Fitness Seller

g-mens log

Haha lekker hoor maat!!!!! Mooi PR om je curls :D gaan is kijken wat er donderdag bij kan bij mij ;) hehe!

Het totaalplaatje veroorzaakt het. Ik hoor trouwens gedurende de dag wel zeker 10 keer een kleine kraak in mijn rug hoor als ik bv mijn arm omhoog doe of tegen de stoelleuning leun etc.

Heb dit ook, dat het boven in mijn rug zo vaak kraakt. Heb je behalve het vastzitten ook wel eens echt last daar? Vooral een soort 'steken'.

Ja gaat goed he. Bart zijn ogen vielen zowat uit zijn kop haha. Volgens hem was ik buff en klaar voor het podium als ik mijn benen zou scheren.

Doe dan ff een keer mee weer!
Pootjes scheren is zo gebeurd,pak je daarna de SM weer op!

Snap de waarde niet van die beltless squats. Een belt leert je om je buikspieren daartegen te duwen, als je die weglaat moet je die reflex zelf uitoefenen, dus buiten het verminderde gewicht door een ietwat verminderde reflex biedt die oefening toch niks extra imo?

Snap de waarde niet van die beltless squats. Een belt leert je om je buikspieren daartegen te duwen, als je die weglaat moet je die reflex zelf uitoefenen, dus buiten het verminderde gewicht door een ietwat verminderde reflex biedt die oefening toch niks extra imo?

Corestrength?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.568
Heb dit ook, dat het boven in mijn rug zo vaak kraakt. Heb je behalve het vastzitten ook wel eens echt last daar? Vooral een soort 'steken'.

Heel soms wel eens een soort steken maar dan gaat het meestal goed fout omdat ik dan een spier verrek daar onder het schouderblad.

Doe dan ff een keer mee weer!
Pootjes scheren is zo gebeurd,pak je daarna de SM weer op!

Nou zo even doe je zoiets niet mee. Dan zou ik ook weer willen winnen en als je mij een beetje kent weet je dat ik dan weer met niets minder dan een belachelijk laag vet% het podium op stap. En daar heb ik even niet de zin in.

Ik snap de theorie en ik snap de praktijk. Ik weet alleen ook dat mijn sportmasseur schrok van de rugontwikkeling in de middenrug na een maand of 3 beltless werk.

Dat maakt volgens mij weinig uit, met een riem aan 20/30kg meer gebruik je je core ook hoor.

puur afgaande op eigen ervaring moet ik toch zeggen dat er wel degelijk een verschil is... doe maar eens een zwaar high rep setje squats zonder belt en een zwaar high rep setje met belt, bij die zonder zal je lowerback/core het veeeeel zwaarder hebben dan degene met. ik durf er geld op in te zetten dat je daarna ook overtuigd bent :D

puur afgaande op eigen ervaring moet ik toch zeggen dat er wel degelijk een verschil is... doe maar eens een zwaar high rep setje squats zonder belt en een zwaar high rep setje met belt, bij die zonder zal je lowerback/core het veeeeel zwaarder hebben dan degene met. ik durf er geld op in te zetten dat je daarna ook overtuigd bent :D

Sowieso doe ik liever mijn core-sets apart, zodat mijn gewichten op normale oefeningen er niet onder "lijden". Anyway ik wou hier maar even inpikken op de nieuwe rage :)

Sowieso doe ik liever mijn core-sets apart, zodat mijn gewichten op normale oefeningen er niet onder "lijden". Anyway ik wou hier maar even inpikken op de nieuwe rage :)

Gewoon enkel de zware werk-setjes met belt doen en zoveel mogelijk zonder belt is toch goed, niet?

Nou gijs, show eens wat pic's dan!
Ben benieuwd naar je shape!!

• #12.573
Ik heb laatst nog video gepost maar ja iedereen vind altijd mijn pics veel minder dan real life. Dus ik zou zeggen kom een keer meetrainen.

• #12.575
Jammer voor je man:(

Wat eet jij eigenlijk ong. op een dag?

Haha ohja? Volg dit log nog niet zo lang en heb het geloof ik nog nooit langs zien komen. Laat maar zitten dan;)

ja, het is echt waar! maar gelukkig is Gijs een sympathieke knaap, dus misschien wil hij de vraag wel gewoon beantwoorden. Misschien heeft hij wel een word bestandje waarin hij alle pasklare antwoorden al heeft, dan kan hij copy + pasten :D

Terug
Naar boven