XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.322
Shit man hoe druk is het hier geworden op het pl deel als je log binnen een dag al op pagina 3 staat.....

Vandaag biceps. Tja mooiboy maar als ik de resultaten zie ga ik niet lopen klagen. Vandaag voor het eerst in lange tijd zonder sleeves getraind zowel links als rechts en dat is erg prettig.

Opw 6 min crosstrainer

Oef 1 Dumbbell curl
10x10
8x16
6x22
8x30
8x30
8x30 PR (3x8x30)

Oef 2 Ez curl
10x30
10x40
10x50
8x60 (zelfde als vorige week maar 2 reps meergepakt op de 50 vooraf, volgende keer eerste set helemaal weglaten)

Oef 3 Dumbbell hammer curl
8x24
8x24
8x24

Lekker

Oef 4 Reverse barbell curl
10x20
8x30
6x35
7x40 PR

Oef 5 Supersets wristcurl en reverse wrist curl
20x15kg - 20x15kg PR (haha ach ja.... ook kleine pr is een pr)
20x15 - 17x15
20x15 - 16x15

Oef 6 bb curl
20x20
20x20

Latersss.

Erg he die drukte :p haha! Kan je die dumbbell curls met die 30 eens filmen voor me :D als we gaan battle'n wil ik wel beetje zelfde uitvoering hebben :D haha! Kan ik erop trainen :p

volgens mij bedoelt Hans 'ik wil zien of je cheat' :P

• #12.326
Het is al erg genoeg zo, nu wil je ook al filmpjes van curls in het pl gedeelte....

Jij post die :gay: training tog ook :p hahaha!

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ken er ook wel een filmpie bij :D

Biceps is een vergeten spiergroep maar wel handig om te versterken voor truckpulls (mits met touw uiteraard) en big flashy guns zijn ook sowieso nice!

Swole guns ftw!

Goede trainingen en log ! Succes, Gijs!

-Leon

• #12.332
Ho eens jij ook al mijn log gevonden, leuk man:)

Vandaag pompen met de presses.

Oef 1 MP
10x60
10x70
10x80 volume pr

(doe bijna nooit meer dan 5 reps op mp, pr staat hierbij op 5x5x80, 10x80 is oke maar moet natuurlijk naar 10x100)

Oef 2 Benchpress (wide grip, middelvinger op ring)
10x60
10x100
5x140 Wutt. Oke ik heb mp al gedaan maar wtf. Zo onstabiel ook.
15x100 (grip naar pinky)
11x100
10x100

Blame het op de gripbreedte, nu op de reps met 100 en pinky wel meer reps dan vorige week toen ik zelfs bench als 1e oef had. Wijder dan pinky voelt zo vreemd.

Oef 3 Pec fly machine
15x12bl
15x15bl
15x18bl
10x21bl full bl (op zich pr maar really don't give a ****)

Oef 4 Parallel bar dips
15xbw
12xbw
10xbw

Oef 5 Push ups
20x
15x
10x

Daarna nog kwartiertje ofzo abs met schijf en bal.

En GVD breekt mijn uitlaat van de auto. Vorige zaterdag al snoeihard een drempel geraakt maar toen hoorde ik niks. Vandaag had ik al het idee dat ik veel vaker als anders de uitlaat hoorde schuren en toen ik naar de FPA reed begon het echt lawaai te maken. Toen ik naar huis reed was ik een tractor. Thuis aangekomen lag ie doormidden. Dus nog van tien tot elf in een onmogelijke houding liggen beunen met lasapp om morgen naar werk te kunnen:mad:

klote van je auto Gijs!
mjah MPén op 10 reps is toch ff oefenen, verzuurt zo hard die schouders

Gijs en verzuren, dat gaat toch ook niet samen.

alweer de uitlaat? ahhh ****ed up man... miss toch maar die golf wat verhogen? ;)

Da's een mooie reden om eventjes helemaal verbaal uit je dak te gaan als je zoiets aan je auto hebt, op zo'n tijd! :mad:
Maar jij bent waarschijnlijk gewoon rustig gebleven. ;)

Mooie training, en mooie sets MP.
Daarna toch nog even flink gedrukt op de bank. :bow:
En alles breder dan pinky vind ik eigenlijk ook "vreemd" aanvoelen, maar het wend ooit wel denk ik... :dunno:

lekker bezig hoor Gijs! wel balen van je uitlaat :p

• #12.339
alweer de uitlaat? ahhh ****ed up man... miss toch maar die golf wat verhogen? ;)

Ben je gek ofzo! Lid van de laagvliegers club for life! Ze moeten dat debiele drempelbeleid eens onder de loep nemen want dit gaat toch nergens meer over.

JA WA JONGUH!

hey, heb jij geen last van spierpijn in je onderrug van zaterdag, Wolverine?

Terug
Naar boven