Fitness Seller

g-mens log

Dacht altijd dat je een enorme grip had, gezien die farmers enzo. 10x180 Vind ik dan nog meevallen.

???

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Ik vond het nogal sterk... :o

Ik had meer iets van 10x200 in me hoofd, mss een beetje te veel van het goede dan.

Dat kan die waarschijnlijk ook wel, en anders volgende week wel. ;)
Ik geloof nooit dat ik 'm vasthoud... :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.225
Farmers zijn anders. Daarbij ben ik ook beter in farmers lopen dan farmer holds. Mijn grip is een van mijn beste punten en ik denk dat 10x180 daar nu aardig bij aansluit. Een half jaar terug deed ik serieus niet meer dan 140 alvorens ik echt straps nodig had op een barbell. Gewenning dus omdat ik nu de straps echt zeer en zeer zelden nog tevoorschijn haal. Ik denk ook wel dat ik voor het eind van het jaar die 10x200 zonder straps wel haal.

lekker getraind in een uurtje !!

Tja barbell hold en farmers kan je niet vergelijken vind ik! Is toch heel wat anders. Barbel van 180 vasthouden word al snel zwaar terwijl je farmers van 90 p/st toch aardig makkelijker vasthoud :)

Maja dat vind ik he :D

• #12.228
Vandaag biceps. Voel me tegen de grens van ziek zijn aanzitten dus was benieuwd maar de vistajine van Frank heeft me aardig energie gegeven. thnx mattie.

Opwarmen 6 min crosstrainer

Oef 1 dumbbell curl
10x12
10x16
8x20
6x26
6x32 PR
6x32
5x32

Oef 2 Ez curl
10x30
10x50
8x60

2reps meer dan vorige week.

Oef 3 Dumbbell hammer curl
10x22
10x22
10x22

Oef 4 supersets wrist curls en reverse wrist curls
15x15-15x15
15x15-15x15
15x15-15x15

Dit valt echt onder de categorie ego op zij zettende k*toefeningen.

Oef 5 Barbell curl
20x20
20x20

Biceps gaat hard sommige personen moeten zich zorgen gaan maken.......... Maar belangrijker is dat mijn aanhechtingen het werk aan de armen erg waarderen. Rechts is zo goed als pijnvrij al en links zit alleen nog het plekje dat ik meen ingescheurd te hebben, echter ook deze is goed aan het genezen.

lekkere gepompt die armen, en mooi dat je pijntjes minder worden...

Nette curls hoor.

Natuurlijk is farmer iets anders dan een halter. Een halter rolt en een farmer niet. Zoveel je mixed grip kan is een goede indicatie voor totale farmer gewicht. (wsch met farmer meer ivm armpositie)

Pak je die barbell shrugs dan met of zonder magnesium aan de bar?

• #12.235
Met omdat dat 100kg scheelt.

Nice man.. 32 kg db curls begint al aardig bazig te worden. Ben blij dat de Tahin en de drie dubbele espresso je goed heeft gedaan. Er zaten ook behoorlijk wat vitamientjes in :D

Hehe lekker Gijs, op naar de 40 kg curls!:D

Begint bijna een beetje sterk te worden he die biceps van je :)

Nu nog die 32 Kg. dumbbells 3 x 10 pakken en dan ben je net zow sterk als ik :p

Terug
Naar boven