MuscleMeat

g-mens log

Deze trainingen lijken me inderdaad goed te behappen :D Dikke squat!

ai lekker bezig G

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.183
oh ja setje vergeten zal even toevoegen nog 5x180 back off set gedaan

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Damn nice squats man, eerst front nu back PRs

Full back heeft prima overdracht naar fronts.

Zoo... zeer nice Gijsmans ! Je blijft maar PR"s zetten sinds je nu wat minder onbesuisd elke training all out aan het gaan bent.. :thumb: nu vroeg pitten jij!

netjes gijs, je gaat nog hard maar train nu ook slimmer, qua herstel enzo! zo doorgaan man

• #12.186
Ja ik krijg die feeling er nu langzaam voor om aan te voelen of ik te ver ga. Ook de acceptatie dat je bv niet meer dan die 150 hoeft te doen op de RDL is er nu omdat ik nu al heb ervaren dat het gewoon pr's opleverd.

hey gefeliciterd met je prs. ps mag ik trouwens je rug even lenen voor het WK:D

• #12.188
Haha ik zou het doen als het zou kunnen Pjotr! En nog even afwachten joh mss komt die rug nog heel wat beter terug dan je nu denkt!! Keep the faith

Haha ik zou het doen als het zou kunnen Pjotr! En nog even afwachten joh mss komt die rug nog heel wat beter terug dan je nu denkt!! Keep the faith

ja ik hoop het, het gaat per dag beter, maar ja het is zo kort dag. had ik maar wat meer tijd.

20kg op je Pr is knap! Zo trekken je squats wel aardig bij.

netjes gijs!:cool:

Flinke prestaties ondanks je je niet 100% voelde... :bow:

Ja ik krijg die feeling er nu langzaam voor om aan te voelen of ik te ver ga. Ook de acceptatie dat je bv niet meer dan die 150 hoeft te doen op de RDL is er nu omdat ik nu al heb ervaren dat het gewoon pr's opleverd.

Enda tis nou mooi, dat gevoel die je nu krijgt om zelfstandig wat minder gek te doen gaat je heel goed doen in de toekomst! volume of rep pr's zijn ook belangrijk en nice, en zo wordt ook je 1rm maxes ook sterker!

Lekkere squats hier.

oh ja setje vergeten zal even toevoegen nog 5x180 back off set gedaan

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Full back heeft prima overdracht naar fronts.

En Fronts overdracht naar Full Back, zo zie je maar weer, de quads komen lekker op gang, good shit G!
Denk dat dit ook gunstig is voor je Deads, misschien zien we 320 of meer voor het einde van het jaar nog? :)

• #12.196
Jep en de hams probeer ik nu rustig extra te activeren door de RDL. Ik heb het gevoel dat die lui zijn tijdens de deadlift, alsof mijn onderrug de zwakke hams wat opvangen zeg maar. Nu met de RDL merk ik ook een rustige vooruitgang in leg curls.

dat beginnen nette squats te worden! in verhouding met je overige lifts beginnen ze steeds meer bij te trekken...

• #12.198
Thnx Erwin ik vind ze ook steeds leuker worden om te doen. Nog niet gelijk aan deadliften maar al wel in de top 10 van leukste oefeningen.

Deadlift is je favo gym exercise maar wat is je nr2 en 3? Ben best benieuwd eigenlijk. :p

• #12.200
1 Deadlift (dat zal geen verrassing zijn:p)
2 Pushpress
3 Chins
4 Dips
5 Squat.

Dat is de top 5.

Terug
Naar boven