- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Is ook héél moeilijk tijdens bent over rows.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik begin me steeds meer af te vragen waar die wijsheid vandaan komt als je denkt dat je een stone op een platform kan curlen met je biceps.
Biceps = flexie elleboog en voor zover ik weet houd je een stone alleen maar vast met je armen en worden je buigers niet verkort.
En power cleans aan het eind van een workout adviseren? Een van de explosiefste oefeningen die er zijn? Wat is daar het nut van?
Ik begin me steeds meer af te vragen waar die wijsheid vandaan komt als je denkt dat je een stone op een platform kan curlen met je biceps.
Biceps = flexie elleboog en voor zover ik weet houd je een stone alleen maar vast met je armen en worden je buigers niet verkort.
En power cleans aan het eind van een workout adviseren? Een van de explosiefste oefeningen die er zijn? Wat is daar het nut van?
Veel mensen hebben al een bicep tear opgelopen bij het laden van stones. Dat zegt volgensmij al genoeg over de activiteit van je bicep bij stones. Daarbij voel ik ook vaak na stones dat m'n biceps gewerkt hebben. Lijkt me duidelijk dus.
o ik bedoelde eigenlijk tijdens deadlift

Ja mensen lopen ook biceps tears op bij een deadlift, daar doe je toch ook geen curls voor om hem te versterken?
Het is trouwens geen aanval of zo tegen curls, maar ik snap die kerel ze punt niet met dat je 80kg curls moet doen.
Eddine,ik heb niets te onderbouwen aan jou. Het is aan Gijs zelf of hij mijn tips ter harte neemt. Mocht Gijs volgend jaar weer in de finale staan tijdens de sterktste man van Nederland 2011 en hij heeft op zowel de truck pull als de stones een snellere persoonlijke tijd dan ooit geboekt hopelijk via mijn tips dan heb jij je bewijs. Tevreden?
Ik zou zeggen Eddine doe gewoon eens een stones set. Noteer je resultaat en train dan eens 6-8 weken zeer intensief op barbell curls, hammer curls en power cleans. Verneem graag je reactie wannneer je dan weer een stones set doet.

er zijn ook mensen die zaken baseren op ervaring ipv kennis, piotr is er waarschijnlijk 1 van ? ...
er zijn ook mensen die zaken baseren op ervaring ipv kennis, piotr is er waarschijnlijk 1 van ? ...