MuscleMeat

g-mens log

Ik zeg: mental toughness.

Ik zeg: hogere plaatsing SmvN.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.444
Ik doe alles omdat het me uiteindelijk sterker maakt. Al dit soort rep outs zijn vooral mental toughness maar je wordt er ook echt wel gewoon sterker van. Daarbij vind ik het op zijn tijd ook wel motiverend om iedereen hier te shocken.

Vandaag hele dag uit een luie stoel powerlifters zien zweten op het plankier bij SSS dus ook s'avonds toch maar even onder het ijzer gekropen in de garage.

Olympic fullsquat (ultra light day, natuurlijk zonder riem)
10x40
10x40
10x40
10x40
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100

Lekker hoor doet mijn heup ook goed even lekker doorsmeren zo. Heup voelde weer een stapje beter dan vorige week. Zo komen we er wel. Ook deze week weer een mooie squat week neergezet met een medium / heavy / light day.

En nog meer speelgoed @ RawPowerBaarn

Afb076_2.jpg

Nu al zin in een seizoen vol belachelijke medleys, carry @ drag, kotsen in de bosjes.
Iemand nog even handleiding over hoe die dingen te vullen / waarmee / en welk gewicht ze dan worden?

lekker man :D
paul uit biest deed er lood bij volgens mij, zou dat kunnen?

Deed hij er niet grind in? (tenminste die 85 maakt een t*ring herrie alsof het gevuld was met grind)

En nog meer speelgoed @ RawPowerBaarn

Afb076_2.jpg

Nu al zin in een seizoen vol belachelijke medleys, carry @ drag, kotsen in de bosjes.
Iemand nog even handleiding over hoe die dingen te vullen / waarmee / en welk gewicht ze dan worden?

Ik zeg: Als je kots wilt hebben, dan deze omruilen voor volle, zodat we die tijden een meet eerst moeten laten leegdrinken door onze grootverbruikers :klink::zuip::kots: (nee, niet ikzelf, ik moet nog rijden) en daarna pas vullen met lood en beton of zand.

Gijs, je kan ze ook vol cement storten. Je kan dan zelfs een vat van 140kg maken.

• #13.449
Ja maar wat weegt een vat zo vol met:

1 water
2 zand
3 grind
4 beton

En hoe doe ik dat?

Denk dat het makkelijk is hem te vullen met water om te beginnen en dan zand erbij te gooien tot hij op het juiste gewicht is. Kan je het gewicht nog aanpassen en krijg je hem alsnog flink zwaar.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Soortelijk gewicht: http://nl.wikipedia.org/wiki/Soortelijke_massa_van_vaste_stoffen

Geen idee hoeveel liter het is en wat voor aansluiting. Indien je er beton oid in wilt gooien kan je de bovenkant er gewoon af slijpen.

sanca weet dat wel volgens mij

met alleen water is maar 55kg of zo
Paul van Biest had er zand in en lood erbij bij de zwaarste, en idd 1tje was met grind, daar voelde je ook het evenwicht veranderen tijdens de lift

Je kan er een met water vullen. Deze wordt dan het lichtst. Je kan er ook een mix van zand en grind in doen. Of aanvullen met houtpellets/snippers. Net zoals die zak die ik je gegeven heb. Dan wordt hij al wat zwaarder. Of inderdaad cement, dan wordt hij erg zwaar.

Misschien heb je nog wat aan deze info: http://rosstraining.com/blog/2008/05/22/keg-lifting-how-to-open/

• #13.454
Thanks dan weet ik hoe hem open te krijgen in ieder geval.

Indien je er eentje met zand+kiezels vult, giet hier water bij zodat er meer zand/kiezels bij kunnen dan zonder water. Dit omdat nat zand zich als een vloeistof kan gedragen en hogere dichtheid haalt, los van het extra gewicht van het water zelf.

Gijs, even Jules een pm sturen anders. Hij weet hoe je die krengen het beste kan vullen.

Hey, G-men! gewoon ff zeggen dat ik net je video's bekeken heb van in je sig, indrukwekkend man; onder andere die overhead press met 100kg deed me beseffen dat er nog veel veel veel werk bij me aan de winkel is...

Heel motiverend!!!

Zo'n gast wilde vandaag je safetybar gebruiken. Dus ik zei nee mag niet :P
Ik neem aan dat je niet wil dat iedereen hem zomaar te pas en te onpas gebruikt

Water rond de 55/60 Kg.

Zand rond de 85 Kg.

Grind 110/120 Kg.

Beton 140 Kg.

Dacht dat het zoiets was Gijs!

Ja maar wat weegt een vat zo vol met:

1 water
2 zand
3 grind
4 beton

En hoe doe ik dat?

Die van mij:

Water 65kg
Zand 100kg (nog beetje ruimte over, kan eventueel iets zwaarder)
Beton 133kg (met een 12a15kg ijzer erin)
Grind hmmm, misschien een idee :D

Sowieso eerst de druk van je vaten aflaten, die met water kun je gewoon vullen zonder opentemaken ("pin" induwen en vastklemmen met schroevendraaier, achteraf bij even tec7 erover), voor beton slijpen, voor zand was echt een gefok, je kunt de dop een stukje omhoogdraaien en dan moet je een klein stukje ijzer dat aan de binnenkant verborgen zit overslaan met een schroevendraaier en hamer, heb dan een dikke schroef en moer gebruikt om het gat weer te dichten

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven