- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik had al zo'n vermoeden dat je je onmogelijk ging inhouden.
Toch een zeer nette training zeker na gisteren allout te zijn gegaan met Squats, Bench en ook nog pittig gedeadlift.![]()
Mooie 'Papendal training' man !! en die banden moeten dus knetterstrak zo te lezen. En ook nog vandaag Events getraind alhoewel je geblesseerd bent haha, jij blijft ook maar doorgaan he !!
Lachen man die Wheelflip zonder handen !!

Toch heb ik het idee dat ik dit jaar toch wel behoorlijk ben getroffen door pijntjes. Ik zit te bekijken hoe ik dat volgend jaar wel wat kan verminderen.
ik dacht hetzelfde Frank en ik en nog een paar hebbe het al vaker gezegd...meer rust in je schema!
dinsdag DE/RE presses
Woensdag DE LB gewoon speed shizzle/ explosieve oefeningen (olympics)
do RE lats/ assistence op andere dingen
weekend event training = ub en lb ME
dit zou bv al iets zijn....
Niet verwonderlijk, je bent volgens mij 6x per week aan het maxen? Zou echt wat systematischer gaan trainen. In deze training heb je gemaxed op de Deadlift, Push press en de CG bench.... terwijl je last hebt van pijntjes? Wat is de gedachte hier achter? Soms moet je jezelf gewoon even wat rust gunnen, ook al schreeuwt het ijzer.
Niet verwonderlijk, je bent volgens mij 6x per week aan het maxen? Zou echt wat systematischer gaan trainen. In deze training heb je gemaxed op de Deadlift, Push press en de CG bench.... terwijl je last hebt van pijntjes? Wat is de gedachte hier achter? Soms moet je jezelf gewoon even wat rust gunnen, ook al schreeuwt het ijzer.

Nou ik hoop niet dat ik daar verantwoordelijk voor ben.............
En de intensiteit neemt dus wel toe naarmate je sterker wordt en op een hoger niveau wilt presteren, dat is een beetje de issue. Ik moet daar toch mijn training op gaan aanpassen.
En een blessure trekken net voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar?
Rust is niet mijn sterkste kant en dat weet iedereen hier wel zo'n beetje.
al jaren roept iedereen dat ik meer rust moet integreren. Echter had ook niemand gedacht 3 jaar terug dat ik al 2x bij de finale had gestaan
1. Ik denk dat de gewichten waarmee ik train dusdanig meer herstel vragen dat ik wel moet gaan kijken hoe ik dit goed aanpak. Het is niet meer hetzelfde als toen ik 100 farmers aan het trainen was. Ik merk gewoon dat mijn pezen bijv de 155 farmers van zondag niet grappig meer vonden.
Het is dus ook een kwestie van dit ik nu op een bep punt zit in mijn training en de gewichten die ik gebruik.
2. Ipv meer rust in de zin van dagen rust tussen trainingen moet ik me ook meer verdiepen in bv de ene oef licht en de andere medium etc. Eigenlijk zit ik vooral te kijken naar bv Pjotr. Ik vind dat hij het heel knap doet.
Hoeveel nieuwe veelbelovende jongens zijn al niet stukgelopen van de blessures in een poging om jouw gebeuk op alle oefeningen na te doen (chopper, corpaul, marrkos?, snoob?).
maar mijn blessure heeft niets te maken met G hoor, was al opgelopen voordat ik uberhaupt ooit een keer in Baarn was geweest.