Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat ik de enige was die moeite had met OH Squats... ff oppepper, mijn zusje had 3 jaar terug 3x70![]()
En die maken ze zo even....... Volgens mij gaat een dokter gewoon rust zeggen?
Volume op de logpress van je valt toch wat tegen Gijs. Heeft de sportschool geen logeerkamer zodat je de volgende morgen meteen weer verder kunt logpressen?
http://www.youtube.com/watch?v=w9gOQgfPW4Y
Niet naar de huisarts gaan. Direct contact opnemen met een sportmedisch adviescentrum. Ik heb zelf op die wijze contact gehad het met het sportmedisch adviescentrum Rotterdam met arts Robart van Linschoten. Op het moment dat je bij zo een arst binnenstapt voel je dat het anders is dan een of andere huisarts of fysiotherapeut wiens werk alleen gericht is op het normaal functioneren in de maatschappij, dat werkt gewoon niet. Ik zei tegen die arts ook meteen. Joh, ik wil geen boodschappentassen kunnen dragen maar farmers van 120kg. Ik wil niet normaal kunnen wandelen, maar kunnen wandelen met 400 kg in mijn nek... Destijds had ik last van mijn knieen. na 1 consult had ik een doorverwijskaart voor een scan, die ook nog eens binnen 2 weken gemaakt kon worden (volgens mij heel snel!).
En die maken ze zo even....... Volgens mij gaat een dokter gewoon rust zeggen?.
nou dat is dan afgesproken ik ga de jongens en dame deze week dan effe mailen.