te maken?