AndroidHealthClinic

g-mens log

haha gruwelijke rep out.

je filmpjes doen het hier overigens niet/niet meer

Tja.. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij alles weet over anatomie e.d.

Ik snap je punt, en ik denk dat Steve Loncke genoeg kennis en ervaring heeft, maar iemand z'n stats zegt natuurlijk vrij weinig over de kennis over bepaalde onderwerpen die diegene kan hebben.

Haha mannen drogreden.

Proficiat met die 250 SQ g-men, doelstelling gehaald dus, respect man! :thumbs: Al goals gezet voor 2011?

Tja.. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij alles weet over anatomie e.d.

Ik snap je punt, en ik denk dat Steve Loncke genoeg kennis en ervaring heeft, maar iemand z'n stats zegt natuurlijk vrij weinig over de kennis over bepaalde onderwerpen die diegene kan hebben.

Je snapt mijn punt min of meer. Steve heeft zelf een tijdje met een blessure gesukkeld, ik denk dat er ondertussen wel genoeg bewezen is mede o.a door forummembers hier dat het zeker geen bullshit is. Ik ben benieuwd of het mij kan helpen.

Gefeliciteerd met het behalen van je doel, super!

Damn gijs! Gefeliciteerd met je PR!

Damn Gijs, die 17x180 was me compleet voorbijgegaan. Vrij insane.

Ik heb een vraagje voor je gijs:

Ik sukkel al een tijdje met een hardnekkige onderrugpijn die maar niet lijkt over te gaan. Nu had steve (loncke) me aangeraden om een chiropractor op te zoeken omdat deze de oorzaak zou behandelen ipv een kinesist die de symptomen behandelt. Wat zijn jou ervaringen met kinesisten en chiropractors?
Was jij niet die dude met die extreme onderrugbolling met deadlifts? Ik herinner me vaag filmpjes van Team Extremely Gay ofzoiets. Misschien gewoon eens goede spanning op je onderrug zetten in de toekomst.

Je snapt mijn punt min of meer. Steve heeft zelf een tijdje met een blessure gesukkeld, ik denk dat er ondertussen wel genoeg bewezen is mede o.a door forummembers hier dat het zeker geen bullshit is. Ik ben benieuwd of het mij kan helpen.
Iemand die een hersenoperatie ondergaan heeft is nog geen neurochirurg. :rolleyes:
Was het maar zo makkelijk, zeg.

Was jij niet die dude met die extreme onderrugbolling met deadlifts? Ik herinner me vaag filmpjes van Team Extremely Gay ofzoiets. Misschien gewoon eens goede spanning op je onderrug zetten in de toekomst.

Haha idd. Ik herinner me nog een opmerking in de trend van: "ik heb anders helemaal geen last van mijn onderrug hoor en volgens mij valt het wel mee... als reactie op al het kritiek wat er kwam"

Stevige squats, zijn goed bijgetrokken nu.

Iemand die een hersenoperatie ondergaan heeft is nog geen neurochirurg. :rolleyes:
Was het maar zo makkelijk, zeg.

Je slaat de nagel op de kop met was. Ik heb al maanden niet meer zwaar gedeadlift + ik ben overgeschakeld sumo en ik heb nog geen één lift gedaan die maar in de buurt kwam van de ugly lifts toen. Ik snap zelf niet goed vanwaar het komt maar soit, back ontopic in gijs zijn log.

wat lees ik nu ?? 250 gesquat !!!!
HOPPAAAAAAAA !!

Ik dacht dat je DE ging doen hahaha

goeie training G, zieke gewichten ook

Dat klopt, en wat tjok zegt over hersenoperatie is precies wat ik bedoelde, maar het lijkt soms alsof Steve een God is, en jullie z'n windjes nog over je longen zou nemen, puur omdat het DE steve Loncke is.

Dat klopt, en wat tjok zegt over hersenoperatie is precies wat ik bedoelde, maar het lijkt soms alsof Steve een God is, en jullie z'n windjes nog over je longen zou nemen, puur omdat het DE steve Loncke is.

Dynamic Effort?? ja, dat kan wel kloppen dan!:D

on topic: brutale squats G-men!

Nette kniebuigingen Gijsje! Nog een paar dagen en ik zie je weer schreeuwen

Wat een training man. :bow:

Stevig, big boy!

Terug
Naar boven