AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.301
haha ja, ik haal nu mijn 2e dikke maaltijd uit de magnetron vandaag om nog meer buffer te bouwen. Ik doe er alles aan om die shit te voorkomen.

Je hebt jezelf weer aardig afgebeult en opgepompt zie ik. Nice.

• #13.303
Just another day at the office.

respect voor je kerel, je doet er echt een hoop voor! doorzettingsvermogen pur sang!

• #13.305
Dank je Bart.

wat is je volgende wedstrijd gijsmans? (sushi-meet niet meegerekend dan heh) N-Nederland?

• #13.307
Ja dat is wel de planning. Ik ga me niet laten verleiden nu om weer van alles tussen door te doen. Mss nog powerliften ofzo.

Niet gek, gewoon weer wat meer volume draaien op lagere %.
Uiteindelijk zal je er wel op vooruitgaan.

• #13.311
Gvd begin jij nu ook al te papegaaien! BAM jonguh. Als je nog geen 200SQ moet je gewoon je bek houweh!
en hap doet ie :p

aangezien ik met m'n lamme hoofd m'n sleutelbeen brak en m'n progressie keihard heeft stilgestaan heb ik sowieso geen recht meer van spreken

Laatst bewerkt:
  • #13.314
Het was eerst toch als je geen 300 yoke loopt moet je je muil houden?

De eerste was als je geen 100 drukt moet je gewoon je bek houden. Maar ja iedereen doet dat nu in deze sectie zo'n beetje dus dat hebben we dan maar geupgrade. De 300 Yoke is voor tijdens het SM seizoen en moeten we ook maar eens gaan herzien naar 350 anders krijgen we nog een te grote bek.

De eerste was als je geen 100 drukt moet je gewoon je bek houden. Maar ja iedereen doet dat nu in deze sectie zo'n beetje dus dat hebben we dan maar geupgrade. De 300 Yoke is voor tijdens het SM seizoen en moeten we ook maar eens gaan herzien naar 350 anders krijgen we nog een te grote bek.

340!!

en mooie training flink volume! Ben benieuwd of jij wel door die griep/verkoudheid heen kan komen!

Laatst bewerkt:
Heel mooi volume op je MP en Bank man!! Ziet er netjes uit zo! Ik hoop dat de griep mild voor je zal zijn en niet zoals ie voor mij was :p

Vandaag stress, auto stond ineens in het rood, plas eronder. Sloot bracht me in ieder geval thuis. Weekend maar eens kijken..

Zit ook tegen griep aan, hoesten als een malle maar is niet de eerste keer dat de grens van ziek zijn mij pr's brengt.

Oef 1 MP
10x20
10x40
5x60
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85 (5x5x85 PR)

Prima zit meer in maar is goed zo, de 100 ging me ****en de laatste tijd, moest gewoon weer meer volume draaien.

Oef 2 Paused benchpress (grip 1 duim van glad)
5x60
5x100
5x132,5
5x132,5
5x132,5
5x132,5
5x132,5 (5x5x132,5 PR)

Ging nog vrij makkelijk

Oef 3 Swiss bar floorpress + chains (de 26kg scheepskettingen, zal zo 35kg top bij zijn geweest denk ik)
6x36+ch
6x76+ch
6x86+ch
6x96+ch laatste hulp

Oef 4 Parallel bar dips
10xbw
10xbw+20
10xbw+40
10xbw+50 PR (zoiezo pr na wat ik heb gedaan en ook pr met dit bw, 10kg zwaarder dan oud pr)

Oef 5 Side raises
15x12
15x16
15x20
10x24
8x28

Tuurlijk waren de laatste niet nette mooie hele reps, maar **** em, is overloading.

Oef 6 Triceps push down
15x30
12x40
10x50
8x60

Waren wel mooie reps hoor Alex..

Oef 7 Triceps push down met rope
20x15
20x15
20x15

Gewoon doorbloeden.

Nice. En nu afwachten of het lichaam er doorheen trekt of morgen crasht.

Ongetwijfeld dat jij mooie reps maakt beer! Stoor me alleen er aan als er mensen een oefening totaal niet goed uitvoeren en dan heel erg stoer doen... Succes met herstel, ben benieuwd wanneer de koters de griep op mij overkotsen!

Stoor me alleen er aan als er mensen een oefening totaal niet goed uitvoeren en dan heel erg stoer doen... !

Dat herken ik heel erg goed ja! Irriteer ik me ook mateloos aan in de gym! En eigenlijk moet je dat helemaal niet doen maja het gaat vanzelf :p

Precies, je moet er eigenlijk om lachen. Bij ons loopt er ook eentje rond die zegt 260kg op de bank te drukken. Soms gooit ie 200 erop en zijn maat maakt een deadlift met het gewicht terwijl hij eronder ligt. In hun beleving zijn ze dan ook echt zo sterk, ze vertellen het ook vol trots. Zoals laatst ook tegen mijn vriendin. Dacht zo een knakworst even een licht voetje te kunnen halen. Maar goed, hij wist niet wat voor een kanppe gozer die meid had ;)

Terug
Naar boven