Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het filmpje lijkt het dat je de barbell iets 'achter' je hoofd houdt van bovenaf gezien.Qua kracht idd nog wel makkelijk maar met gewichten boven zo'n 60kg merk ik nu al dat je echt geen mm meer mag afwijken van de ideaal lijn dan wordt je genadeloos gestraft met een barbell die om je oren vliegt. Gewoon goed door oefenen dan zal het na verloop van tijd steeds stabieler worden. Diepte is idd nooit een probleem bij mij, ook mijn fullsq kom ik makkelijk op diepte. Die bekkenkanteling is acceptabel maar heb ik natuurlijk liever niet. Heb nu trouwens al een redelijke stijfheid in de schoudergordel/traps.
Bij hyperextensions blijven je benen gestrekt en beweegt alleen je bovenlichaam. Bij glute ham raises maak je eerst de beweging van de hyperextension en buig je daarna je benen ook nog waardoor je verder omhoog komt. Bij hyperextensions sta je rechterop en bij GHR horizontaler omdat je dan een grotere ROM kan maken.hmm ben ff in de war... wat is nou het verschil tussen een hyperextension en een GHR dan?
Bij hyperextensions blijven je benen gestrekt en beweegt alleen je bovenlichaam. Bij glute ham raises maak je eerst de beweging van de hyperextension en buig je daarna je benen ook nog waardoor je verder omhoog komt. Bij hyperextensions sta je rechterop en bij GHR horizontaler omdat je dan een grotere ROM kan maken.
Ik denk dat vanaf scratch beginnen zoals Gijs doet eenvoudiger/sneller is en je uiteindelijk een geschiktere GHR hebt. Daarnaast zou je anders ook eerst een hyperextensions apparaat moeten zoeken/kopen.thx, begreep het al van Ziyed op MSN idd... vroeg me af of je dan niet veel eenvoudiger een hyperextension om kan bouwen naar een GHR
Ik denk dat vanaf scratch beginnen zoals Gijs doet eenvoudiger/sneller is en je uiteindelijk een geschiktere GHR hebt. Daarnaast zou je anders ook eerst een hyperextensions apparaat moeten zoeken/kopen.

Lijkt me een belachelijk zware oefening als je "wat" meer weegt...![]()