MuscleMeat

g-mens log

Vandaag LB. Alleen ontbijt op en snel snel van alles doen nog aan het huis. Beetje stressvol begonnen aan de training, Frank en Raynor waren al in de garage bezig.

Oef 1 Olympic fullsquat (raw en beltless)
10x60
10x100
3x150
2x180
2x200
1x200 2f (onderrug nog niet voldoende hersteld voor de hoge gewichten beltless)
21x150 PR Bam gewoon om weer het alphamannetje te zijn! Ik tik hem weer door naar Jules en Kevin. (deze was trouwens met belt)

Oef 2 Rackpull onder de knie
Dubbel overhands
5x120
3x170
1x210 + 2xmixed grip
Mixed grip
3x260
2x300 (zonder straps pr)
5x270 (idem)

Oef 3 Romanian DL (light)
8x120
8x140
8x140
8x140

Oef 4 Roman chair squat
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Nice train @ RPB.

Ouwe bodybuildert;). Nette training

nette training weer Gijs
hoe staat je deadlift er op dit moment voor? 2 x 300 rackpull alweer

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.444
Deadlift vorige keer vrij easy 300, 310 tot de knie en nu zonder straps.

Vandaag training 6. Werd vrij brak wakker maar kreeg ineens zin in een pelgrimage naar Raalte. Gezellig daar getraind bij Robbert en de jongens.

Oef 1 Benchpress (grip 1 duim van glad)
10x60
10x100
9x140 10f kwam tot halverwege
6x145 PR (Rocky was aan het spotten en dus had ik plenty motivatie)
3x150
3x150 (2x3x150 PR)

Oef 2 Swissbar floorpress (benen recht)
5x55
5x85
5x95
5x115
12x100

Oef 3 Fat handle pull down
15xfullbl + 20
12xfullbl + 40
10xfullbl + 55
10xfullbl + 70

Oef 4 Chest supp rows
10x40
10x80
10x80
10x80

Nice machine!!

Oef 5 Tate press
15x14
12x22
12x24 pr (maar pijntje in rechter elleboog waar ik hem vorige week had gestoten toen ik de trap afgleed)

Had wel meer ingezeten zonder pijn.

Oef 6 rope push downs voor de doorbloeding
20x20
20x20
20x20

Klaar. Super voor een 6e training nog. Nu aankomende week soort van deload om zaterdag in papendal te kunnen knallen.

schitterende training Gijs ! Binnenkort toch maar eens richting een 175 kg bench gaan?

lijkt me een toffe locatie om eens een rondje mee te draaien. ga je volgende week zaterdag toevallig ook nog ergens anders dan thuis trainen?

Was leuk je weer is gezien te hebben, je bent er kwa fysiek behoorlijk op vooruit gegaan :).

• #12.449
schitterende training Gijs ! Binnenkort toch maar eens richting een 175 kg bench gaan?

Het is geen hoofddoel maar het zou leuk zijn. Dan wel in papendal of bij Robbert met een goede en rechte stang

lijkt me een toffe locatie om eens een rondje mee te draaien. ga je volgende week zaterdag toevallig ook nog ergens anders dan thuis trainen?

Ja ik reis zoiezo vaak van her naar der om te trainen. Is leuk, gezellig, motiverend en goed voor de afwisseling

Volgende zaterdag is papendal

Was leuk je weer is gezien te hebben, je bent er kwa fysiek behoorlijk op vooruit gegaan :).

haha gaaf om te horen Kevin, Ben weer wat voller he. Jij gaat ook sterk, heb af en toe wat meegekeken met de boxsq.

idd

• #12.451
Gezellig.

haha gaaf om te horen Kevin, Ben weer wat voller he. Jij gaat ook sterk, heb af en toe wat meegekeken met de boxsq.

Ja idd je bent droger maar voller, de boxsquat is op dit moment denk ik minder dan de reguliere squat. Het was alweer een tijdje geleden dat we die voor het laatst hebben gedaan, maargoed mag niet klagen ( behalve over de deadlift :mad: )

Sterke bench Gijs! Maar jij hebt dan ook hele korte armen.. volgende keer zal ik wel een 5je drukken met 150kg.

• #12.454
haha (nu de epic reply) ik deadlift wel 300+ met die armen.

haha nice, ik lees em nu pas die 21x150, had je nog over? aangezien je vorige keer het gevoel had op een verse dag er 25 te kunnen pakken?

I was there, and I saw he didn't go all out. I cried

Andy Ruse. In de beschrijving op Youtube staat een link naar zijn log op bodybuilding.com

Sterk baasje, die goed gepresteerd heeft op de Raw Unity Meet in Amerika, met iets van 290 squat, 180 bench, en 312.5 deadlift. Raw in de 110 klasse.

Helaas heeft hij nu een onderrug-blessure waardoor hij misschien niet meer kan deadliften of squaten. Z'n filmpjes zijn al wat ouder, maar impressive to say the least!

Andy Ruse. In de beschrijving op Youtube staat een link naar zijn log op bodybuilding.com

Sterk baasje, die goed gepresteerd heeft op de Raw Unity Meet in Amerika, met iets van 290 squat, 180 bench, en 312.5 deadlift. Raw in de 110 klasse.

Helaas heeft hij nu een onderrug-blessure waardoor hij misschien niet meer kan deadliften of squaten. Z'n filmpjes zijn al wat ouder, maar impressive to say the least!
idd,zeer sterk,thx

1 Duim van het gladde, is dat close grip dan? Maar erg sterke training weer.

Terug
Naar boven