Fitness Seller

g-mens log

Kenden de andere deelnemers jou een beetje? Zullen ze niet verwacht hebben dat een nobele onbekende daar de overwinning ging wegkapen anders :-)
Dikke lifts, ben benieuwd naar de filmpjes.

Gefeliciteerd met je eerste plek!

Gefeliciteerd, maar volgende week pak ik je!!!!!!!!!! :D

Indrukwekkend sterk Gijs, ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt met de camera van Sanne, die zal ze wel sturen neem ik aan.

keep up the good work.

Good job, deadlift ziet er ook goed uit man.

Proficiat Gijs! :thumbs: :bow: :clap:
Ruim 700kg RAW is uitmuntend te noemen!
Ik ben overigens aangenaam verrast door het feit dat je kenbaar hebt gemaakt om in de toekomst aan PL wedstrijden te gaan doen.
Je zult zeker weten een grote aanwinst zijn voor de NPB en beslist velen weten te inspireren en zo als een echte "ambassadeur" voor de krachtsportwereld kunnen fungeren.
Je laat tevens door je optreden zien dat SM & PL best goed samen kunnen. Nu zal een voorbereiding op een PLmeet uiteraard anders zijn dan een SMwedstrijd, maar de basisoefeningen zijn in principe identiek.
Ik wens je heel veel suc6 verder en denk dat als je mee gaat doen in de -105kg klasse je conculega's alvast hun borst kunnen nat maken!

Netjes Gijs, gefeliciteerd. Nou zo te lezen tot ziens bij een volgende PL-wedstrijd.

Net terug van mijn eerste powerlift wedstrijd. Volgend jaar toch wat pl wedstrijden meedoen in de planning dus dit leek me een mooie ervaring. NPB beginnerswedstrijd. Is toch heel andere koek om alles goedgekeurd te liften.

Wegen 103 kg

Opwarmen: tijdje trappen op een spinningfiets en wat zwaaien met wat dumbbells.

SQUAT

Opw
10x20
10x60
5x100
2x130
1x150
1x200

1e beurt 230 (vrij easy)
2e beurt 245 (pittig)
3e beurt 252,5 (zwaar maar gehaald) PR

Zwaarste sq van de wedstrijd ook.

Alleen belt en wraps. Pjotr had me de laatste gewrapped. 260-270 moet wel mogelijk zijn al als ik goed hard leer te zakken door die banden heen.

BENCH

opw
5x20
5x60
1x90
1x110 (Pjotr laten meekijken, was bellybenching dus overgeschakeld op wide grip)
1x120 easy dus op zich wel vertrouwen in..

1e beurt 140 (zeer makkelijk)
2e beurt 155 (redelijk makkelijk nog)
3e beurt 160 (gehaald maar moest er wel voor werken)

Voor een paused rep is het evenaring pr maar nu zelfs een wedstrijdbeurt en wide grip dat is dan weer wel pr. Destrey had stiekem 165 in zijn 2e beurt gedaan en failde zijn 3e beurt.

DEADLIFT (spannend voor mijn hamstring, de fysiotape van gisteren zat er nog op)

opw
3x70
3x120
1x160
1x200
1x220 raketbeurtje

1e beurt 260 (makkelijk)
2e beurt 280 (ook geen vuiltje aan de lucht)
3e beurt 290 (na overleg met Pjotr maar voor 290 gegaan wat een zekerheidje zou zijn en voor mezelf om de hamstring niet nodeloos te belasten) PL goedgekeurd volgens mij zelfs een pr. Ik denk stiekem dat 300 ook was gegaan.

Alle beurten van de wedstrijd gehaald en een totaal van 702,5. Wilks 422.4 Daarmee ook hoogste totaal en 1e plek bij de zwaargewichten. Ook qua wilks hoogste. Mooi en vertrouwen voor volgend jaar.

Congratz G', keep up the good stuff!

nog bedankt voor het lenen van de schoenen en het coachen !!

Mooie eerste plek, en ook verstandig dat je 290 pakte met DL, die erg goed ging !! En erg mooi squat PR !!

Nice! Ontzettend goed resultaat!

Wat heeft de nummer twee voor totaal, ben wel benieuwd hoe groot gat er tussen zit:D

Ook wel heel gaaf dat je in 3 sporten nu zeer goede prestaties weet neer te zetten!

Gefeliciteerd met je 1e plaats! Zeer nette prestatie!

Stiekem ben ik wel blij dat je afgelopen Mei met de beginnerswedstrijd niet mee hebt gedaan, anders was ik toen geen 3e geworden :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.860
Terug
Naar boven