AndroidHealthClinic

g-mens log

Dikke progressie hier op je 5x5 squats! Die 5x5x200 gaat je lukken!

5x5x200 is ook wel weer een flink mijlpaaltje!
succes ermee!

Nice squattin as always GBeast! Tot zondag!

Sterk zeg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.665
gefleiciteerd die 5x5 200 zit in de tas.

dikke squats G! die 200 zal volgende week wel sneuvelen

5x5x200 wordt easy denk ik!
Ziet er zeer nice en steady uit. Op naar 5x5x225 dan maar? ;)

very nice G
met 5 x 5 op dit gewicht zou de 250 raw toch al wel moeten kunnen? (zonder kniebanden)

Laatst bewerkt:
who knows

• #13.672
very nice G
met 5 x 5 op dit gewicht zou de 250 raw toch al wel moeten kunnen? (zonder kniebanden)

Soms voelt de low bar aan als 2e natuur en soms voelt ie aan alsof ik er niet voor gebouwd ben. Toen met Frank deed ik een easy 230 waarbij er meer inzat. De 5x5 is ondertussen alweer 12,5 kg gestegen geloof ik. Dus als ik een goede dag heb en de heup ook goed voelt dan zou ik er wel tegenaan moeten kunnen zitten ja.

Aah, dus zo vul je die 5x5 in. Nette squat!

Sterke squat. Volgende week de 200 maar "even" doen dan.

• #13.675
Toch nog ruimte voor een nieuwe PR overgelaten, heel slim ;) Die 5x5x200 pak je de volgende keer ook. Maar het is wel een beetje een twijfelgevalletje qua fullsquat. Ik denk dat je daar wel dieper voor moet gaan. Maar hij is iig zeker beneden par ;)

• #13.678
Daarom zeg ik ook "even". :D Volgende week wel een poging wagen?

Ja als ik me goed voel wel, en dan denk ik overschakelen op 3x3 voor SQ.

Toch nog ruimte voor een nieuwe PR overgelaten, heel slim ;) Die 5x5x200 pak je de volgende keer ook. Maar het is wel een beetje een twijfelgevalletje qua fullsquat. Ik denk dat je daar wel dieper voor moet gaan. Maar hij is iig zeker beneden par ;)

Ik verhoog standaard elke keer 2,5. Alleen in het begin kun je nog wel eens met 5 verhogen als je start met 70% van je 1RM en het gewicht vliegt.

Dus dat komt helemaal goed volgende week. 3x3 gaat het gewicht zeker omhoog!

Sterke squats man!

Terug
Naar boven