AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.681
Thanks Kevin.

5x5 is inderdaad heerlijk, ben er toen ook veel mee omhoog gegaan.

2.5kg is vooral aan het einde erg veel voor het gevoel, als kan dat ook tussen de oren gaan zitten.

gr hans

Haha jullie denken er wel makkelijk over. Het valt behoorlijk zwaar en soms kan 2,5 een wereld van verschil zijn.

Ik weet hoe 2,5kg veel kan schelen, al helemaal bij 5x5, trust me. Weet alleen dat je met jou menaliteit die 5x5x200 gewoon gaat crushen. ;)

Lekker bezig laatste tijd maatje! Squat is dik :D en waarom niet een PR proberen te pakken binnenkort op je bank ipv je rep pr? Wel zonde van die 11e keer 140 hoor! Komt wel!

• #13.686
Dan schakel ik eerst over op 3x3 Hans maar pas als ik voel dat alle rek uit de 5x5 is.

• #13.687
Vandaag UB 2

Opwarmen 5 min crosstrainer

Oef 1 Military press
Beltless
15x20
15x20
10x50
5x70
5x97,5 (pr beltless)
Belt om
5x97,5
4x97,5
4x97,5
4x97,5 (2x5 + 3x4x97,5 PR)

Sterk maar ging natuurlijk voor 5x5. Volgende week weer voor hetzelfde gewicht.

Oef 2 Paused benchpress (grip 1 duim van glad)
5x60
5x100
5x142,5
5x142,5
5x142,5
5x142,5
5x142,5 (5x5x142,5 PR)

Techniek maakt veel uit bij bench, 2e set redelijk pittig, 3e set superstrak en kneiterhard.

Oef 3 Dumbbell rows
6x100
6x100
6x100 (3x6x100 PR)

Ik heb besloten dit gewoon gaan te forceren, **** it.

Oef 4 Parallel bar dips
25xbw
25xbw
25xbw (3x25xbw PR)

haha het lijkt niks vergeleken met bench maar het is mss wel de hardste pr van de training. "Even" 15 reps erbij ten opzichte van vorige week.

Oef 5 Cable rows
20x100 full bl
20x100
20x100 (3x20x100 PR)

Vrij rustig pr, had er ook nog wel een total rep pr van kunnen maken door nog een set te doen maar dat zou mss teveel van het goede zijn geweest.

Er zit nog zoveel rest vermoeidheid in het lichaam dat ik mezelf bang ga maken als ik volledig hersteld en uitgerust ben.......... Maar met dit soort progressie denk ik nog niet aan deload.

terminator.jpg

haha hard plaatje van L'teurminateur...en 100 KG row is natuurlijk van den zotte ( forceren = win)..kzal binnenkort ook maar ff aan de DB row :D

Lekker bezig Gijs en altijd gezellig als jullie er zijn!

100 db rows :roflol:

goeie shit

• #13.691
Als Kroc lang in het gips zit ga ik hem voorbij:fire:

btw met of zonder straps?

• #13.694
Is een 50mm fat dumbbell dus met... Maar een 28mm versie komt eraan en dan eens testen of het ook zonder kan.

deload.

• #13.696
K*t ik had die spoiler toch moeten plaatsen. Dan was het echt epic geweest.

Ik zat alleen te twijfelen of je hem zou lezen voor je ging posten. Heb nog zitten spelen met het idee om een spoiler te plaatsen met de tekst:

Frank post deload = idioot.

Denk je dat ik een flauwe grap maak? Ik meen het serieus. Ik kan me niet voorstellen dat de 2x5 + 3x4x97,5 van Gijs all out was. Volgens mij heeft hij wel eens meer reps gedraaid op 97,5. Zelfde voor rows. Dippen voor een pr op cable rows geeft al aan dat daar meer inzit als je dat met voorvermoeiing kan doen. Al met al niet een heel hoge belasting van het CNS en of hoge intensiteit op de main compounds.

Absoluut lekker getraind maar tussen de andere trainingen van Gijs is dit een deload.

naja met of zonder..het blijft toch een hele forse meneer die daar met 1 hand 6 x elke x naar je toe trekt met je knie leunend op een bankje..

• #13.699
Denk je dat ik een flauwe grap maak? Ik meen het serieus. Ik kan me niet voorstellen dat de 2x5 + 3x4x97,5 van Gijs all out was. Volgens mij heeft hij wel eens meer reps gedraaid op 97,5. Zelfde voor rows. Dippen voor een pr op cable rows geeft al aan dat daar meer inzit als je dat met voorvermoeiing kan doen. Al met al niet een heel hoge belasting van het CNS en of hoge intensiteit op de main compounds.

Absoluut lekker getraind maar tussen de andere trainingen van Gijs is dit een deload.

Het zit je duidelijk hoog, maar morgen ging je toch lafjes deload doen dus ja dan kun je me moeilijk weer terug pakken..

Terug
Naar boven