- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Doe maar een 200 Squat, hoef ik tenminste niet me muil te houden.![]()
helaas, het gaat om een kneewrapless squat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe maar een 200 Squat, hoef ik tenminste niet me muil te houden.![]()
Precies, je moet er eigenlijk om lachen. Bij ons loopt er ook eentje rond die zegt 260kg op de bank te drukken. Soms gooit ie 200 erop en zijn maat maakt een deadlift met het gewicht terwijl hij eronder ligt. In hun beleving zijn ze dan ook echt zo sterk, ze vertellen het ook vol trots. Zoals laatst ook tegen mijn vriendin. Dacht zo een knakworst even een licht voetje te kunnen halen. Maar goed, hij wist niet wat voor een kanppe gozer die meid had![]()
maja zo blijven we lekker scherp! Anders kunnen we alles wel gaan rekenen als PR!!
Gvd begin jij nu ook al te papegaaien! BAM jonguh. Als je nog geen 200SQ moet je gewoon je bek houweh!

Haha geweldig is dat he haha! Op die manier zag ik er laatst ook 2 banken, niet met zoveel gewicht maar tog! Ik vind het gewoon jammer dat je jezelf voor de gek houd! Maar ik denk ook dat wij hier een beetje zeikerds en perfectionisten zijn wat dat betreft! Zoals met mezelf laatst met banken had ik 140 maar voelde mn kont lichtelijk gaan zweven, en dan reken ik m eigenlijk al niet eens! 99 % van de mensen in de gym zouden me voor gek verklaren met hun manier van trainenmaja zo blijven we lekker scherp! Anders kunnen we alles wel gaan rekenen als PR!!
Wel een goeie dat tie dan bij je meisie komt opscheppen haha! Maar ze moeten tog wat proberen in hun leven he![]()

maar ja mss wel de 5e van de 4e set. Zeker een straalaandrijving erbij en een pr broek vol. Gelukkig een extra broek mee. Even rustig erdoorheen zitten thuis. Ben volledig gesloopt.
Wat een training ook weer. Laatst zei een zeer wijs persoon het volgende over mijn jongste broertje Dominique: "hij is mentaal te sterk voor zijn lichaam". Dit statement is zeker ook op jou van toepassing! Een goede eigenschap, want dat onderscheid jou natuurlijk van het gros.