DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi squat PR weer die 5x5 195,
Ik had me helaas verslapen, ging ff slapen omdat ik nu nachtdienst heb maar vrouwtje had me niet wakker gemaakt![]()
mooi squat PR weer die 5x5 195,
Ik had me helaas verslapen, ging ff slapen omdat ik nu nachtdienst heb maar vrouwtje had me net uitgeput![]()
Ik kan me moeilijk voor te stellen dat die shake nog vloeibaar is als je er een half pak(250gram?) havermout bij doet...
Hoe doe je dat?
Als je straks ook 6-10 eieren per dag gaat eten ruft je heel die tent onder tijdens het trainen ipv je broek vol te schijten. Zullen ze blij mee zijn
Zonder al dat zuivel gaat het wel lastiger worden om aan je kcals te komen of niet?
Gijs je kan bij de huisarts een eenvoudig testje aanvragen om te zien of je lactose intolerant bent... dan weet je meteen of het daaraan ligt.
Ik kreeg juist darmproblemen van havermout. Alsof ik lava aan het kakken was. Had je vroeger in je BB tijd nooit darmproblemen?
Ik kreeg een tip van een bber om de havermout+ whey en andere toevoegingen in een bak te doen en dan gewoon aanvullen met water zodat het niet papperig word maar een beetje hard blijft. Want in de blender zakt het altijd naar de bodem, en word het een kleffe zooi
En dat is?Ik heb natuurlijk ook wel de beste blender in the business!
ach je kan ook overstappen op sojamelk... lekker zoet ook![]()
schijnt ja, maar poundstone heeft in een interview ook gezegd dat ie een groot deel van z'n eiwitten uit soja haalt. al heeft poundstone natuurlijk wel een testo probleem
Ik ben geen expert, ik zit niet op jouw niveau, maar als ik te weinig groente binnen krijg dan heb ik binnen een paar dagen verstopping.