MuscleMeat

g-mens log

1 500ml goedemorgen drinkontbijt
2 4 maisboterhammen 150 gram ham, 500ml volle melk, 1appel
3 4 maisboterhammen 150 gram gebraden gehakt 500 ml halfvolle chocomelk
4 200 gram gebraden kipfilet / flink ovenfrites met flink mayo / 2/3 zak spruiten met chilisaus.
5 Trainen - 500 ml halfvolle chocomelk
6 Na het traine / voor het slapen - Shake van 1L volle melk / flink pindakaas / 50 gram Whey / half pak havermout

elke dag is anders maar zo ziet het er meestal wel uit. Soms nog wat koeken en dat soort frutsels erbij.

Lol, what's up met het goedemorgen drinkontbijt? :D Is dat niet wat te miezerig om de ochtend mee te starten? Ben zelf wel een voorstander van de brinta shake in de morgen: 600ml melk, whey en 125gr brinta.
Die havermout shake van je voor het slapen gaan is echt ernstig :D Wtf een halve pak havermout :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.503
k*tzooi computer is ernstig ****ed up nu. Virussen alom. Staat op veilige modus ik zie geen reet zo.

haha - bazen voeding ook :cool: je zei zaterdag nog dat je wat wilde minderen met zuivel en havermout, maar ik ga er vanuit dat je dat nog niet hebt gedaan dus :p

Hey Gijs, ik heb de ideale rollen voor jou GHR hier liggen, zitten nog op as met koker en pin en alles... Heb het niet nodig, kun je van me hebben. Zal morgenvroeg ff een fotootje ervan uploaden.
Grtzz Jules

352njbs.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de set rollen compleet. Grtzz Jules

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Binnenmaat van de koker is 42mm x 42mm

kijk, dat is dan ook weer DBB :)

Gijs, installeer Hitmanpro voor die virussen. Staat op surfright.nl

Installeer wellicht windows opnieuw?

Aardig van je Jules!

• #13.510
****ing toppertje Jules! Is het 1 setje met 2 rollen of zijn het 2 paar. Dat snap ik nu nog niet helemaal maar anders heb ik evt nog wel een paar rollen die ik dan weer van mijn incline abs afhaal die is namelijk precies hetzelfde,.

****ing toppertje Jules! Is het 1 setje met 2 rollen of zijn het 2 paar. Dat snap ik nu nog niet helemaal maar anders heb ik evt nog wel een paar rollen die ik dan weer van mijn incline abs afhaal die is namelijk precies hetzelfde,.

Hey Gijs, het is gewoon 1 set met 2 rollen. Heb m ook ooit van een incline ab bank van het merk Tors afgehaald. Die stond me toen in de weg.

Hoeveel weegt zo'n pak haver bij jou Gijs ? :D
Die Quaker pakken die ik altijd koop zijn 800gr, dus een half pak in een shake lijkt me net een beetje teveel van het goede.
Maar 250gr gaat er af en toe wel vlot in ;)

• #13.513
k*t weer alles weg k*t comp

Dan maar kort

OH Squat
10x20
10x20
5x40
5x50
4x80 5F
5x80
5x80 PR

Oef 2 Olympic fullsquat
5x140
5x195
5x195
5x195
5x195
5x195 (5x5x195PR)

Oef 3 Romanian DL
8x60
8x100
8x140
8x160
6x170

Oef 4 Calfraises Seated
15x70
12x90
10x110

darmproblemen komen me de keel uit

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Hoeveel weegt zo'n pak haver bij jou Gijs ? :D
Die Quaker pakken die ik altijd koop zijn 800gr, dus een half pak in een shake lijkt me net een beetje teveel van het goede.
Maar 250gr gaat er af en toe wel vlot in ;)

Is idd 500 gram het pak hier

• Like
Waarderingen: wwe
Toch nice getraind Gijs.. wel jammer dat je zo'n last had van je darmen!

Mooie pr's Gijs!

Ook weer een mooie oh squat man, toch gekozen voor 80. :D

Kreeg ook veel commentaar dat ik weer voller was geworden. Net ook weer een Baboumian shake weg getikt. 1L volle melk, half pak havermout, paar scheppen pindakaas en 50 gram whey. Best te doen en zet aan als de neten.

Ik kan me moeilijk voor te stellen dat die shake nog vloeibaar is als je er een half pak(250gram?) havermout bij doet...
Hoe doe je dat?

Zit je nog hoog in je Caffeine...zag geen koffie in voedingsschema (is dit ivm met darm problemen) Misschien ook eens 2 dagen je zuivel en havermout skippen. Het zijn maar gedachten, ben geen expert.

Allereerst mooie training (dikke OH's!) maar ben je al eens een weekje gestopt met chocomel?

Al die zuivel zullen je darmen ook niet al te goed doen. Ik kon vroeger niet eens tegen zuivel dat is nu wel beter maar als ik niet genoeg water drink heb ik er ook wel last van. Drink je wel genoeg water?

Terug
Naar boven