MuscleMeat

g-mens log

FF een vraagje Gijs.
Heb bij Simson getrained vrijdag en daar viel de yoke behoorlijk tegen moet ik zeggen.
Ik liep nu wel op worstelschoen zou dat ermee te maken hebben?
Of is het gewoon een lastige yoke(dutchstr0ngmancup2009)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.642
Die yoke is lastig. Schoenen neem je schoenen met een platte zool die wel kunnen afwikkelen. Ik weet niet hoe worstelschoenen zijn maar ik neem aan zoiets dus lijkt me geschikt.

Zal misschien ook gewenning zijn, aangezien ik dit meestal op bergschoenen doe

Gijs, ben jij bij de beginnerswedstrijd, volgende week, aanwezig?

Zou voor mij wel een motivatie zijn ;)

• #12.645
Off course ben ik aanwezig Jorrit. Zou het niet willen missen.

Vandaag door de idiote verkeersperikelen na 2 straten (waar ik een half uur over deed) weer teruggekeerd en weer 45min later en 3km verder bij mijn broertje aangekomen in Adam. Nog nooit zoiets gezien. De hele ring was geblokkeerd en alle uitvalswegen ook dus iedereen ging in blinde paniek alle zijstraten proberen in hartje Adam. Daar gegeten en getraind en toen was ik nog geen uurtje later thuis als dat ik zou zijn zou ik thuis getraind hebben. Blij dat zoiets nu kan nu hij in Adam woont.

Rug/biceps in Active gym A'dam

Oef 1 Par. barbell rows
10x60
10x60
10x100
10x120
10x140
8x150
6x160

Oef 2 Chins
10xbw
10xbw+20
6xbw+25
5xbw+30
3xbw+40

Oef 3 Cable rows
10x100 full st
10x120
10x130
8x140

Oef 4 Lat pull down front (extreem breede greep)
10x80
10x80
10x80

Oef 5 Dumbbell curl
10x12
8x20
10x30 (evenaring pr maar toen deed ik de db curl als 1e oef. Belachelijke progressie)

Oef 6 Barbell curl
8x50
8x50
8x50

Heiligschennis op een ivanko bar

Oef 7 Db hammer curl
10x20
10x20
10x20

Oef 8 Incline sit ups
25x
25x
25x

Finito. Nog steeds verkouden. Voorhoofd gaat iets beter maar is wat op mijn keel geslagen. Leuke opmerkingen vandaag wel. Volgens paar jongens in de kleedkamer toen ik weg was en mijn broer er nog zat was ik een extreem beest. Mijn broer zelf vond me belachelijk droog en schatte het vet% op 7,5-8 %. Ben ook wel gelukkig met mijn shape nu.

Dat zijn serieus zieke rows man

Idd epic rows.. en tijd een nieuwe avatar zo te lezen;)

Maar je bent dus én aangekomen én droger?

• #12.648
Die conlusie kan ik wel veilig trekken ja.

Tijd voor foto's dus ouwe bodybuilder...

Ben ook wel benieuwd naar je fysiek/shape nu.

Nice beest, zieke rows...as usual, Huge Biceps FTW!

indeed zieke rows!

Was goede training! Was gezellig!!

Foto's!

Nu ben ik ook wel benieuwd ja!:windup:

die lat spread van zaterdag moet je ff vast laten leggen gijs, was impressive!

Nette rug/biceps training Gijs. Maar je moet biceps toch apart trainen. Dit deed je al wel de laatste weken op maandag. Biceps power neemt toe zie ik maar niet goed genoeg. Je weet dat je punten hebt laten liggen op de stones op zowel de sterktste man 2009 en 2010 dus Gijs je mag absoluut niet zeggen dat je nu progressie hebt geboekt op de dummbell curls na je rugtraining want deze progressie is nog lang niet genoeg om volgend jaar een beter resultaat neer te zetten op de stones! Biceps dus weer apart doen en barbell curls als eerste oefening met als werksets minimaal 80 kg! Daarna hammer curls zeer strict en als je dan nog energie hebt...power cleans met 100 kg tot aan failure. Ik garandeer je Gijs dat de stones er volgend jaar op vliegen!

Welcome to the G-zone! De slogan voor 2011.

Grtz Stan

Laatst bewerkt:
wat is de link tussen biceps curls en goeie stones? just wondering?

je gebruikt je biceps bij het leggen van de stones: je trekt/rolt de stone over je borst omhoog met je biceps om hem zo op het platform te leggen.

Terug
Naar boven