MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.322
haha you're ****ed

Precies, je moet er eigenlijk om lachen. Bij ons loopt er ook eentje rond die zegt 260kg op de bank te drukken. Soms gooit ie 200 erop en zijn maat maakt een deadlift met het gewicht terwijl hij eronder ligt. In hun beleving zijn ze dan ook echt zo sterk, ze vertellen het ook vol trots. Zoals laatst ook tegen mijn vriendin. Dacht zo een knakworst even een licht voetje te kunnen halen. Maar goed, hij wist niet wat voor een kanppe gozer die meid had ;)

Haha geweldig is dat he haha! Op die manier zag ik er laatst ook 2 banken, niet met zoveel gewicht maar tog! Ik vind het gewoon jammer dat je jezelf voor de gek houd! Maar ik denk ook dat wij hier een beetje zeikerds en perfectionisten zijn wat dat betreft! Zoals met mezelf laatst met banken had ik 140 maar voelde mn kont lichtelijk gaan zweven, en dan reken ik m eigenlijk al niet eens! 99 % van de mensen in de gym zouden me voor gek verklaren met hun manier van trainen :p maja zo blijven we lekker scherp! Anders kunnen we alles wel gaan rekenen als PR!!

Wel een goeie dat tie dan bij je meisie komt opscheppen haha! Maar ze moeten tog wat proberen in hun leven he :p

• #13.326
Voor meisjes geldt 100kg. Jij mag nu een grote bek hebben.

Die had ik al. :o

Haha geweldig is dat he haha! Op die manier zag ik er laatst ook 2 banken, niet met zoveel gewicht maar tog! Ik vind het gewoon jammer dat je jezelf voor de gek houd! Maar ik denk ook dat wij hier een beetje zeikerds en perfectionisten zijn wat dat betreft! Zoals met mezelf laatst met banken had ik 140 maar voelde mn kont lichtelijk gaan zweven, en dan reken ik m eigenlijk al niet eens! 99 % van de mensen in de gym zouden me voor gek verklaren met hun manier van trainen :p maja zo blijven we lekker scherp! Anders kunnen we alles wel gaan rekenen als PR!!

Wel een goeie dat tie dan bij je meisie komt opscheppen haha! Maar ze moeten tog wat proberen in hun leven he :p

Heel simpel te verklaren onze gedachtegang: wanneer jij jezelf serieus neemt is het een no-go!! Ben er ook van getuigd dat wanneer je (gezien vanuit de pannekoek) die gedachtegang niet hebt dat je er niet uit kan halen wat er in zit. Nu maar stoppen, anders wordt Gijs boos op ons;)

• #13.329
Ik word niet zo snel boos hoor, zeker niet op jou:aai:

Geen verandering in gesteldheid ten opzichte van gisteren. Soms beetje warm, en hoesten, verder voelt het nog net aan de goede kant van de grens.

Vandaag LB

Opwarmen 5 min crosstrainer en wat hipdrills

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
10x20
10x60
5x100
5x140
Belt om
5x192,5
5x192,5
5x192,5
5x192,5
5x192,5 (5x5x192,5 PR)

Geen raketbeurtjes:p maar ja mss wel de 5e van de 4e set. Zeker een straalaandrijving erbij en een pr broek vol. Gelukkig een extra broek mee.

Als mijn heupkanker nu eens volledig geneest ga ik binnenkort voor 5x5x200.

Oef 2 Safetybar goodmorning
10x65
10x105
8x145
8x145
8x145

Oef 3 45% legpress (gewicht alleen schijven)
10x150
10x250
vanaf hier kniebanden licht om
10x300
10x350
11x400 (volgens mij PR)

Is inclusief app 450 en volgens mij wel een pr. Behoorlijk stuk erna.

Oef 4 Seated calf raise
15x40
15x60
15x80

Oef 5 Legraises
20x
20x
20x

Even rustig erdoorheen zitten thuis. Ben volledig gesloopt.

• #13.331
Thanks Jaap (toch?)

Haha je broek volgescheten? Hardcore!

je broek vol schijten is echt niet hardcore....tis shit op dat moment meer niet...!

• #13.334
Het is in ieder geval irritant.

lekker gepoept Gijs, ga zo door ! En heupkanker.....I feel your pain.

Wat een training ook weer. Laatst zei een zeer wijs persoon het volgende over mijn jongste broertje Dominique: "hij is mentaal te sterk voor zijn lichaam". Dit statement is zeker ook op jou van toepassing! Een goede eigenschap, want dat onderscheid jou natuurlijk van het gros.

:roflol: geweldig

• #13.338
Wat een training ook weer. Laatst zei een zeer wijs persoon het volgende over mijn jongste broertje Dominique: "hij is mentaal te sterk voor zijn lichaam". Dit statement is zeker ook op jou van toepassing! Een goede eigenschap, want dat onderscheid jou natuurlijk van het gros.

Thanks maat. Dat broertje van jou is idd ook belachelijk. Vandaag zei Mark ook wel wat moois. (trainer op FPA en oud gewichtheffer). Ik zei nadat hij met ons mee had gedaan met 5x5 squat: "Mark ik had meer van je verwacht dan dat je nu al stopt! Hij zei: "Gijs in al die 25 jaar dat ik train en training geef heb ik nog nooit iemand meegemaakt die zo intens traint als jou. Ik heb me een week mentaal voorbereid voor die 5x5."

Mark als je dit leest, ik was onder de indruk van je squat! (5x5x142,5 olympic met een 70kg bw ongeveer en nauwelijks training meer) maar je gaat je maar beter mentaal voorbereiden voor een hele training de volgende keer!

Gijs, ik had het met Impo over die heuppijn bij squats en hij kwam met een mogelijke oorzaak die bij mij wel logisch klinkt.

Dat tijdens de opwaarste beweging de knieën naar voren schuiven door spanning verlies op de hamstrings en dat daardoor die heupbuigers een harde klap krijgen.

Nu zag ik me eigen squat terug en was dit duidelijk te zien, keek even wat squats van jou maar dit doe jij ook in lichte mate.

Misschien heb je er wat aan?
Conclusie voor mij was meer hipdrive door die kont omhoog te gooien als eerst ipv gewoon afzetten met de quads.

ik heb bij Sjaak geinformeerd en als jij maandag ub / presses doet, zijn wij erbij! Ben weer genezen en heb zin om weer eens all out te trainen, veel te lang geleden.

Terug
Naar boven