- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
1 Duim van het gladde, is dat close grip dan? Maar erg sterke training weer.
wel met G z'n schouders
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 Duim van het gladde, is dat close grip dan? Maar erg sterke training weer.
Hallo G-men,
Ik volg je log een beetje. Ik zie dat je BB was. Heb je nog steeds aspiraties in BB? Of puur strongmen.
Waar train je eigenlijk?
Hey Gijsmans, heb je t al gevraagd voor mij @ Papendal zaterdag?
als je toch naar Papendal moet, had je je patta's net zo goed bij Waalsport kunnen gaan halen, is vlakbij volgens mij en had je nog kunnen passen ook.
Saaie zooi.Een PR in een deload? Dat is zoiets als coïtus tijdens periodieke onthouding.
Wel lekker toch... Maar als je een oefening nooit zwaar doet en altijd als 3e oef oefening wat licht voor de vorm doet kun je het dus met matige intensiteit nog steeds een pr halen als je het als 1e oef doet in een deload. Of ben je het er mee oneens
Altijd lekker, maar uit principe het kan niet. Het één gaat niet samen met het ander. Daarom vond ik het wel grappig, met alle respect overigens! Maar ik snap je uitleg heel goed en het is ook geen echt inhoudelijk punt. Het is maar net wat je onder deload verstaat zo blijkt. Het doel zou wat mij betreft moeten zijn juist geen PR te halen.