MuscleMeat

g-mens log

http://www.youtube.com/watch?v=pcg0ZTzbeBs

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=wIVydt3tXQ8

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Ben je gek ofzo! Lid van de laagvliegers club for life! Ze moeten dat debiele drempelbeleid eens onder de loep nemen want dit gaat toch nergens meer over.

Ik zeg altijd drempels zijn sponsored by kwikfit !!!!!

Haha gruwlijke die repout!! En die 210 beltless is natuurlijk ook nice

mooie lift die 210.

jammer dat je net de 20 niet kon pakken met die 150 man, ik vind overigens dat je nog best een hoog tempo hebt voor een breathing style setje man

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.344
Zo eindelijk even ontspannen na een hoop stress deze week. Alles perfect gelopen morgen simpel dagje op werk dus wel moe maar met voldaan gevoel naar de gym.

Opw 6 min crosstrainer

Oef 1 Fullsquat raw
Beltless
10x20
10x60
5x100
3x140
3x180
2x200 (evenaring pr)
1x210 PR
Riem om
1x220 (evenaring Pr)
Riem af
3x180
Riem toch weer om de 210 had me blijkbaar getoost
3x180
19x150 PR Godverrrrrrrrrrrrrrrrrr k*t Jules nu moet ik nog een keer:mad: Begon zo te trillen moest wel wegleggen voor ik neer ging.

Oef 2 Romanian DL (light)
8x60
8x100
8x140
8x140
8x140

Oef 3 Roman chair squat
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw+15
10xbw+15

Haha ging easy want ik had geen gevoel meer in mijn benen:rolleyes:

Oef 4 HS leg curl one leg
20x20
20x20
20x20

Lekker weer. Het gaat prima zo.

Haha epic filmpje!

Brutale repout G ! Jammer van de 20... ;)

haha mooi filmpje

Hahaha, gawddamn. Zat net dat filmpje te kijken terwijl ik je trainingspost nog niet gelezen had en snapte de 19 reps al niet, tot je ineens begon te zwabberen, toen snapte ik het gelijk :D

brute training en nice repout!

Na een evenaring van 2 PR's nog even zo'n rep-out doen! :bow:
Toen ik zat te kijken dacht ik eigenlijk dat de 20 er nog wel inzaten, maar ineens zag ik je breken.
Volgende keer dan maar éh?! :thumb:
BEEST!

Laatst bewerkt:
Respect Gijs - zo zie je weer hoe dedicated je wel niet bent!

• #12.353
Brutale repout G ! Jammer van de 20... ;)

Dat vind jij helemaal niet jammer!:mad:

Hahaha, gawddamn. Zat net dat filmpje te kijken terwijl ik je trainingspost nog niet gelezen had en snapte de 19 reps al niet, tot je ineens begon te zwabberen, toen snapte ik het gelijk :D

Na een evenaring van 2 PR's nog even zo'n rep-out doen! :bow:
Toen ik zat te kijken dacht ik eigenlijk dat de 20 er nog wel inzaten, maar ineens zag ik je breken.
Volgende keer dan maar éh?! :thumb:
BEEST!

Ja baalde ook. Verdorie ging nog best en ineens begonnen de benen gewoon keihard te trillen.

Respect Gijs - zo zie je weer hoe dedicated je wel niet bent!

Ach ik train gewoon graag net als vele anderen hier.

Mwah ik moet vooral sterker worden op de squat en dit soort geintjes vergroten nou niet echt snel je max. Daarbij duurt het herstel ook veel langer.
Mijn oude pr's stonden/staan trouwens op 31x120 - 21x140 - 15x150

Dat vind jij helemaal niet jammer!:mad:

Ja baalde ook. Verdorie ging nog best en ineens begonnen de benen gewoon keihard te trillen.

Ach ik train gewoon graag net als vele anderen hier.

Mwah ik moet vooral sterker worden op de squat en dit soort geintjes vergroten nou niet echt snel je max. Daarbij duurt het herstel ook veel langer.

19x 150!! Netjes!! hahaha die 31x 120 weet ik nog wel heeel goed! :D

nooit last van je knieeen bij die roman chair squat? Vooral als je echt goed rechtop blijft, komt er reteveel spanning op je knieeen.

ik dacht dat je met Kevin (omega) aan het competen was ofzo? die heeft ook 20x150 gedaan

:eek: WOW..gave filmpjes en respect man voor die lifts! Wat heb je jezelf als doel gesteld qua 1 RM squat? Heb je een aparte aanpak om je squat omhoog te krijgen of gewoon op de manier zoals je nu traint met veel 5x5s etc?

• #12.358
ik dacht dat je met Kevin (omega) aan het competen was ofzo? die heeft ook 20x150 gedaan

Oh ja? Dat wist ik niet. Nee Jules had een repout gedaan laatst en ik heb een week of 2-3 geleden eens geprobeerd erover heen te gaan maar bleef steken toen bij 15. Maar dit was na al een behoorlijke voorvermoeing zeg maar. Als ik vers ben en alleen voor de repout zou gaan ga ik ergens 25+ doen met 150.

PFFOOEEE, kap hoor Gijs. Ik krijg al pijn in mijn poten door alleen te kijken naar dat filmpje. 210kg beltless squat is ook erg sterk, maar goed je hebt dan ook een rug van gewapend beton.

haha dat zou wel flink brutal zijn. hoeveel had jules er dan? 20 dus?

Terug
Naar boven