Fitness Seller

g-mens log

Op naar het 800 totaal veur het einde van het jaar. :)

Zeker flinke training G!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.604
Vandaag tripje naar loods2 superlight squat dag en een toevoeging voor RPB

Oef 1 Fatbar pulldown
15xfullstack
15xfullstack
15xfullstack
15xfullstack + 20kg
15xfullstack + 40kg

Oef 2 Chest supported rows
15x40kg
15x60kg
15x80kg
15x100kg

Oef 3 Olympic fullsquat (zonder riem)
10x40
10x40
10x40
10x40
10x80
10x80
10x80
10x80
10x100
10x100
10x100
10x100

Bijna alle laatste reps ook steeds paused. Dat voelt nog makkelijker dan zonder pause, komt door de training van gisteren was even door de zuurtegraad heen duwen.

Oef 4 GHR
15x
15x
15x

Uitbreiding voor RPB
Afb077_1.jpg

Laatst bewerkt:
Nice stone,

Kan de RPB club zich mooi op stuk bijten :P

:angstig:160 stone!:headbang::banana:: Ik wil, Ik wil, Ik wil dit jaar die steen er op kunnen leggen!!!! :engel:

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.607
Was de GHR nog vergeten. Je weet waar ik woon Roy hij wacht op je.

160 stone!! :eek:
Freaking nice. 160 @ 1,30 is toch ongeveer SmvN hoogte?

Was de GHR nog vergeten. Je weet waar ik woon Roy hij wacht op je.

Vanaf 28 februari weer cursus in Utrecht, dus dan ben ik weer 1x in de 2 weken in de buurt, vriend!

En als je RPB weer open gooit, als het weer warmer is, dan kan ik veel vaker op zaterdag langskomen. GHR zal ook erg goed zijn voor me. Kan nu nog geen 160 stone, maar voor het eind van 2011 wil ik hem pakken! :fire:

leipe shit blijven die trainingen van jou toch ook, de gewichten staan buiten kijf maar dat volume en de frequentie van trainen....onbegrijpelijk hoe je dat vol houdt! je moet toch ook behoorlijk veel uithoudingsvermogen hebben anders ben je nergens met je herstel

ff over die shakes: welke blender gebruik jij? zit r over na te denken om ook een goeie aan te schaffen om makkelijker te gainen. heb 2 blenders gehad maar die waren zo bagger als maar kan en waren na 5x gebruiken stuk. tips?

ik heb er een van princess. zijn iet zo duur maar doet het prima
je moet altijd wel met glazen beker pakken, plastic is sowieso niks imo

leipe shit blijven die trainingen van jou toch ook, de gewichten staan buiten kijf maar dat volume en de frequentie van trainen....onbegrijpelijk hoe je dat vol houdt! je moet toch ook behoorlijk veel uithoudingsvermogen hebben anders ben je nergens met je herstel

ff over die shakes: welke blender gebruik jij? zit r over na te denken om ook een goeie aan te schaffen om makkelijker te gainen. heb 2 blenders gehad maar die waren zo bagger als maar kan en waren na 5x gebruiken stuk. tips?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/g-mens-log-54824/index678.html#post5531801

There you go :)

:mier:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/g-mens-log-54824/index678.html#post5531801

haha thnks sanne-vrouw :) bij bcc voor 75 euro..is nog te doen

Mooie aanwinst weer man!

Holy shit! 160 steen! :eek:

Die steen komt me bekend voor :), daar lagen er nog 2 van als ik het goed heb

die gaat er dit jaar aan geloven, moet!

Terug
Naar boven