AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.801
Thanks aan allen. Ja ik heb wel wat doelstellingen voor volgend jaar:

-300 SQ
-320 DL RAW
-160 OH
-180 Bench

Op zich heb ik zelfs er nog vertrouwen in ook. Mijn squat is bijvoorbeeld echt geeexplodeerd dit jaar en pas nu gaat mijn lichaam squats lekker vinden.

Maar eerst nog een 20x180 dit jaar.

Gisteren training presses @ palestra A'dam met mijn oude trainingsbuddies daar. Geweldig waande mezelf 10jaar terug in de tijd.

Opw 6 min crosstrainer

Oef 1 Military press
10x60
5x80
1x100
1x110
1x120 butt ugly lift. Meer een incline bench, had hem beter kunnen aborten maar ja...
1x110
10x80

Oef 2 Benchpress (grip 1 duim breder dan glad)
5x50
5x80
5x110
5x140
5x140
5x140
3x140 4F
9x110 paused

Oef 3 Dumbbell shoulder press
10x28
10x36
10x40

Oef 4 Barbell upright rows
10x50
10x70
10x70
15x50

Oef 5 Dumbbell side raises
10x12
10x20
10x24

Done, mp is nog onder mijn vermogen ik was wat traag in alle lifts ik denk een vermoeid cns door de LB training.

G(enetisch gemanipuleerd) Man.

Nice!

800 totaal voor volgend jaar zou wel insane zijn !
Voor events ook nog doelstellingen, hoeveel yoke je wil kunnen lopen enz. of kijk je daar niet naar en gaat het puur om plaatsen voor NK en wedstrijden winnen.

• #12.805
Events niet echt doelen, de yoke kan ik zwaar genoeg en de farmers zijn ook prima.

Ik zou een 140 log als standaard wel fijn vinden en ook de 120 stone op 180cm easy.

mooie doelstellingen, maar voornaamste is natuurlijk om weer een heel jaar gezond te mogen blijven en hard te mogen trainen natuurlijk en dan komt het gewicht vanzelf wel.

120 MP is toch erg netjes!

300 squat would be ****ing brutal.

he gekke gijs.
300 squat, wat ben je nou weer van plan haha.
xxx

Mooie doelen Gijs!

300 raw?

Filmpjes werken hier niet ??? Jammer, want zijn wel topgewichten!!

Lekkere squats en doelen Gijsje

:kuch:vandaag240pausedraw:kuch:

Dat zijn stevige doelen. Dan ook van plan regelmatig eens een PL-wedstrijd mee te draaien?

Keek zojuist het 9 minuten RPB filmpje in je signature, geweldig dat jullie echt een 'clubje' hebben om mee te trainen en elkaar extra te pushen :thumb:

Goede muziek ook :D

Goed bezig kerel, eindelijk die 250kg squat te pakken he. Zullen we race maken naar die 300 ? Is ook wel mijn hoofddoel van volgend jaar!

• #12.818
he gekke gijs.
300 squat, wat ben je nou weer van plan haha.
xxx

Gewoon keihard blijven trainen zoals je van me kent;) Die gewichten komen vanzelf wel. Kom nu ook eens naar Papendal. Mensen zullen nog verschieten van wat jij kan...... plus zou echt zo gezellig zijn.

Riem en kniebanden

Filmpjes werken hier niet ??? Jammer, want zijn wel topgewichten!!

Vreemd gisteren deed alles het nog. Zal nog eens kijken dan.

Lekkere squats en doelen Gijsje

:kuch:vandaag240pausedraw:kuch:

Kuch dus je wilt zeggen dan ik steeds dichterbij kom? Die 230 raw zat nog meer in en jij squat een beetje meer met een kleine stop kuch... Better watch your back hoest!

Dat zijn stevige doelen. Dan ook van plan regelmatig eens een PL-wedstrijd mee te draaien?

Dat is idd wel een idee dat steeds meer leeft. Liefts raw wedstrijden.

Keek zojuist het 9 minuten RPB filmpje in je signature, geweldig dat jullie echt een 'clubje' hebben om mee te trainen en elkaar extra te pushen :thumb:

Goede muziek ook :D

Thanks en idd we are blessed hier.

Goed bezig kerel, eindelijk die 250kg squat te pakken he. Zullen we race maken naar die 300 ? Is ook wel mijn hoofddoel van volgend jaar!

Dat lijkt me goed. Mooie motivatie, maar ach ik gebruikte jou squat al de hele tijd als motivatie hoor.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

250
th_Video006-2.jpg

230 RAW
th_Video005-2.jpg

Laatst bewerkt:
Ze werken :thumbs: Klasse!

Dat lijkt me goed. Mooie motivatie, maar ach ik gebruikte jou squat al de hele tijd als motivatie hoor.

Hehe, mooi dat ik de enige echte G-men ook af en toe kan inspireren... Jou deads blijft een droom voor mij waarschijnlijk...

Terug
Naar boven