AndroidHealthClinic

g-mens log

Ik heb een vraagje voor je gijs:

Ik sukkel al een tijdje met een hardnekkige onderrugpijn die maar niet lijkt over te gaan. Nu had steve (loncke) me aangeraden om een chiropractor op te zoeken omdat deze de oorzaak zou behandelen ipv een kinesist die de symptomen behandelt. Wat zijn jou ervaringen met kinesisten en chiropractors?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Gijs: sorry man... i tried to fight it, but it was stronger than me :(

Ik heb een vraagje voor je gijs:

Ik sukkel al een tijdje met een hardnekkige onderrugpijn die maar niet lijkt over te gaan. Nu had steve (loncke) me aangeraden om een chiropractor op te zoeken omdat deze de oorzaak zou behandelen ipv een kinesist die de symptomen behandelt. Wat zijn jou ervaringen met kinesisten en chiropractors?

Die steve heeft er de ballen verstand van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.764
Vandaag LB met Frank en Kevin (Sjaak) bij All-in U'trecht.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 PL squat (low bar, medium wide stance, below par)
10x60
5x100
1x140
1x180
1x200
Riem om
1x220
1x230 PR raw en easy zit meer in.
Wraps om
1x250 PR JAAAAAAAAAAA:D en voelde wel alsof er nog wel meer in zit.
Fx255 jammer echt net aan niet.

De 230, 250 en 255 zijn op film

Oef 2 Olympic full squat
17x180 PR

Groetjes aan de ijzeren tsaar:rolleyes:
Ik beloof een 20repper voor het einde van het jaar.

Oef 3 Deadlift tegen small band
3x100+b
3x140+b
2x180+b
1x220+b
Riem om
3x260+b PR (en alle pl waardig)
Straps om (hadden een ****ing preek gekregen van die losers daar...)
1x280+b PR maar met een dijrijder.

****ing sterk, snap er niks van. Denk dat de masseur afgelopen vrijdag echt precies de juiste spot heeft weten te pakken in de hamstring.

Oef 4 Legpress plate loaded
10x280
10x340
10x400 PR op dit ding.

Oef 5 Hypers
10xbw
15xbw+small band
15xbw+small band + 15kg

Oef 6 Seated calf raise
10x80
8x120
10x80

Teveel last van een soort van kramp op dit ding. mee gestopt.

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

Good times:)

De 230 RAW
th_Video005-2.jpg

De 250 met kniebanden
th_Video006-2.jpg

De 255 fail
th_Video007-2.jpg

Laatst bewerkt:
godver G! ik wou net gaan zeggen dat ik je raw PR had gebroken maar you beat me :P nice sq!

Boem! die 255 pak je de volgende keer zeker als je geen 250 vooraf doet :p Ben benieuwd hoe je wordt aangekeken bij de balie als je nog eens een dagkaart komt kopen om te trainen hehe

wat een zieke training!

Bam!

• #12.769
Thanks mannen, de filmpjes zijn toegevoegd.

gefeliciteerd man gaat hard hier

250 kapot gemaakt!

• #12.772
Thanks Pjotr ik ben mijn low bar weer aan het hervinden blijkbaar. 1e keer in tijden en voelde meteen goed, armen gewoon wijdt en geen last van de ellebogen etc. Ik ga dit trouwens alleen doen om te toppen, voor de rest blijf ik fullsquaten want ik ga veel harder zo.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Haha ja man.

wat was het weer mooi Gijs :) heb genoten!

very nice Gijs.
het is vandaag squat PR dag of zo :P

250 squat.. Nice! Weet alleen niet wat ik cooler moet vinden.. 1x250 of 17x180..

Wat voor preek kreeg je dan mbt die straps?

nice squat gijsie! 250 in tha pocket!

• #12.777
250 squat.. Nice! Weet alleen niet wat ik cooler moet vinden.. 1x250 of 17x180..

Wat voor preek kreeg je dan mbt die straps?

Ach de hele club instructeurs kwam uitlopen om te preken over magnesium, lawaai, deadliften, schreeuwen etc.

Ach de hele club instructeurs kwam uitlopen om te preken over magnesium, lawaai, deadliften, schreeuwen etc.

Ik ken het.. Ik ben nog gek genoeg ook dat ik elke keer weer m'n magnesium overal af sta te vegen, en de bar netjes neerleg.. één van de redenen dat ik tegenwoordig om 7 uur 's ochtends train, zodat ik geen last heb van anderen. Tijd voor een homegym!

Proficiat Gijs met je 250kg squat en 17x180kg is ook niet misselijk (understatement). Stevige deadlift training ook nog er achteraan.

Grats man! Op naar de 300. ;)

Terug
Naar boven