- Waardering
- 7.036
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een mooie instelling. Zo hoort het ook.Dat maakt mij niet uit. Als iemand zegt dat ie sterker is op de pinklift word ik nog gemotiveerd om daar sterker in te worden! Ik zal net zolang doorgaan tot mijn shrugs en curls dezelfde reacties oproepen als die squat.

Dat maakt mij niet uit. Als iemand zegt dat ie sterker is op de pinklift word ik nog gemotiveerd om daar sterker in te worden! Ik zal net zolang doorgaan tot mijn shrugs en curls dezelfde reacties oproepen als die squat.

haha dat filmpje ik word misselijk als ik erna kijk.
Ik weet nog dat G-men zijn kuiten terug was beginnen trainen omdat z'n broertje ongeveer even sterk was of even groten kuiten had of zoiets.![]()
Zo mag ik het graag zien Gijs. Maandag was weer lekker ouderwets bicepsdag! Reverse curls kunnen er wel uit. Onderpootjes worden al flink getraind tijdens de deadlift zonder straps.

Dat maakt mij niet uit. Als iemand zegt dat ie sterker is op de pinklift word ik nog gemotiveerd om daar sterker in te worden! Ik zal net zolang doorgaan tot mijn shrugs en curls dezelfde reacties oproepen als die squat.
ik zag je filmpje vandaag
die van 20x180 squats
effe een reminder dat er nog een hoop werk te doen is
mooi man