Fitness Seller

g-mens log

sterke training gijs, crazy deads!

je gaat insane hard..het wordt nu wel tijd om je deadlift weer omhoog te gooien man! Maar je squatpower, grip en core gaan als een malle ! Vond het weer tof !

Lekker bezig Gijsie. Alles eruit halen wat erin zit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.425
wtf is this shit :roflol:
20x220... en 4x210

Het is wat het is.

found it.

brutal pr's today man

Thanks Erwin. In de kern komt het er gewoon op neer dat ik een UB/LB pak met vaak wat extra biceps als het kan. Ik houd weer de vijfjes aan en ben niet de hele tijd aan het strainen op 2-3 reps met lelijke techniek. Veel beltless werk en zonder straps doen hard hun werk nu. De basiscompounds zijn 5x5 of 5jes tot ik het goed vind (bv de log gister). En de assistance blijft de assistance en geen hoofddoel. Zo heb ik bv de leg extensions weg gehaald die ****te me altijd hard qua spierpijn. Als ik merk dat er ook maar enige kans is dat ik een pr niet haal op bv 5jes dan switch ik naar bv een repout of doe ik een extra set zodat er toch pr's blijven vallen (bv gisteren de 5x10xbw chins)

sterke training gijs, crazy deads!

je gaat insane hard..het wordt nu wel tijd om je deadlift weer omhoog te gooien man! Maar je squatpower, grip en core gaan als een malle ! Vond het weer tof !

Ja klopt Frank maar ja de hamstring he. Het gaat wel beter en er komt schot in. Ik maak me niet zo'n zorgen om de deadlift. Zo'n spurt als op de squat kan zomaar ineens komen. It happened before. En op reps vallen er de laatste tijd toch weer wat pr's op de deadlift. Ook het locken komt steeds beter in orde dus al met al toch zeker niet ontevreden. En ja beltless en zonder straps en veel overhands liften doen nu gewoon heel veel merk ik.
Vond het ook weer tof!

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Lekker bezig Gijsie. Alles eruit halen wat erin zit!

Op die deads was dat zeker het geval, ik had zelfs nog een gevoelige onderrug van de logpress van gister en bij rep 19 en 20 sloeg Frank me zelfs gewoon omver toen hij me op de rug wilde slaan als aanmoediging zo hard stond ik te trillen. Kan me ook niet heugen zo lang geveld op de vloer te hebben gelegen om bij te komen.

gefeliciteerd met je prs.

gaat lekker zo, wanneer is eigenlijk de eerste qualificatie wedstrijd voor het Nk voor jou.

Ach wat lul ik nou ik vraag je het morgen wel.

zie je morgen

erg sterk

• #13.428
Dank je Pjotr. Staat ergens de lokatie (ben er wel eens geweest maar ben het allang kwijt uit mijn geheugen) en de tijd?

Op die deads was dat zeker het geval, ik had zelfs nog een gevoelige onderrug van de logpress van gister en bij rep 19 en 20 sloeg Frank me zelfs gewoon omver toen hij me op de rug wilde slaan als aanmoediging zo hard stond ik te trillen. Kan me ook niet heugen zo lang geveld op de vloer te hebben gelegen om bij te komen.

Dat is wel een teken dat je je best gedaan hebt idd :D

die 20-repper haha...echt niet normaal. het eerste wat je zei toen je weer kon praten (na 5 min uitpuffen dus pas) was: 'hmm...dat was eigenlijk niet de bedoeling' haha. was weer een onnozele training man, tnx voor de koffie enzo!

Heb je geen last van je knieën bij die higbar squats met dergelijke hoge gewichten?? Ik was vorige zomer tot 3x5x172.5kg geraakt, highbar en atg. Maar damn dat was niet gezond voor men knieën. Nu bij lowbar helemaal geen last meer.

• #13.432
Heb je geen last van je knieën bij die higbar squats met dergelijke hoge gewichten?? Ik was vorige zomer tot 3x5x172.5kg geraakt, highbar en atg. Maar damn dat was niet gezond voor men knieën. Nu bij lowbar helemaal geen last meer.

Des te meer ik squat des te prettiger voelen mijn knieen. Serieus. mijn rechterknie heeft iets omdat ik er ooit heel hard mee op een tandwiel ben gevallen een jaar of 7 terug maar ik ben te koppig om het te laten uitzoeken (en bang voor lange revalidatie) maar des te meer ik squat des te minder pijn het doet.

idd veel squatten maakt ze sterker

very nice repout G, geen filmpjes aanwezig?

• #13.434
Nee eens een keer niet. Anders raken jullie dit soort onzin gewend en waar zijn we dan hmm?

haha, dan zou het naar het volgende niveau moeten. 30-50 reppers op dergelijke gewichten :roflol:

Vanaf wanneer ben je eigenlijk van plan de trainingen weer open te gooien @ RPB?

eind feb / begin maart volgensmij

Sterk weer Gijs, blijft leuk om te lezen ;)

respect dat je er weer zo'n insane training uitgooit na al die insane sloop trainingen !! vooral die 4x210 en 20x220 :eek: wtf !!!

jammer dat ik er niet bij kon zijn alhoewel ik al goed gesloopt ben door je hahaha

He Gijsie vind je dat nou normaal 20 x 220 :p haha! Je word ook steeds gekker he maatje :thumbs:

Is er nog een reden dat je die deads high rep doet? Uithouding of gewoon omdat het kan?

Terug
Naar boven