MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.201
Are you serieus? Een redelijk zieke flexibiliteit dan. Ik vraag me dan ook af in hoeverre zo'n flexibiliteit prettig is voor bepaald drukwerk dat je doet waar stabiliteit ook een grote rol speelt maar dat is zomaar een gedachtesprongetje van mij hoor....

Ja is serieus, tenminste Abdul kan het (18 jarig ventje) maar die is bij jerks bovenin wel heel onstabiel. Weet niet of daar verband tussen zit.

Was grappig, ik probeerde het een keer met lege stang, wijde greep. Zei hij doe het eens smal, deed die dat voor met ze handen tegen elkaar.
Hij dacht dat makkelijker was om mee te beginnen :roflol:

• #13.205
Net getraind na een enerverende dag. Niet helemaal topfit. Veel coïtus, weinig slaap, weinig eten en stress maar uiteindelijk toch een redelijke training neergezet @ RawPowerBaarn.

Oef 1 Logpress (lange houten)
10x55
5x75
5x95
5x110
5x110
5x110
5x110
4x110 5f (24x110 volgens mij PR)

Haha jammer van de laatste. Vooral de 4e set was mooi qua techniek. Kom er weer een beetje in zo met log. Ga vooral wat volume doen zo tot maart/april.

Oef 2 Chins
5xbw
5xbw+20
5xbw+30
5xbw+40 (de laatste was niet echt hoog genoeg)

Oef 3 Paused benchpress (grip 1 duim breder dan glad)
5x60
5x100
5x120
5x140 6F (hmm jammer volgens mij is 5x140 namelijk ook mijn pr hierop)
8x120 9F
14x100 10F

Ik had vandaag last van het "ik kan niet meer doorgrinden syndroom" Normaal grind ik of mijn leven ervan af hangt maar nu was de koek steeds hard op.

Oef 4 Kroc rows (dumbbell dus)
20x65
20x75

Pr's hierop houd ik niet echt bij maar de uitvoering was trouwens nog prima.

Oef 5 Plate side raises
20x10
20x10
20x10

Prima training naar omstandigheden.

Netjes Gijs, wat ga je morgen doen?

• #13.207
LB in papendal.

• #13.209
Nog niet echt over nagedacht maar zoiezo natuurlijk SQ en ik denk wel ME. Verder mss full front sq light, romanian DL 4x8 en evt de glute ham raise als de ham goed voelt.

Nice! dan zie ik jullie morgen!!

Verkapte "zie mij veel coïtus hebben" post :D

Ja, was al even geleden dat we nog eens coïtus in het log van G-men gezien hebben!

Niemand heeft enig idee van je training door die 2 woorden in de eerste zin van je post :roflol:

Volume PR op log + evenaring pr op bench zou ik ook wel een nacht met weinig slaap en veel coïtus voor over hebben :p

heeey gijs,

Ik zag je gister op tv!
wel gaaf om je te zien,
werd je daar voor gebeld of je dat wou doen?
was je voor die ene scene gelijk een dag kwijt, of was je zo klaar?

• #13.219
Nee is opgenomen tijdens een echte kwalificatiewedstrijd. In dezelfde wedstrijd zie je ook Patrick, Dennis en Richard. Die ballen zijn ook wel echt. De ballen waar de hoofdrolspelers het mee doen waren nep. Ik wist tot een tijdje terug niet eens dat ik erin zat. Ik ben wel gebeld om die scene met dat vliegtuig te doen. Daar kreeg je ook voor betaald maar toen was ik met de kinderen van mijn school op kamp dus heb ik dat niet kunnen doen. Mark van Dijk heeft die scene toen gedaan.

je had je debuut als acteur kunnen maken! :D

was je powerlifter, bodybuilder, strongmen & acteur geweest haha (en leraar)

is dat gewoon een dagvergoeding of nog wel veel geld?

Terug
Naar boven