MuscleMeat

g-mens log

yup yup, goede progressie ! Maar ik geloof niet dat 2x100 je PR was met een 1x112,5 kg mp, zeker niet met jouw repuratie als repkoning ;)

Lekkere progressie voor iemand die al op een best hoog niveau zit!

Dikke progressie!

goeie progres G (hohoho woordspeling.. alleen moet je em hardop zeggen om te laten werken)

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.106
Glute ham raise (en niet mijn pm box laten volstromen behalve als je 1000E wil uitgeven dan denk ik er over na om er 1 voor je te maken)

Afb071_2.jpg

Afb073_2.jpg

Afb072_2.jpg

haha Eigen Huis en Gijs ziet er alweer nice uit

wanneer komt die aanbouw?

• #13.109
Als ik een metselcursus heb gedaan.

hoezo metselcursus? Jij leert jezelf toch gewoon alles?

Ziet er weer goed uit Gijsmans, kan niet wachten om t uit te proberen! (dit is Frenk onder Sjaak's acc, gen zin om uit te loggen)

Ik ga echt langs komen om die te proberen die hammy van mij moet sterk worden.

fijne jaarwisseling Gijs

Laatst bewerkt:
Geweldige squat progressie voor het niveau waar je op zit zeg!

• #13.113
Kleine stap weer gemaakt met de GHR. Zal nu wel even lastig worden om verder te gaan, ga proberen komende week wel de rollen en kussens te regelen.

Bovenste balk is nu demontabel voor het voetenplatform

Afb074_1.jpg

Afb075_1.jpg

cool! je moet alleen je konijnenhok ff een likje verf geven want flappie not amused en is er vandoor gegaan zo te zien

• #13.115
haha is geen konijnenhok.

• #13.116
Zo eerste training nieuwe jaar. En nee geen nieuw log, ik ben verknocht aan dit log, afscheid nemen zou me teveel pijn doen...

02/01/2011 LB

Opw 6 min crosstrainer

oef 1 Overhead squat (2e x)
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
3x70kg pr
1x80 pr
1x90 pr

Pr zeggen natuurlijk nog weinig omdat ik hier pas net mee ben begonnen. De 90 staat op film als vormcheck. Vond de rug iets bollen onderin dus besloten geen 100 te wagen.

oef 2 Full front SQ
5x100
5x120
5x140
Belt om
4x160 5F

Oef 3 Partial squat (het nummertje 10 was zichtbaar boven de steunen, was 2 gaten boven par ongeveer)
5x200
Belt om
5x250
Fx300 zakken ging nog goed gecontroleerd maar kwam echt niet meer los op het laagste punt. Eind dit jaar wil ik dit gewicht onder par kunnen.
4x270

Oef 4 Romanian deadlift
8x60
8x100
8x140
8x160

Oef 5 GHR (op de 45% hyper, werkte verrassend goed, had hem op een blok gezet van achter en was bijna horizontaal zo)
8xbw
8xbw
8xbw

Rechter ham natuurlijk flink trekken maar het lukte wel, tussen de sets goed rekken. Kan niet wachten tot mijn GHR klaar is.

Oef 6 45% hypers
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 7 Roman chair squat
20xbw
20xbw
20xbw

Lekker het nieuwe jaar ingegaan zo.

Goed bezig weer Gijs
heb je het filmpje nog weten te uploaden van de repout?

Mooi filmpje man, daar waren veel spieren aan het werk!

****ing hell... flexible ****. echt een nette uitvoering, monster depth ook.

Terug
Naar boven