Fitness Seller

g-mens log

hmwa, diagnose... hij doet een suggestie over wat het kan zijn. Sorry Joppie, je bent een toffe gast, maar er is niets mis met wat (minder wetenschappelijk/theoretisch onderbouwde) adviezen uit (eigen) ervaringen. Je overdrijft nu een beetje...why the hate against Stan? He's your biggest fan ;)

Ga lekker nken en vreet wat m&m's, binnenkort gaan we weer battle-en op de squat!

m&m's zijn zooo 2009

****ing sterk gijs - weer trillende beentjes bij de rep-out? hadden ze wel kibbeling in Papendal? je weet nu dat er geen beter post-workout voer bestaat dan dat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.724
Nee viel wel mee eigenlijk. De 20 reps breathing stijl ga ik halen, ben ik van overtuigd. Nog 3 weken.

****, door Joppie vergeet ik bijna het belangrijkste van dit log: je training.. zeer sterk kerel.. impressive hoe jij PR's blijft knallen! Volgende week zaterdag ben ik in Eindhoven (vrijdag bruiloft), maar misschien kunnen we woensdag samen ff trainen? Maar dan zal t wel hier moeten aangezien ik ff auto-loos ben

Wel vreemd eigenlijk, die pijn in je hamstring is toch ergens bovenin richting je glutes?
Normaal gesproken spreek je die niet eens erg aan met leg curls toch.

Die squats gingen weer goed!

Slapende honden wakker maken opmerking:

Uit eigen ervaring weet ik dat het sjouwen van onhandige objecten die je moet 'omarmen' zorgt voor flinke spierpijn in je biceps.
Op het moment dat je biceps na een dag dergelijke objecten sjouwen moe zijn, is het veel moeilijker je grip te behouden en gaat het hele zooitje wat verslappen. Dit moet je compenseren met overige spieren waardoor je minder sterk/stabiel bent in de beweging die je wilt doen, in dit geval een atlas stone optillen tot boven je macht.
Zeker met dergelijke technische onderdelen is een stabiele, stevige grip iets wat het verschil kan maken tussen een PR en een fail dus zijn alle beetjes meegenomen.

Verder ben je weer strong as usual, succes met je herstel!

erg inspirerend om zelf ook die 20reps breathing style te gaan doen :)

Nice train Gijs, wel klote van je ham. Je zal toch echt eens een keer wat langer rust moeten nemen, anders blijft het sukkelen.

Over het advies van Pjotr: Ik vind het altijd wel interessant en er zit toch vaak best logica in.

Hey Gijs sterk getraind en bedankt weer voor de hulp.
die 250 fullsquat verwacht ik wel te zien op 15 januari.
Is Sanne en Fawaz nog veilig bij het station aangekomen.
Hoop dat ze thuis komen treinen vielen overal uit.

gr Pjotr

Good training Gijs. Je hebt echt weer in een ****ing snelle tempo gelift dat ik niet eens merkte dat je 4 setjes FSQ deed. :roflol:

• #12.732
****, door Joppie vergeet ik bijna het belangrijkste van dit log: je training.. zeer sterk kerel.. impressive hoe jij PR's blijft knallen! Volgende week zaterdag ben ik in Eindhoven (vrijdag bruiloft), maar misschien kunnen we woensdag samen ff trainen? Maar dan zal t wel hier moeten aangezien ik ff auto-loos ben

Dank je Frank, lijkt me super woensdag. En er bestaan treinen he! Maar he, ik zal dat niet van je vragen hoor. Trein = haat!
Dan moet ik alleen nog even zien of het LB of UB wordt. Ik zie mogelijkheden voor Push of Rug of LB

Wel vreemd eigenlijk, die pijn in je hamstring is toch ergens bovenin richting je glutes?
Normaal gesproken spreek je die niet eens erg aan met leg curls toch.

Die squats gingen weer goed!

Snap het ook niet helemaal. Beide einden van de ham zijn dan zeer gevoelig, dus zowel de aanhechting bij mijn glute als bij mijn knie. Tijdens massage lijkt de kant van de glute het meest resultaat op te leveren.

Slapende honden wakker maken opmerking:

Uit eigen ervaring weet ik dat het sjouwen van onhandige objecten die je moet 'omarmen' zorgt voor flinke spierpijn in je biceps.
Op het moment dat je biceps na een dag dergelijke objecten sjouwen moe zijn, is het veel moeilijker je grip te behouden en gaat het hele zooitje wat verslappen. Dit moet je compenseren met overige spieren waardoor je minder sterk/stabiel bent in de beweging die je wilt doen, in dit geval een atlas stone optillen tot boven je macht.
Zeker met dergelijke technische onderdelen is een stabiele, stevige grip iets wat het verschil kan maken tussen een PR en een fail dus zijn alle beetjes meegenomen.

Verder ben je weer strong as usual, succes met je herstel!

Thanks.

erg inspirerend om zelf ook die 20reps breathing style te gaan doen :)

Doen, na je max kan het gewoon als rep out. Goed voor je spierconditie / werkvermogen en mentale hardheid.

Nice train Gijs, wel klote van je ham. Je zal toch echt eens een keer wat langer rust moeten nemen, anders blijft het sukkelen.

Over het advies van Pjotr: Ik vind het altijd wel interessant en er zit toch vaak best logica in.

Tja toch leek de ham langzaam aan tegen 100% herstel aan te zitten. Blijkbaar dus niet. En wat is lang volgens jou?

Hey Gijs sterk getraind en bedankt weer voor de hulp.
die 250 fullsquat verwacht ik wel te zien op 15 januari.
Is Sanne en Fawaz nog veilig bij het station aangekomen.
Hoop dat ze thuis komen treinen vielen overal uit.

gr Pjotr

Thanks en graag gedaan, vind het altijd heel gezellig om met een groep te trainen. Er heerst altijd wel een fijn sfeertje. Ik heb ze veilig op het stationb afgezet en verder weet ik niet. Volgens mij wel aangezien Fawaz hier al post.
Ik hoop die 250 wel binnenkort te doen.

Good training Gijs. Je hebt echt weer in een ****ing snelle tempo gelift dat ik niet eens merkte dat je 4 setjes FSQ deed. :roflol:

Haha viel wel mee hoor maar ik stond wel goed te zweten erna.

Vrij vaag, dan zou een reverse hyper ook pijnlijk moeten zijn?

Dank je Frank, lijkt me super woensdag. En er bestaan treinen he! Maar he, ik zal dat niet van je vragen hoor. Trein = haat!
Dan moet ik alleen nog even zien of het LB of UB wordt. Ik zie mogelijkheden voor Push of Rug of LB

Ja, maar met de trein naar Baarn is voor mij bijna 3 kwartier reizen en de auto is 20-25 min ;) Sowieso kun je na je werk naar mij komen, lekker hier eten en daarna naar de gym lopen :)

Ik denk dat onze Sjaak ook wel mee zal trainen... maar als je woensdag LB (DE) met ons zou mee willen, zou dat tof zijn!

• #12.735
Die voelde ik vorige keer dus helemaal niet. Ik zei al dat het bijzonder vaag was....

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Ja, maar met de trein naar Baarn is voor mij bijna 3 kwartier reizen en de auto is 20-25 min ;) Sowieso kun je na je werk naar mij komen, lekker hier eten en daarna naar de gym lopen :)

Ik denk dat onze Sjaak ook wel mee zal trainen... maar als je woensdag LB (DE) met ons zou mee willen, zou dat tof zijn!

LB DE zal het zijn. Ik eis een culinair hoogstandje!

• #12.737
Vandaag in Amsterdam getraind bij mijn oude sportschool Palestra.

Opwarmen 6 min crosstrainer

Oef 1 Bench (grip 1 duim buiten glad)
20x50
10x50
5x80
5x110
1x140
3x160 (zou een pr zijn had de spotter niet in het midden van rep 2 even zijn klauwen aan de bar vergrepen, moest even snauwen dat ie eraf moest blijven)
8x140

Oef 2 Pushjerk/press
10x50
5x80
3x110
3x130

Moeizaam, de benen waren behoorlijk op van gisteren, alsnog decent gewicht verplaatst.

Oef 3 Incline dumbbell press
23x40 24f PR
12x40
8x40

Er was een schroefstang pleite dus de zwaarste dumbbells maar gerept.

Oef 4 Shoulder press machine (log grip)
10x60
10x80
10x90

Oef 5 Dumbbell side raise
10x12
10x16
10x22

Oef 6 Triceps push down
10x30
10x40
10x50
8x60 ful bl

Oef 7 EZ skullcrusher
20x30
20x30
20x30

Oef 8 Rope triceps push down
20x20
15x20
15x20

En een paar x pronebridges gedaan.

Prima training.

klote van die spotter ik haat het ook komen ze ineens aan de stang.
afblijven, het is dat ze niet weten wat grinding is.

maarre effe een ander vraagje ik zie meer mensen het erover hebben wat zijn pronebridges

• #12.740
Steunen op je voeten en ellebogen en je buik aangespannen houden.

Terug
Naar boven