MuscleMeat

g-mens log

Mooi was dat om te zien (ener)G(ie)-MAN, dat jij en Niels zo veel pijn leden tijdens het "wrappen" en dat Pardeep gewoon met een lach op zijn gezicht zat te keuvelen tijdens zo'n zelfde behandeling door Pjotr! :D

Leuk dat je gisteren aanwezig was...dat met die "extra motivatie" is wel gelukt hoor...jij weet de mensen wel met de nodige humor te "prikkelen".

Wederom sterk wat je allemaal liet zien!

Ik neem aan dat je ook in de toekomst nog wel vaker de weg naar Papendal zult weten te vinden ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.984
Als Pjotr mij erbij wil hebben vind ik het leuk. Ook ik heb weer het nodige geleerd en daarbij is het altijd gezellig!

Vandaag events @ RPB

Ik had vooraf gezegd dat ik rustig aan zou doen ivm gisteren en de blessure maar dat is natuurlijk niet gelukt.

Event 1 Logpress (zou ik ook niet doen maar toen ik de logs zag moest ik gewoon, wel gewoon puur op techniek gehouden en niet all out)
5x55
5x55
1x65
1x75
1x95
1x115
1x120
1x125
Fx130

De 125 was heel mooi op techniek echt super zuiver en snel. De 130 voelde ik dat ik al iets naar achteren moest gaan hangen en dus niet all out voor gegaan.

Event 2 Yoke (zonder riem)
20mx220
20mx320
20mx340
20mx360

Mooi, de 340 en 360 zijn pr zonder riem. Bizarre spanning. Scheet in mijn broek met de 340 puur doordat ik zo hard mijn abs aan het aanspannen was.

Event 3 Farmers (dikke handvaten)
20mx130
10mx155 pr (maar niet helemaal tevreden, 2x pickup)
10mx130 (terugzetten)
20mx130 (rennen)

Event 4 Tireflip (2 banden achter elkaar beide 6 flips in een keer door)
6x380 - 6x300 (we weten het gewicht van deze band nog niet echt maar zal zo 300 zijn)
6x380 - 6x300
6x380 - 6x300

No handend tireflips (de nieuwe band)
1x
1x (op film)
Jep als Tom Mustafis het kan kan ik het ook!

Event 5 Postzak schouderen plus squat (65kg)
10x
15x

Helemaal kapot.

Even pompen nog

Cable rows
15x30
15x60
12x80
10x100

45% sit ups tegen bands
10xbw+mini
12xbw+2 mini
8xbw+2 mini en het bankje zo ver mogelijk weg. Haha voor het eerst Frank gesmoked hierop, volgens mij kon hij het niet geloven. Mss al het werk zonder riem ofzo.

Toen een steentje gegoten met de hele crew!

De nieuwe stickers van RPB met grote dank aan Jaimy!! Thanks makker het wordt zeer gewaardeerd:)

Afb020.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze zitten ook op de yokes en de logs. Als er nog een grote komt komt ie ook op de garage!

Was weer gezellig buffeltje ;)

en niet te vergeten ze moeten straks ook op de stenen

• #11.987
http://www.youtube.com/watch?v=DxxzDBXvbIA

Haha Mike, dat zou die band volgens het i-net moeten wegen als we een vergelijkbare maat van ander merk nemen maar zo voelt ie lang niet!! Laten we het maar houden op ergens 300 en we komen er ooit nog wel eens achter wat nu het echte gewicht is.

O ja voor diegene die willen zoeken het is een:

Michelin 650/65 R38xM108

weer goede training :)

Het was weer mooi Gijsman :) En RPB wordt mooier en beter... die stickers zijn gaaf

Jij bent echt het equivalent van het "Duracel konijn" éh..?! :bow:

• #11.992
Paar minuten de bovenrug met de foamroller gedaan (pvc pijp met handdoek).
Monsterlijke kraak in de bovenrug. Van 10cm voor de vloer nu ROM waarbij ik de handen bijna plat op de vloer krijg met gestrekte benen.

haha, jouw rug heeft t zwaar te verduren G

• #11.994
Shit vliegt links en rechts Frank, je weet het door de scheve rug daar en door de spierdistrofie die ik ooit daar gehad heb zal het wrs wel zo blijven dat ik daar gevoelig ben voor een veel grotere spanningsopbouw.

was tof vandaag Gijs! bedankt voor het eten en de vele koffie :D

• #11.996
Ik zit ook nog te trillen van de koffie.

En dat je maar net zoveel spierpijn mag hebben van de yoke als ik had opgelopen met die calfraises!

:roflol: die no hand flip, die heb je pas voorbij zien komen he

btw, foamroller is echt geniaal spul man...

• #12.000
:roflol: die no hand flip, die heb je pas voorbij zien komen he

btw, foamroller is echt geniaal spul man...

Jep ik moest en zou dat ook kunnen. Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Idd foamroller is de bom;)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

pvc pijp, handdoek eromheen = gangster foamroller. Voor de rest maar even intypen in google dan vind je genoeg.

Terug
Naar boven