- Waardering
- 7.034
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
haha Hansje die opmerking vraagt om een 3x20 curl aan het einde van de training hier inclusief filmpje!!
Volgende keer denk ik proberen 3x8x30 te doen voor een pr en daarna voor 3x7x32 etc etc. Pas als ik goed en netjes 8 reps kan pakken op een gewicht en de eerste set over heb ga ik 2kg stijgen.
---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
BAM! En dat hadden we mooi niet gedacht toen ik als een duf konijn weg ging. Ben nu ook pas net uit mijn nest. Ik had veel rust nodig.
Volgende keer denk ik proberen 3x8x30 te doen voor een pr en daarna voor 3x7x32 etc etc. Pas als ik goed en netjes 8 reps kan pakken op een gewicht en de eerste set over heb ga ik 2kg stijgen.
---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
Nice man.. 32 kg db curls begint al aardig bazig te worden. Ben blij dat de Tahin en de drie dubbele espresso je goed heeft gedaan. Er zaten ook behoorlijk wat vitamientjes in![]()
BAM! En dat hadden we mooi niet gedacht toen ik als een duf konijn weg ging. Ben nu ook pas net uit mijn nest. Ik had veel rust nodig.

!

hahaha! Maja ik ga de uitdaging graag aan! 3 x 10 met 32 is wel uit de tijd van Joel's he
maja,
ben benieuwd....