AndroidHealthClinic

g-mens log

ach joh, een veer is weer eens wat anders

Voor mijn bodyweight idd wel redelijk. Schouders zijn sinds ik er goed op ben gaan concentreren ook met sprongen vooruit gegaan maar ten opzichte van de toppers bij de sterkste man van nl..... tja ben ik nog een weakling.

Daar ben ik dus best wel nieuwsgierig naar.. Zie jij jezelf nou als sterk? Kijk, ik begrijp, het is nooit sterk genoeg, het moet altijd sterk.. Maar ik vraag me altijd af, hoe top-sporters zichzelf zien..

Dus: zie jij jezelf echt als een weakling, of ben jij af en toe ook gewoon best trots, zo van: "oh yeah, I rule"

Stomme vraag misschien..

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.504
Over het algemeen voel ik mezelf best sterk. Afhankelijk van de situatie zal een mens zich ook anders voelen. Dat is standaard psychologie. Wanneer ik tussen mensen zit die niet trainen met 30cm armen voel ik me sterker dan wanneer ik bij Jarno in de loods sta te trainen met Alex Moonen etc.

Maar over het algemeen voel ik mij best een sterk mannetje.

als je 2 jaar achter elkaar in de finale van smvnl staat ben je ook best een sterk mannetje

Voor je postuur ben je op zich wel aardig sterk tog :p

Nee mn telefoon vult of vervangd onbekende woorden ... gisteren smsde ik iemand je Headset staat hier, dat werd je brasserie staat hier...
Potverdomme sjors, jij maakt denk ik wel de meest vreemde zinnen hier op dbb die ik zie. Ook op msn trouwens.

hoezo is dat vreemd dan?

inderdaad... dat noemen ze gewoon Haags toch?

ogre heb weinag goesting om normaal te type, heb wel wat betahs te doen

• #12.511
Vandaag training pl papendal

Oef 1 Oly full squat
Raw no belt
10x20
10x70
5x120
3x150
1x180
1x200
Belt om
1x210
1x225 PR (zelfs 5 kg meer dan de low bar wide stance net onder par)
Wraps om
1x235 PR

Nice de 250 olympic stijl komt zelfs zo dichtbij.

Oef 2 Full frontsq
3x70
3x100
1x120
1x140
1x160
1x180 (evenaring pr belt only)
Fx185 (k*t, wiebelig onderin en dus drop)
3x150
8x130 PR

Oef 3 Deadlift
Pronated
3x110
3x150
1x180
Fx220 k*t k*t, mijn grip is echt nog niet goed genoeg. Ik dacht echt for sure dat ik hem zou hebben met deze baar...
Nu ja dan maar mixed
1x220
1x260
2x290 3F lelijke reps had na de max squat niet meer de beste spanning in de bovenrug. zie filmpje
22x200 PR (en leuk ook zonder straps) filmpje

Oef 4 GHR
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw+10
10xbw+small band

Oef 5 Reverse hyper
10xleeg
10x+10
10x+20kg

Geen tijd meer verder...

Nice.

wtf... heb jij ook echt 5 setjes gedaan op die glute ham raises :roflol: dat heb je dan echt urban snel gedaan

was weer gezellig... wellicht tot de 12e :fire:

Was die squat met of zonder kneewraps.. brutaal sterk btw.. ben benieuwd wat je par squat nu is

Good shit Gijs

Wat een training maat!! Lekker PR op je squat! 250 gaat eraan komen! Front squat is ook ziek :p en 22 x 200 haha! Dat zal je wel voelen denk ik!

Congratz met je fullsquat PR's man, sterk!

Hahaha, 22x200, brutal shit zoals ik het graag van je zie G'

Ik vind 22x200 sterk.

• #12.519
Ik ben koning rep out.

Dat mag je wel stellen vind ik.

Terug
Naar boven