Fitness Seller

g-mens log

Lekkere volume gehanteerd! Hoe voelde paused benchen? :)

Half pak havermout.. Nice man. Ik krijg moeilijk 150gr havermout weg maar waarschijnlijk gooi jij je havermout door de blender? :p

MP en bank gaan lekker man!! Heel goed! En 107 Kg. BW al :eek: lekker bezig maat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.483
Wat eet je nu zo al op een dag dan g-men? Ben daar wel benieuwd naar. Ik zoek naar manieren om mijn voedingsschemate verbeteren. Van jou als naturel zou ik daar dus veel van kunnen leren.

Echt om de 10 pagina's zal het wel ergens staan in dit log............. deze vraag komt zo vaak terug. Ik hanteer de basis niets meer niets minder. Om de 2-3 uur eten, zorgen dat er genoeg eiwitten inzitten.

Gisteren:

1 500ml goedemorgen drinkontbijt
2 4 maisboterhammen 150 gram ham, 500ml volle melk, 1appel
3 4 maisboterhammen 150 gram gebraden gehakt 500 ml halfvolle chocomelk
4 200 gram gebraden kipfilet / flink ovenfrites met flink mayo / 2/3 zak spruiten met chilisaus.
5 Trainen - 500 ml halfvolle chocomelk
6 Na het traine / voor het slapen - Shake van 1L volle melk / flink pindakaas / 50 gram Whey / half pak havermout

elke dag is anders maar zo ziet het er meestal wel uit. Soms nog wat koeken en dat soort frutsels erbij.

**** man, na gehakt nog chocomelk??

haha, dat meen je niet.
Ik kan het toch niet :-)

Sinds ik frites met spruiten eet, maak ik ........ :roflol:

damn.. wat hak jij veel Kcal weg...

Ik wou dat ik jouw stofwisseling had:(

Ohhhh wat eet jij lekker gijs! Dat wil ik ook :(
Maar in de ochtend alleen zo een drink ontbijtje? Ik zou denken dat je wel een pak havermout weg werkte. :p

Ben ik nou de enige die vind dat Gijs echt niet absurd veel eet voor zijn BW?

Ben ik nou de enige die vind dat Gijs echt niet absurd veel eet voor zijn BW?

Zo even snel bekeken is het nog steeds 4000-4500kcal.
106kg met bodyfat rond de 10%.
90-95kg VVM...50kcal per 1kg VVM
Ik zou zeggen dat hij qua kcal precies eet wat hij hoort te eten.
Gooi er nog die afwijkingen er bij die hij niet echt mee telt en je hebt de nodige surplus om te gainen.
Dus eigenlijk is zijn metabolisme helemaal niet abnormaal snel ofzo en zit het precies waar het hoort.

Laatst bewerkt:
Dergelijke shakes gooi je gewoon naar binnen zonder teveel nadenken, heb je het in een enkele minuten weg indien je maag groot genoeg is.

die shake zal ik er al moeilijk in krijgen, maar spruiten met chilisaus? ....... :kots: .... :D

Laatst bewerkt:
Zijn maar weinig mensen die dit op kunnen eten en er nog beter uit gaan zien ook.
Zit ik dan heel de dag aan de rijst :mad:

Lijkt trouwens verdacht veel op mijn dieet dit (alleen eet ik ongeveer 2/3e tot 3/4e hiervan).

Gijs.. ben je nog verder aan de slag gegaan met je GHR op wacht je nog op die rollen ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.500
Nog steeds geen rollen, had bankje toen op het oog is niet doorgegaan. Wacht nog even 2,5 week dan heb ik vakantie en komt ie af.

Vandaag biceps.

Opwarmen 5 min crosstrainer

Oef 1 Dumbbell curl
10x12
10x16
6x22
6x26
6x32
6x32
6x32
6x32 (4x6x32 PR)

Oef 2 Barbell curl
10x50
10x50
10x50

Oef 3 Dumbbell hammer curl
10x22
10x22
10x22

Oef 4 Reverse barbell curl
10x25
10x30
7x35

Oef 5 Wrist curls
20x30
20x30

(2x20x30 pr?)

Oef 6 Leg raises
30x
30x
30x (3x30 = PR)

toen nog keer of 10 sprintje van een meter of 15-20 met een bokszak als conditioning.

Terug
Naar boven