- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Ja, maar niet van die stralen maken hoor, zoals Erwin zei, dat is stom.![]()
golden shower dan?
gijs is toch een engeltje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar niet van die stralen maken hoor, zoals Erwin zei, dat is stom.![]()
Haha thx, zit dan ook gelijk weer veelteveel tijd in

Tja, dit is ook mijn pr raw en de bar lag goed. Maar na zulke dagen zou het ook wel erg mooi zijn geweest.Voel jij dan zoveel verschil met of zonder riem? Ik zou zeggen met die buikspieren van je maakt dat niet echt uit.![]()
dat maakt het toch wel wat zwaarder dan als je alleen de gewichten leestVoel jij dan zoveel verschil met of zonder riem? Ik zou zeggen met die buikspieren van je maakt dat niet echt uit.![]()
Bedoelde de squat.die average band voegt ook wel zo'n 60 kilo toe op topspanning hedat maakt het toch wel wat zwaarder dan als je alleen de gewichten leest

Toen ik zonder begon te squaten voelde dat eigenlijk wel goed aan. Bij jou toen nog eens 190 zonder belt gedaan.Is een wereld van verschil idd. Ik ben benieuwd welk effect dit op mijn kracht gaat hebben zo zonder riem en straps trainen. Ik merkte wel dat met 200 squat zonder riem ik totaal geen probleem had en dat kon ik mee een tijd terug toch niet voorstellen dat ik dat even zou doen.