Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.621
oh shibby... 13x180... freaking christ. de rep outs beginnen echt heel erg hard te worden

ah oke!

Thanks, voor het einde van het jaar attempt ik een 250 en een 20x180 breathing set.

Op wel ja maar daar gaat nog wel even tijd in zitten.

I saw you going all out on squat, I was happy

Thanks, I saw you going all out on the hacksquat I was happy.

dat is een aardige bazensquat man.

bazentraining bedoel je! je ging flink tekeer gijs, die hacksquat rep-out was abnormaal man

Hallo Gijs,

Goed bezig de laatste tijd. Maaare straps en belt bij setje deadlift 240 kg is uit den boze. Hack squat en seated calf raises gaan als een malle! Dit belooft een minimaal 2-3 seconden snellere tijd op de truckpull volgend jaar! Zo doorgaan.

Grtz Stan your biggest fan ))

zijn we er inmiddels al achter wie piotr is?

• #12.626
Hallo Gijs,

Goed bezig de laatste tijd. Maaare straps en belt bij setje deadlift 240 kg is uit den boze. Hack squat en seated calf raises gaan als een malle! Dit belooft een minimaal 2-3 seconden snellere tijd op de truckpull volgend jaar! Zo doorgaan.

Grtz Stan your biggest fan ))

Thanks Stan. Ik weet het en als je wat vorige trainingen hebt gelezen zie je dat ik ook idd de belt en straps flink weggelaten heb. Ik weet niet waarom maar mijn grip trok het vandaag even helemaal niet meer. Grip is echter ook wel als een gek vooruit gegaan, maar soms zijn de handen wat overtraint.

zijn we er inmiddels al achter wie piotr is?

Nee en ach wat maakt het nu ook nog uit.

• #12.627
Vandaag presses @ Raalte.

Snot en snotverkouden

Oef 1 Benchpress (grip 1 duim van glad)
10x20
10x60
10x100
5x140
2x160 3f (3 had er mss ingezeten was ook slechte techniek)
1x165
Fx170 (techniek was goed nu kracht niet)
5x140
5x140
4x140 5f
5x140
4x140 5f

Op zich wel goed, wil ik naar een hogere 1rm zal ik een paar weken dubbels moeten draaien met die 160 en dan zou het moeten lukken. 170 was vandaag close maar ik was niet op mijn sterkst en ik merk dat ik meer zwaardere gew moet gebruiken omdat het onevenredig veel zwaarder voelt dan bv de 140. Volgens Robbert was de snelheid in mijn lifts ook wel erg laag dus mss toch maar weer eens tegen bands opnemen in mijn trainingen.

Oef 2 Swissbar floorpress
5x100
5x110
5x100
5x100
5x100

Oef 3 Incline axle benchpress
20x70
16x70
12x70

Damn trillen..

Oef 4 Military press
9x60
9x60
7x60

Oef 5 Fat ez bar curls
10x45
10x45
10x45

Oef 6 Rope push down
50x15
30x15
20x15

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

Op zich oke getraind niks echt speciaals en gelukkig waren de winkels open dus vit C1000 gehaald en otrivin want mijn hoofd klapt uit elkaar.

sterke bench Gijs!

Ligt het aan mij of ben je vrij vaak verkouden/hoofdpijn?

Bij sommige reps raakte je ook bijna je lichaam niet. En damm gijs 4presses op 1 dag xD.

• #12.631
Ligt het aan mij of ben je vrij vaak verkouden/hoofdpijn?

Idd heb ik vrij vaak, het is een familiekwaal jammer genoeg. Meerderen zijn al geopereerd aan de holtes van mijn vaders kant.

Bij sommige reps raakte je ook bijna je lichaam niet. En damm gijs 4presses op 1 dag xD.

Uhh, bijna is gewoon raken. Ik heb alles getouched. Dat is dus juist mooi want zo is er dus ook geen bounce. En ja 4 presses.

zozo gee man, vier drukoefeningen dat zal je best voelen
zijn die fat ez bars ook veel zwaarder dan normale?

Sterke MP ( oef 4 ) Gijs gezien het mega volume op de bench press. Het wordt tijd dat je van de 100 kg bij de MP afstapt ( als eerste oefening dan uiteraard ) en meteen doorknalt naar 120 kg. Je doet nu nl 6 reps met 100 kg. Voorbeeld 2 sets met 50 kg als warm-up, 15 reps en dan door naar 120 kg; 1-3 reps.

Beterschap!

• #12.634
zozo gee man, vier drukoefeningen dat zal je best voelen
zijn die fat ez bars ook veel zwaarder dan normale?

Dat zal ik zeker wel voelen ja.

Sterke MP ( oef 4 ) Gijs gezien het mega volume op de bench press. Het wordt tijd dat je van de 100 kg bij de MP afstapt ( als eerste oefening dan uiteraard ) en meteen doorknalt naar 120 kg. Je doet nu nl 6 reps met 100 kg. Voorbeeld 2 sets met 50 kg als warm-up, 15 reps en dan door naar 120 kg; 1-3 reps.

Beterschap!

Op zich vielen ze niet tegen nee aangezien de triceps al lang overleden waren.

Ik had het plan om de 110 te gaan hanteren de komende periode gezien mijn nog steeds grote discrepantie tussen het vermogen om te reppen en mijn daadwerkelijke max.

110 kg is ook zeer goed natuurlijk. Doel is en blijft om de MP op te werken naar 130 kg. Then you can say to Shampoo83 ( Alex ); welcome to the G-zone ( Xander zone xxx ).

• #12.636
Ergens denk ik dat Alex niet echt impressed is dan en dan een 5je doet met dat gewicht als w-up:D

Jij ook al verkouden, ik hoest ook zelfgebakken koekjes voor ontbijt! Toch nog een lekkere training

En Gijs, ik zou graag in jouw G-Zone vertoeven! (weet alleen niet of ik dat mentaal trek;)

• #12.639
haha, g-spot zone? :D

Nice train Gijs.. miss eens dat princiepe wat ik met m'n MP schema heb gehanteerd en nu wat gebruik in m'n squat proberen voor je bench? (dus opwarmen met 5jes met 70-75% en dan wat dubbeltjes draaien met 80/85/90%)

Terug
Naar boven