Fitness Seller

g-mens log

Ja, maar niet van die stralen maken hoor, zoals Erwin zei, dat is stom. :o

golden shower dan?

gijs is toch een engeltje?

xn5is2.jpg

• Like
Waarderingen: fhoc
Die is wel leuk ja, als je die nou ff wat beter bewerkt.. :D

2jfljde.jpg

Omdat dragonball z

hahahaha die is echt ****ing gruwelijk man

"Gijs, De Meest Gephotoshopte Man van 2010"

haha, volgens mij gaat dit helemaal uit de klauwen lopen

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.947
Oh mijn hemel............ Thanks Fawaz. Het mooiste is als de tekst er in een lichte boog boven en onder staat. Verder wil ik ook eens zien als ik er juist meer gewoon als een soort van afdruk op sta ipv met alle details als je snapt wat ik bedoel.

Haha die super saiyan is echt briljant!

• #11.951
Vanwege blessureleed paar dagen op ibuprofen en paracetamol geleefd. Wrs vorige week donderdag spiertje in de rechter boven rug verrekt en zaterdag door de strongman training werd het er niet beter op. Vandaag kon ik echter voor het eerst weer met mijn kin op mijn borst komen zonder al te veel steken.

Training vandaag LB

6 min crosstrainer

Oef 1 Low bar onder par squat (raw)
5x60
5x100
3x140
1x180
1x200 (tot hier ook zonder riem, wel tof gevoel dat je gewoon zo onder de 200 kan gaan staan en die moeiteloos wegdrukt:cool:
1x210 Ook nog easy wel met riem vanaf hier.
fx220 Jammer Harvey moest even kleine spot geven. Hij kwam goed uit de bodempositie maar de barbell rolde naar high bar, hield de borst niet goed genoeg naar voren. Is ook erg lang geleden low bar, toch het gevoel dat het zou moeten kunnen.
fx220 Echt miniscule tik van Harvey......... :rolleyes: Tja, dit is ook mijn pr raw en de bar lag goed. Maar na zulke dagen zou het ook wel erg mooi zijn geweest.

Vanaf hier naar high bar geswitched en full olympics.
5x195 Had er mss nog 1 ingezeten maar 10 zou het zoiezo niet worden dus ook op safe gespeeld.
5x180
5x180
5x180

Heel tevreden dat ik nog zo kon squatten nu.

Oef 2 Deadlift tegen groene (average) band (geen riem en straps)
5x60+b
1x140+b
1x180+b
2x235+b PR
2x235+b
2x235+b

Monsterlijk zwaar en eigenlijk was alleen de eerste rep echt zuiver, de rest moest ik toch erin gaan hangen. Maar ik kon het gewoon niet velen om geen pr te zetten. Hopelijk vergeeft dat plekje rechts boven in de rug mijn actie.

Oef 3 Hacksquat (gew alleen schijven)
15x120
15x140
15x160

En toen was het tijd. Was erg laat ook vanwege een studiemiddag op het werk.

Voel jij dan zoveel verschil met of zonder riem? Ik zou zeggen met die buikspieren van je maakt dat niet echt uit.:P

Toch nog dikke deads Gijs!

Voel jij dan zoveel verschil met of zonder riem? Ik zou zeggen met die buikspieren van je maakt dat niet echt uit.:P

die average band voegt ook wel zo'n 60 kilo toe op topspanning he ;) dat maakt het toch wel wat zwaarder dan als je alleen de gewichten leest

• #11.955

Is een wereld van verschil idd. Ik ben benieuwd welk effect dit op mijn kracht gaat hebben zo zonder riem en straps trainen. Ik merkte wel dat met 200 squat zonder riem ik totaal geen probleem had en dat kon ik mee een tijd terug toch niet voorstellen dat ik dat even zou doen.

die average band voegt ook wel zo'n 60 kilo toe op topspanning he ;) dat maakt het toch wel wat zwaarder dan als je alleen de gewichten leest
Bedoelde de squat. :)

Is een wereld van verschil idd. Ik ben benieuwd welk effect dit op mijn kracht gaat hebben zo zonder riem en straps trainen. Ik merkte wel dat met 200 squat zonder riem ik totaal geen probleem had en dat kon ik mee een tijd terug toch niet voorstellen dat ik dat even zou doen.
Toen ik zonder begon te squaten voelde dat eigenlijk wel goed aan. Bij jou toen nog eens 190 zonder belt gedaan.
Denk dat het je core wel ten goede komt.

• #11.958
Nou ja bij squat voelde het vandaag dus ook heel zeker aan zonder.

Ik snap niet waarom je, bij het sukkelen met een blessure, gaat maxen.
Paracetamol heeft overigens geen ontstekingsremmend effect hé, ik neem aan dat je dat weet, heb je dan zoveel pijn dat je dit erbij moet nemen?

Waarschijnlijk was het bijna over. Dan lijkt het mij niet zo'n probleem.

Terug
Naar boven