T M O S
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prone bridges, navel intrekken, supermans en allerlei ander core en core gerelateerd werk
Het totaalplaatje veroorzaakt het. Ik hoor trouwens gedurende de dag wel zeker 10 keer een kleine kraak in mijn rug hoor als ik bv mijn arm omhoog doe of tegen de stoelleuning leun etc.
Ja gaat goed he. Bart zijn ogen vielen zowat uit zijn kop haha. Volgens hem was ik buff en klaar voor het podium als ik mijn benen zou scheren.
Snap de waarde niet van die beltless squats. Een belt leert je om je buikspieren daartegen te duwen, als je die weglaat moet je die reflex zelf uitoefenen, dus buiten het verminderde gewicht door een ietwat verminderde reflex biedt die oefening toch niks extra imo?
Heb dit ook, dat het boven in mijn rug zo vaak kraakt. Heb je behalve het vastzitten ook wel eens echt last daar? Vooral een soort 'steken'.
Doe dan ff een keer mee weer!
Pootjes scheren is zo gebeurd,pak je daarna de SM weer op!
Snap de waarde niet van die beltless squats. Een belt leert je om je buikspieren daartegen te duwen, als je die weglaat moet je die reflex zelf uitoefenen, dus buiten het verminderde gewicht door een ietwat verminderde reflex biedt die oefening toch niks extra imo?
Dat maakt volgens mij weinig uit, met een riem aan 20/30kg meer gebruik je je core ook hoor.

puur afgaande op eigen ervaring moet ik toch zeggen dat er wel degelijk een verschil is... doe maar eens een zwaar high rep setje squats zonder belt en een zwaar high rep setje met belt, bij die zonder zal je lowerback/core het veeeeel zwaarder hebben dan degene met. ik durf er geld op in te zetten dat je daarna ook overtuigd bent![]()

Sowieso doe ik liever mijn core-sets apart, zodat mijn gewichten op normale oefeningen er niet onder "lijden". Anyway ik wou hier maar even inpikken op de nieuwe rage![]()
Ik heb laatst nog video gepost maar ja iedereen vind altijd mijn pics veel minder dan real life. Dus ik zou zeggen kom een keer meetrainen.