- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
schijnt ja, maar poundstone heeft in een interview ook gezegd dat ie een groot deel van z'n eiwitten uit soja haalt. al heeft poundstone natuurlijk wel een testo probleem
Ik denk dat poundstone genoeg test heeft op andere manieren. En daarbij.. producten die door Pro-BB-ers/strongman/PL-ers e.d. worden aangeprezen in filmpjes zijn natuurlijk gewoon reclame en sponsoring. "als je dit neemt wordt je net zo groot als ik". Of ze het daadwerkelijk nemen is natuurlijk maar de vraag.
Genoeg studies die uitwijzen dat soya slecht is. heel erg slecht.
Chinezen eten veel soya, en hun vrouwen hebben geen t**ten, en de mannen hebben kleine derde beens. Vast geen toeval.
heeft te maken met vezels wat in groenten zit. en vezels heeft hij genoeg dmv havermout en andere dingen. als je veel kcal moet eten en dus veel voer moet wegstauwen ga je geen groenten eten als het even kan. Je eet veel, weinig tot geen kcal en je zit er vlug vol van.
Daar heb je helemaal gelijk in. groente doet meer dan alleen vezels leveren. Lang verhaal, maar niet alleen vezels zijn betrokken bij vertering.
Zuur graad e.d. van maagsap is ook erg belangrijk.
Geirriteerde darmwand kan er ook voor zorgen dat eten óf niet wordt verteerd, maar dat je dus obstipeert, of dat het er in een noodgang doorheen wordt gesjeest. Allebei niet goed.
That being said,
Ook al eet je veel, als je het er als water weer uitpoept, of je hebt verstopping, dan wordt er kennelijk iets niet goed opgenomen.
Ik denk dat Gijs geen problemen heeft met vol zitten, en daar wel door heen kan eten. Hij komt op mij nou niet bepaald over als een moeilijke eter

Groente en fruit is nooit verkeerd, en je gaat mij niet vertellen dat je een halve komkommer, of wat blaadjes sla niet ff weg eet, of een appel tussendoor, of flink wat broccolli ofzo. Wat extra tomaat op de boterham, wat augurken tussendoor snoepen, een appeltje door de shake heen, een banaantje tijdens het trainen. Genoeg mogelijkheden dus.
Veel eten heeft geen zin als het niet goed verteerd wordt toch?
En daarbij, het is heel hardcore om in je broek te schijten tijdens het squaten, maar komop.. niemand wil dat toch?
Maar goed, dit zijn dingen die Gijs ongetwijfeld al weet.