XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.261
Wij hebben zoveel onderlinge shit lopen haha. Ik heb 10x30 gedaan na een volle rugtraining, ik wacht nog wel even omdat ik nu eerder wat meer sets draai met reps zo rond de 5-6.

Laat die curls ook maar. Jij doet 21x180. :D

• #13.263
Dat maakt mij niet uit. Als iemand zegt dat ie sterker is op de pinklift word ik nog gemotiveerd om daar sterker in te worden! Ik zal net zolang doorgaan tot mijn shrugs en curls dezelfde reacties oproepen als die squat.

ik ben sterker op de pinklift!

Dat maakt mij niet uit. Als iemand zegt dat ie sterker is op de pinklift word ik nog gemotiveerd om daar sterker in te worden! Ik zal net zolang doorgaan tot mijn shrugs en curls dezelfde reacties oproepen als die squat.
Dat is een mooie instelling. Zo hoort het ook. :D

binnenkort calf raise battle dan maar gijs? ;)

haha dat filmpje ik word misselijk als ik erna kijk.

Ik weet nog dat G-men zijn kuiten terug was beginnen trainen omdat z'n broertje ongeveer even sterk was of even groten kuiten had of zoiets. :D

:roflol:

Heerlijk die uitsloverij, werkt inspirerend!

Heb je al striae op je Biceps?

• #13.271
binnenkort calf raise battle dan maar gijs? ;)

Volgens mij staat het 2-1 voor mij. Maar die keer voor jou kreeg ik die harde kramp. Next time ga je het vuur maar weer aan mijn schenen leggen.

haha dat filmpje ik word misselijk als ik erna kijk.

Ik ook.

Ik weet nog dat G-men zijn kuiten terug was beginnen trainen omdat z'n broertje ongeveer even sterk was of even groten kuiten had of zoiets. :D

Sterker was geworden in zijn kuiten zelfs, maar nu is het gelukkig weer een beetje minder. Maar idd zoiets kan ik natuurlijk echt niet hebben!

Heb je al striae op je Biceps?

Lichtjes.

Zo mag ik het graag zien Gijs. Maandag was weer lekker ouderwets bicepsdag! Reverse curls kunnen er wel uit. Onderpootjes worden al flink getraind tijdens de deadlift zonder straps.

Pumpzzz!

• #13.274
Zo mag ik het graag zien Gijs. Maandag was weer lekker ouderwets bicepsdag! Reverse curls kunnen er wel uit. Onderpootjes worden al flink getraind tijdens de deadlift zonder straps.

Nee onbekende persoon die wel Hieke kent :rolleyes:

De blessures aan de ellebogen (links scheurtje met low bar squats week na finale sterkste man NL / rechts pin boomstam in botvlies finale 2009) hebben baat bij een goede doorbloeding merk ik.

Ok Gijs, wanneer wedstrijdje cockpushups?

ik zag je filmpje vandaag
die van 20x180 squats

effe een reminder dat er nog een hoop werk te doen is

mooi man

erg brutal!

• #13.279
Ok Gijs, wanneer wedstrijdje cockpushups?

Dat wil je niet geloof me!

ik zag je filmpje vandaag
die van 20x180 squats

effe een reminder dat er nog een hoop werk te doen is

mooi man

Ja idd ik heb nog een hoop werk te verzetten.

Vandaag LB en rug.

Opwarmen 5 min crosstrainer en wat hipdrills

Oef 1 Olympic fullsquat (raw en zonder riem)
10x20
10x60
5x100
5x140
5x140
5x140
5x140
5x140

(light intensity)

Oef 2 Deadlift (zonder riem maar met straps, was de magnesium vergeten)
5x140
5x220
5x220
5x220
5x220

(medium intensity)

Oef 3 Chins
15xbw
12xbw
10xbw
10xbw

Oef 4 Kroc rows
15x80
20x90 PR (film)

gelijk weer een nieuw project dat ik nog moet doen, een 30 naar 50mm stang die ongeveer een meter is om een insane dumbbell te kunnen maken. Met de 10 schijven wordt de ROM wat klein.

Oef 5 BB. Shrugs
20x100
15x120
10x140
Straps om
20x180

Oef 6 Prone bridges
3x 1minuut bw plus 20kg PR

Nice training jammer dat ik de magnesium had vergeten.

vond de rom nog vrij groot eerlijk gezegd

Terug
Naar boven