- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gijzianowski had je nog de plaatje van je 320kg Deadlift voor me?
dude je had serieus van die lichtstralen erop moeten laten komen.. je weet wel uit opengaande wolken.. past wel bij de sfeer van de rest van het plaatje

(dat zie je aan de scherpe randjes en de slechte rendering werk, maar achja kan niet anders als ik met paint werk
)Achter wie loopt gijs aan op dat laatste filmpje? Dat is echt een beer.
Beetje jammer van de randjes ja, vooral de benen zien er nu een beetje raar uit... Maar verder best cool.
Misschien dat iemand met PS het nog kan smoothen, het vergt niet veel werk.
smoothen moet je niet te veel doen. word het niet mooier op.
het is dat ik geen PS meer heb, anders had ik het wel gedaan.. zal ff kijken of ik een werkende kan vinden.
tip: heel erg veel inzoomen, en dan lasso tool gebruiken. ben je wel ff bezig met het plaatje uitknippen, maar dan heb je ook wat

Plaatje is geheel uitgeknipt, enige gedeelte wat een beetje gefocked is zijn z'n benen en als die gewoon smooth maakt dan ben je zo klaar. Ik heb hier paint dus daar heb ik geen tools voor. Ik heb het plaatje in z'n geheel moeten renderen en dat duurde al lang genoeg.![]()
Enige wat er gedaan hoeft te worden is in principe de ruwe randen smoothen. Dus rondom de benen, schijven en andere plekken die ik over het hoofd zie. Als je ervaren met PS denk ik dat het nog geen 10 minuten werk is?
Enige wat er gedaan hoeft te worden is in principe de ruwe randen smoothen. Dus rondom de benen, schijven en andere plekken die ik over het hoofd zie. Als je ervaren met PS denk ik dat het nog geen 10 minuten werk is?