XXL Nutrition

g-mens log

machtig. precies dezelfde uitvoering als mijn 90kg nadat er al 6x3 80kg sets gedaan waren. dus weet hoe zwaar het aanvoelt. :)

Geen zin om het hele verhaal van de biceps gebruiken te lezen!
Ik was nooit een grote fan om ze te trainen. Maar ben er langzaam mee begonnen en heb er afgelopen seizoen toch aardig baat bij gehad. Explosievere wheelflips met name. Ook als je bovenin lang in een gevecht bent met een stone zijn sterke biceps niet overbodig. Het meeste zijn pulls als hand over hand of een truckpull met harnas en touw. Dat is de kans voor lichte mannen om toch te scoren op dit onderdeel voor dikkertjes. Kijk maar naar onze G-spot op het NK dit jaar

En natuurlijk, chicks dig big biceps! YEAH, CURLS FOR THE GIRLS!!!!! AHNULD!!!

idd... voornaamste reden dat g z'n biceps en abs traint voor de stones is omdat z'n shirt dan uitgaat!

monster argumentatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.708
De training dinsdag had mijn hamstring blijkbaar weer ernstig verkloot. Heel irritant. Een 300 DL voelt prima maar van 3x30 reps op een leg curl voelt mijn hamstring alsof hij doormidden ligt. Tot gisteren liep ik een beetje te trekken met mijn been maar gelukkig had ik een afspraak staan met de masseur. Is flink bezig geweest en vanmorgen voelde het al beter maar nog wel gevoelig als ik mijn ham beet pakte. Wat nerveus voor mijn ham omdat het training in papendal was.

Opwarmen een minuut of 10 op de fiets.

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
5x70
5x100
1x150
1x180
1x200
Belt om
1x210
1x220
1x227,5 (PR belt only)
Wraps om
1x240 (PR olympic stijl)
Wraps weer af
15x180 PR

Oef 2 Hex bar DL
5x70
5x120
3x170
3x220
3x240
3x240
3x240
Belt om
1x260
1x280
1x300 PR (maar is meer omdat ik dit nooit doe natuurlijk)

Zat nog wel iets in...

Blij met dat ik hier de ham helemaal niet voelde.

Oef 3 Full front SQ (Raw en beltless)
10x60
10x90
10x90
10x90

Finito.

Prima training. Ik snap niks van mijn ham. Volgende week nog een afspraak met de masseur. Hij had de plek wel perfect gelokaliseerd gisteren. Nu gaan we er vol op en dan speciale tape erop. Anders maar eens een foto ofzo..........

Laatst bewerkt:
mooi PR :thumbs:

• #12.710
Thank you sire, was een hoop shit vergeten even aangepast.

Nette training weer Gijs zelfs met dit winterse weer! Maar ik denk dat je er goed aan doet om even een week geen benen te trainen. Het lijkt erop dat je een peesscheurt (je) in je ham hebt opgelopen. Raad je aan om Mariandl Gelatinaat te nemen. Is verkrijgbaar bij de drogist. Ok kalm aan en prettig weekend. Lekker...hete chocolademelk met dit weer.

Laatst bewerkt:
  • #12.712
Daar lijkt het idd op, heb er nu al een jaar last van. Wat is dat voor een spul? Ik zal het ook even googlen

Squats gaan goed. Voor het einde van het jaar nog die 250 Olympic Full Squat? :D

Is topspul! Gebruik het nu ook want heb peesscheurtje in elleboog opgedaan. Te zwaar gepower cleaned in koude trainingschuur afgelopen week. Even een week of twee weken geen training. Kan nl alleen herstellen door rust en elke dag een aantal scheppen van dit spul te nemen.

• #12.715
Oke even gelezen en in combi met glucosamine zal ik het de komende periode proberen.

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------

Squats gaan goed. Voor het einde van het jaar nog die 250 Olympic Full Squat? :D

Alles of niets zal ik het wel attempten net als een 20x180

Is topspul! Gebruik het nu ook want heb peesscheurtje in elleboog opgedaan. Te zwaar gepower cleaned in koude trainingschuur afgelopen week. Even een week of twee weken geen training. Kan nl alleen herstellen door rust en elke dag een aantal scheppen van dit spul te nemen.

Oke.

Zeer goed Gijs! Je zult na een aantal weken merken dat dit spul gewoon top is en wat ook belangrijk is het is natuurlijk. Ok goed herstel gewenst. Over en uit. Grtz. Stan

Lose the leg curl. Doe dan wat extra hypers ter doorbloeding.
Meende ergens gelezen te hebben dat het echt knie/ham (?) verneuker is, precieze argumentatie weet ik niet meer.

At stan: goeie diagnose zo over internet! :roflol:

• #12.718
Waarom meteen de haat naar iemand die mij probeert te helpen. Je doet zelf vervolgens ook een assumptie op basis van "meende ergens te lezen".

Kom op zeg, nogmaals ik beslis zelf wel of ik iets doe met iemand zijn tips adviezen. Ik vind de inbreng van Piotr tot nu toe prettig.

Niels gaat nu proberen hier met een tegen reply te komen, fact is alleen dat hij zelf ook weet dat je hem by the balls hebt Gijs.

ik zeg: 1-0 voor Gijs

Waarom meteen de haat naar iemand die mij probeert te helpen. Je doet zelf vervolgens ook een assumptie op basis van "meende ergens te lezen".

Het is niet erg dat hij probeert te helpen, maar om zo even een diagnose over internet te stellen is gewoon belachelijk. Ik neem aan dat je dat zelf ook begrijpt.

In tegenstelling tot Pjotr beargumenteer ik tenminste nog enigszins (ook al is het in dit geval een k*t argumentatie, dat geef ik toe).

Verder moet je vooral inderdaad zelf weten wat je wel of niet doet en wel of niet aanneemt.

Terug
Naar boven