Fitness Seller

g-mens log

Haha precies dezelfde pr's alleen heb ik de 100 niet gedaan. :P

103kg aan 8% bij 1.79m, nice! Hoe vertaalt zich dat in cm's? Of hou je je daar niet met bezig?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.163
Tijdje niet gemeten. Zal iets van zo zijn nu:

Armen 45-46 koud en benen iets van 68-70cm

De rest heb ik echt geen idee.

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Haha precies dezelfde pr's alleen heb ik de 100 niet gedaan. :P

Ik deed hem ook omdat ik zag dat je mij wilde dissen met je 95.

Wat een vette training!

• #13.168
Hele wijze woorden. En dan een pak chocomel erbij en je kunt niet fout gaan!

Nice die oh sq!

nice train, sterk op de oh sq idd al had ik niet anders verwacht... sterke core + benen = win

en meteen een 1x100kg neck press PR ;)
alleen het opvangen na de OH Squat ziet er niet gezond uit.

Volgens mij was je de barbell bijna kwijt bij het uitsquatten, je leunde erg naar achteren, wel nice voor je 3e keer uiteraard!
Lekkere complete training.

• #13.174
en meteen een 1x100kg neck press PR ;)
alleen het opvangen na de OH Squat ziet er niet gezond uit.

Liefst zou ik hem ook droppen maar ja als het niet hoeft. Mss een beetje zonde van de stang en schijven. Maar als ik zwaarder ga en ik vind het echt niet meer relaxed dan gooi ik hem gewoon. Dan hebben ze maar pech

kun je er niet een paar van die autobanden aanhangen?

of voortaan alleen je oh squats bij simson kdo doen :cool:

• #13.176
Dat zou kunnen maar als ik hem dan drop stuitert hij terug tegen mijn hoofd denk ik. Je zal hem dan toch moeten begeleiden. En wat zijn jullie mij toch steeds aan het pushen om naar Simson te komen. Ik beloof je dat ik binnenkort eens langs kom.

Dat zou kunnen maar als ik hem dan drop stuitert hij terug tegen mijn hoofd denk ik. Je zal hem dan toch moeten begeleiden. En wat zijn jullie mij toch steeds aan het pushen om naar Simson te komen. Ik beloof je dat ik binnenkort eens langs kom.

We pushen iedereen om naar simson te komen, en als je daar ben laten we je je ziel verkopen.

Maar naar beneden begeleiden is geen probleem toch? gewoon op zelfde manier als weightlifters doen

Kwaliteit filmpje is inderdaad crappy maar de squat zelf erg netjes!

Wat doe jij eigenlijk qua dieten? Zag net in een ander topic dat je flink junkt, eet je onder het motto 'slechte kcals zijn ook kcals dus waarom niet?' of eet je vrij clean?

Laatst bewerkt:
Gaat vlot gijs, nice OH squats en pr's..en nice bicep session!

Mooie training gijs!
Low rep op een oefening, 5 x 5 op de andere. en high rep op weer een andere!

Terug
Naar boven