AndroidHealthClinic

g-mens log

Starring Gijs, waarin..? :dunno:

Zou niet eerlijk zijn geweest. Gijs heeft maar 1 versnelling dus dat vliegtuigje zou in no time aan de andere kant zijn geweest. Heel wat anders dan Jarno die even op zijn dooie gemak een vrachtwagen gaat trekken en zich ook nog eens expres moet laten vallen om die andere te laten winnen.

Damn ouwe dibbus, die oh squats zijn wel heel nice, ik kan momenteel nog niet eens als ik alleen me armen in de lucht steek normaal zakken, tenminste ik kan dan me armen niet verticaal houden...

Nice PR op de coïtus!

OH squats met een LOG ?!!! good luck man, heb ooit eens voor te lachen gedaan met een lege log en was harder dan verwacht !

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.225
Thanks mannen. En Koef ergens volgende maand oke.

Vandaag training @ papendal.

Oef 1 Low bar squats (belt only)
5x70
10x70
10x70
3x120
Belt om
1x170
1x200
1x210
1x220

Maar 10 kg onder mijn raw pr hier maar ik had er zoveel moeite mee omdat mijn heup maar niet goed los kwam dat het zo wel goed was.

Oef 2 High bar olympic squats (belt only)
5x120
belt om
20x180
3x200
1x210
5x180
2x200
1x205
Belt weer af
30x100

**** em, 3 weken terug 21x180 en nog steeds het filmpje niet gekregen dus nog maar eens gedaan! Nu na al het werk op de low bar dus mss zelfs wel sterker dan vorige keer.
K*t camera van Fawaz geheugen vol na 18-19 reps maar nu komt er tenminste een filmpje. En oh ja, nooit Ziyed de camera geven WTF. Houdt dat ding eens recht ofzo...

Oef 3 Romanian deadlift
8x70
8x120
8x150
8x150
8x150 (3x8x150 dubbel overhands is pr op deze super draaiende bar)
Straps erbij, grip had wel genoeg gedaan.
8x180
5x200 PR

Nice. Volgens Chopper was de 180 nog mooi recht dus eens 200 gepakt.

Oef 4 GHR
8xbw
10xbw
12xbw
15xbw

Eerst aanvoelen met de ham, explosief omhoog. De laatste set voelde ik hem wel wat trekken dus geen extra gewicht gebruikt. Sanne wel! Hardcore hoor.

Oef 5 plankholds
tot failure bw+75kg

Klaar, en nu al voel ik de spierpijn opkomen. Filmpje komt dus, en nu wel zeker!

Laatst bewerkt:
Haha, filmpje deed het niet dus doet hij het gewoon ff overnieuw en daarna gooit hij er nog een 30 repper uit :roflol:

Lekker getraint maatje, was leuk je weer te zien!

Die 5 x 200 romanian.... na al die andere sets! Indrukwekkend Gijs. Dikke training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.230
Koste me toch weer een uurtje. Krijg je het bestand in .3gp moest ik programma downloaden voor omzetten naar wmv. Dat gedaan dan met moviemaker aan de gang. Vergeten op te slaan als afgerond project dus you tube herkende het niet. Toen nog audioruil moeten toepassen vanwege stomme auteursrechten. maar het is weer gelukt. Het kost steeds minder tijd en ooit word ik er nog handig in.

http://www.youtube.com/watch?v=xfbhdKmpb9Q

leip filmpje!!
alleen de muziek:( op elk youtube filmpje is dat liedje

Geef de filmpjes altijd titels. ???
Lekker getraind G, t*ring wat bleef jij lang doorgaan met het Squatten.. :roflol:

mmmmm je had die papegaai eronder moeten zetten :D

koel filmpje man, goeie strength feat

Ziyed.... wat een talentvolle cameraman.

nice gijs, en ziyed idd wat ontzettend k*t gefilmd.

Creatief gefilmd inderdaad :roflol:
Mooie prestatie in elk geval, die 20kg erbij volgend jaar mag geen probleem zijn lijkt me ;)

Net een stukje van die film gezien, mooi dat het rondspringen er ook in zit :D

Was niet expres hoor dat filmen :)

t*ring weer 20x180 gedaan :eek: !! maar het eind is wel k*t gefilmd idd !!

Terug
Naar boven