AndroidHealthClinic

g-mens log

Nette rug/biceps training Gijs. Maar je moet biceps toch apart trainen. Dit deed je al wel de laatste weken op maandag. Biceps power neemt toe zie ik maar niet goed genoeg. Je weet dat je punten hebt laten liggen op de stones op zowel de sterktste man 2009 en 2010 dus Gijs je mag absoluut niet zeggen dat je nu progressie hebt geboekt op de dummbell curls na je rugtraining want deze progressie is nog lang niet genoeg om volgend jaar een beter resultaat neer te zetten op de stones! Biceps dus weer apart doen en barbell curls als eerste oefening met als werksets minimaal 80 kg! Daarna hammer curls zeer strict en als je dan nog energie hebt...power cleans met 100 kg tot aan failure. Ik garandeer je Gijs dat de stones er volgend jaar op vliegen!

Welcome to the G-zone! De slogan voor 2011.

Grtz Stan

Je maakt het wel steeds spannender om beetje bij beetje een tipje van de sluier weg te geven m.b.t. je identiteit.. Nu weten we al dat je naam Stan is. Wie ben je nou?

je gebruikt je biceps bij het leggen van de stones: je trekt/rolt de stone over je borst omhoog met je biceps om hem zo op het platform te leggen.

thnx

Je maakt het wel steeds spannender om beetje bij beetje een tipje van de sluier weg te geven m.b.t. je identiteit.. Nu weten we al dat je naam Stan is. Wie ben je nou?

Stan is een referentie naar het gelijknamige nummer van Eminem.

Is het Eminem??

Marshal..?!!! :eek:

Hahaha.. Log wordt ff professioneel gekaapt.

ik denk dat het gewoon Mariusz is die de babel fish translator gebruikt voor elke post in Gijs zen log. Think about it, Mariusz is gestopt en ziet in Gijs een waardige opvolger omdat hij als enige strongman net zo droog staat :D

:roflol:

Je bedoelt dus de obsessieve Fan Stan?

jup kijk maar:

Hallo Gijs,

Goed bezig de laatste tijd. Maaare straps en belt bij setje deadlift 240 kg is uit den boze. Hack squat en seated calf raises gaan als een malle! Dit belooft een minimaal 2-3 seconden snellere tijd op de truckpull volgend jaar! Zo doorgaan.

Grtz Stan your biggest fan ))

Laatst bewerkt:
Is het een man? heeft hij een Bril? Draagt hij een stropdas?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben ****ing goed in dat spel.

ik denk dat het gewoon Mariusz is die de babel fish translator gebruikt voor elke post in Gijs zen log. Think about it, Mariusz is gestopt en ziet in Gijs een waardige opvolger omdat hij als enige strongman net zo droog staat :D

jup kijk maar:

Hahaha, Mariusz via babel fish.. :roflol: Wie weet. Misschien is het hem wel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.673
Oh my god, mijn log is meer dan een pagina geen training. Slechte zaak.

Dag 5 max otrivin intensity.

LB dag.

Opwarmen 5 min crosstrainer.

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
20x20
10x60
10x100
10x140
Belt om
5x190
5x190
5x190
5x190
5x190 PR (5x5x190)

Behoorlijk naar de klote al met mijn dichte harses nu..

Oef 2 Romanian deadlift (geen straps of riem)
8x60
8x100
8x140
8x140
8x140
8x140
8x140

Alleen de laatste set merkte ik wel wat vermoeidheid in de hams, de eerste paar sets waren echt lekker explosief.

Oef 3 Liggende hamstring curls
30x30
30x30
30x30

Belachelijke pomp. Genoeg volume zo alles bij elkaar, moet ook nog herstellen.

Voor Stan: Deze training was samen met broertje vanwege fileleed en hij wilde UB doen en dus ga ik geen spelbreker zijn door alleen wat te curlen. Normaal alleen biceps. 80 red ik nog niet, geef me nog 6 maanden 70 is momenteel mijn max set.

Lekkere training man! Lekker verotte hamstrings nu!

Akkoord Gijs! Next week monday only focus on biceps. Die 80 kg barbell curl komt eraan. Heb het volste vertrouwen in je. Maaare denk deze week ook even aan jezelf en neem wat gas terug. Rust is groei!

Beterschap. Welterusten.

Ik begin me steeds meer af te vragen waar die wijsheid vandaan komt als je denkt dat je een stone op een platform kan curlen met je biceps.
Biceps = flexie elleboog en voor zover ik weet houd je een stone alleen maar vast met je armen en worden je buigers niet verkort.

En power cleans aan het eind van een workout adviseren? Een van de explosiefste oefeningen die er zijn? Wat is daar het nut van?

Veel mensen hebben al een bicep tear opgelopen bij het laden van stones. Dat zegt volgensmij al genoeg over de activiteit van je bicep bij stones. Daarbij voel ik ook vaak na stones dat m'n biceps gewerkt hebben. Lijkt me duidelijk dus.

Je hoeft natuurlijk niet persé je armen te buigen om je biceps te belasten éh.
Kijk maar naar blessures aan de biceps tijdens de BOR met underhand grip, en de Deadlift.bijvoorbeeld.

Je hoeft natuurlijk niet persé je armen te buigen om je biceps te belasten éh.
Kijk maar naar blessures aan de biceps tijdens de BOR met underhand grip, en de Deadlift.bijvoorbeeld.

dan gaat het fout omdat je je arm niet recht houdt ;)

Terug
Naar boven