AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.462
Ik noem het mijn powergrip, nu mijn sterkste grip. Close grip is tegen glad aan.

• #12.463
Okidoki de adistars 2008 zijn in bestelling. Nu wachten. Blijkbaar betaal je als ze het komen afleveren ofzo? Ik moest in ieder geval niet paypallen of iets dergelijks. Maat 10,5 besteld dus 45 1/3. Ik had de schoenen van Robbert maat 46 gepast en ik kon nog wel wat kleiner.

Bij Nerlinger?
Trouwens dat zijn dezelfde shiny patta's als ik heb, gangster stylo!

• #12.465
Yeah buddy. De adistars nummertje 3 hadden ze niet in die maat. Maar ja dan maar dikke doekoe's uitgeven en het mannetje zijn in de gym op mijn flitsende patta's

Maar bij Nerlinger krijg je nog een mail met de gegevens waar en hoeveel geld je moet overmaken, duurt paar dagen (bij mij tenminste).
Als je dan het geld hebt overgemaakt krijg je ze binnen een week zonder notificatie :p

• #12.467
Ja zag het al idd. Dan zal ik ze za nog niet hebben dan, jammer....

ik had ze maandag besteld, dinsdag de mail + dinsdag betaald en zaterdag in huis... dus als jij gister betaald hebt, heb je ze wellicht nog net in huis voor je richting Arnhem rijd

• #12.469
Dat zou tof zijn maar ik betaal ze dadelijk pas als ik thuis kom van mijn werk. We zien wel.

Hallo G-men,

Ik volg je log een beetje. Ik zie dat je BB was. Heb je nog steeds aspiraties in BB? Of puur strongmen.

Waar train je eigenlijk?

Hey Gijsmans, heb je t al gevraagd voor mij @ Papendal zaterdag?

als je toch naar Papendal moet, had je je patta's net zo goed bij Waalsport kunnen gaan halen, is vlakbij volgens mij en had je nog kunnen passen ook.

• #12.473
Hallo G-men,

Ik volg je log een beetje. Ik zie dat je BB was. Heb je nog steeds aspiraties in BB? Of puur strongmen.

Waar train je eigenlijk?

Ik heb op het moment geen aspiraties daarin nee. Maar ach als ik ooit weer de geest krijg..........

Voor strongman lijkt het me nog wel tof om eens een EK/WK onder 105 te doen.

Ik train bij mij thuis @ RawPowerBaarn en @ Fight and Power Academy Amersfoort.

Hey Gijsmans, heb je t al gevraagd voor mij @ Papendal zaterdag?

Nope maar zal zo even een pm sturen

als je toch naar Papendal moet, had je je patta's net zo goed bij Waalsport kunnen gaan halen, is vlakbij volgens mij en had je nog kunnen passen ook.

Ik wist niet dat dat in NL kon, daar heb ik nog nooit iets over gelezen

Vandaag LB Deload

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Paused fullsquat (raw, no belt)
10x60
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x140 pr
5x160 pr

Oef 2 Speed deadlift tegen average band (groen)
Dubbel overhands geen straps geen belt en ook geen magnesium ik was het vergeten mee te nemen.

2x60+b
2x100+b
2x140+b
2x160+b
2x160+b
2x160+b
2x160+b
2x160+b

Begon me er aan te irriteren dat het zo makkelijk ging en ik het bij een deload moest houden:mad: Saaie zooi.

Oef 3 Step ups op bankje
10x60 L@R
10x60 L@R
10x60 L@R

Oef 4 45% hypers
10x
10x
10x

Oef 5 Seated calf raises
10x60
10x60
10x60
10x60

Boring........

PR's in de deload

dat kan alleen jij Gijs

• #12.475
Ach hier kan mss nog wel 20 kg bovenop en zeker met belt. Stelt dus niet zo veel voor.

hahahah dit is ook een beetje eem subdoel van deload, kijk is hoe gebrand je bent om te knallen als je weer mag!

Een PR in een deload? Dat is zoiets als coïtus tijdens periodieke onthouding.

• #12.478
Een PR in een deload? Dat is zoiets als coïtus tijdens periodieke onthouding.

Wel lekker toch... Maar als je een oefening nooit zwaar doet en altijd als 3e oef oefening wat licht voor de vorm doet kun je het dus met matige intensiteit nog steeds een pr halen als je het als 1e oef doet in een deload. Of ben je het er mee oneens

Wel lekker toch... Maar als je een oefening nooit zwaar doet en altijd als 3e oef oefening wat licht voor de vorm doet kun je het dus met matige intensiteit nog steeds een pr halen als je het als 1e oef doet in een deload. Of ben je het er mee oneens

Altijd lekker, maar uit principe het kan niet. Het één gaat niet samen met het ander. Daarom vond ik het wel grappig, met alle respect overigens! Maar ik snap je uitleg heel goed en het is ook geen echt inhoudelijk punt. Het is maar net wat je onder deload verstaat zo blijkt. Het doel zou wat mij betreft moeten zijn juist geen PR te halen.

Altijd lekker, maar uit principe het kan niet. Het één gaat niet samen met het ander. Daarom vond ik het wel grappig, met alle respect overigens! Maar ik snap je uitleg heel goed en het is ook geen echt inhoudelijk punt. Het is maar net wat je onder deload verstaat zo blijkt. Het doel zou wat mij betreft moeten zijn juist geen PR te halen.

Mjah, ondanks dat de mindset inderdaad wat anders is, denk ik dat het hier meer om een devaluatie van de betekenis van pr gaat dan dat jullie een deload nou echt heel anders aanvliegen.

Terug
Naar boven