Fitness Seller

g-mens log

Aangezien hier toch ontiegelijk veel mensen komen.. Heeft iemand eigenlijk nog een idee hoe het met Ivo (Strongman) staat ? Al heel lang geen vids meer van gezien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.624
Ik heb hier ergens een filmpje van je +80kg dip gezien. Waar heb je die belt gehaald?

ja, want dit was gewoon een riem met een stalen ketting. Die van mij is met dat neppe k*t coating...

nice die stone:D ik verwacht binnenkort een filmpje dat je hem boven je hoofd pressed Gijs;)

• #13.629
Ik heb hier ergens een filmpje van je +80kg dip gezien. Waar heb je die belt gehaald?

Gewoon stevige PL riem en dan een stuk ketting, ik haat speciale dipriemen.

Vandaag UB

Had wat last van rechterelleboog omdat ik zat de low bar sq had gedaan en zondag koud de 160 stone uit de auto tilde omdat ik bang was de bumper eraf te slaan ermee.

Opwarmen 5 min crosstrainer

Oef 1 Benchpress (touch en go, grip 1 duim buiten glad)
10x60
10x80
10x100
10x140 11F (k*t evenaring pr was eerst even lastig stabiliseren met de elleboog maar de 11e was zo close en ik had er gewoon minimaal 12 verwacht)
6x140
5x140 (volume pr maar **** it)

Oef 2 MP
5x60
5x95
5x95
5x95 (3x5x95 PR)

heel mss zat zelfs 5x5 erin maar ik ben verstandig geweest, schouders gaan kneiterhard de laatste tijd, dit nog na zo'n bench was een jaar terug echt vreselijk ondenkbaar.

Oef 3 Chins
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw (6x10xbw PR)

Belachelijke lats. Ook onderarmen als popeye

Oef 4 Parallel bar dip
25xbw
20xbw
15xbw (25+20+15 = PR)

Oef 5 Cable rows
15x100 (full bl)
15x100
15x100
15x100
15x100 (5x15x100 PR)

Goede training goed afgewisseld qua reps en zo lekker kunnen doorgaan met pr's maken. Die bench pr komt wel, vorige week 6x getraind en nu deze week iets gas terug.

Belachelijk sterk. Maar dat hoor je wel vaker.

• #13.631
Ach alles is relatief, het is maar met wie je het vergelijkt. Belachelijk vind ik het nog niet.

Hele sterke training.

nice presses :)

Sterk is het zeker maar belachelijk?

Sterk natuurlijk, maar waarom geen 5x5 dan op die MP als je het idee had dat het er misschien in zat? (wat erin zit moet je eruit halen? Of heb je daar een pijntje oid?)

Je had zeker geen zin om die constructie te bouwen voor de cable rows deze keer? :P

• #13.638
Sterk natuurlijk, maar waarom geen 5x5 dan op die MP als je het idee had dat het er misschien in zat? (wat erin zit moet je eruit halen? Of heb je daar een pijntje oid?)

Je had zeker geen zin om die constructie te bouwen voor de cable rows deze keer? :P

Lees elleboog;)

elleboog is ook de buitenkant bij jou? ook altijd dezelfde arm?

• #13.640
Ach waar niet..... Log op de elleboog toen rechts blijft soms flinke pijn veroorzaken.

Terug
Naar boven