MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.761
Dikke squat en nice pics Gijs! Gefeliciteerd met je PR!

Maarre.. you need a haircut buddy! ;)

Nee nee ik ben mijn wilde haren nog niet kwijt..

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Hoppa, 260 op de squat alweer, dik gainen en toch nog een podiumready fysiek hebben, gaat lekker :D

Powerbuilding, alles draait erom om zo sterk te zijn als je eruit ziet en eruit te zien alsof je sterk bent, zo wil ik graag zijn en zo wil ik graag dat anderen mij zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.763
Nice pics Gijs! Helaas geen benen foto's hehe

Nee die zijn nu zo rond de 68cm, maar ze groeien hard. 70 wil ik ze minimaal hebben. Ze hebben trouwens wel dikke lijnen maar met die bos haar erop nu ziet het er niet uit naast die geschoren beentjes van hem.

lekkere PR op de squat!! en nice foto's ook.

lekker die squat, maar vond je hem zelf niet diep genoeg dan?
En die foto's, je kan zo weer meedoen op een BB wedstrijd!

Het is idd Eddie Wilson. Die maakt zich toch op om op de AC-amateurs voor Suriname uit te komen? Hij is wijder, maar jij hebt meer detail met die DB achter.

Mooie squat Gijs! Erg sterk.

BAM !! 260 in de pocket !! je schema werkt goed !!
en erg mooie foto's man,

jammer dat ik die ME dag weer gemist heb........

Nee nee ik ben mijn wilde haren nog niet kwijt..

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Powerbuilding, alles draait erom om zo sterk te zijn als je eruit ziet en eruit te zien alsof je sterk bent, zo wil ik graag zijn en zo wil ik graag dat anderen mij zien.
Tijd dat DBB met een "Powerbuild" balkje komt ;)

Mooie squat en poses :)

**** die haren op je benen, dat is juist de barbarian-woeste look die we van je willen zien Gijs, zeker nadat je je benen hebt getraind!
En what the hell, freaky squat, 6 plates...

Congratulations 260 wauw en wat een mooie schoentjes

Top!!!! Wat vind je persoon lekkerder squatten? Goodold allstars of die je in dat filmpje aanhebt? Zijn toch gewichthef schoenen (adidas?) ?

jezus Gijs toen ik je een jaar geleden leerde kennen had je het erover dat je nog geen 200 squatte en dat daar een beetje lacherig over gedaan werd bij je peers en nu doe je gewoon 260 kilo WTF dude!!

eng sterk man!cool!

jezus Gijs toen ik je een jaar geleden leerde kennen had je het erover dat je nog geen 200 squatte en dat daar een beetje lacherig over gedaan werd bij je peers en nu doe je gewoon 260 kilo WTF dude!!

zie je waar peerpressure al niet toe kan leiden :D

****ing nice dat die Squat zo hard blijft gaan en je fysiek is uiteraard een streven voor elke natural (en veel kuurders) op dit forum. Ongelooflijk dat jij heel het jaar door zo droog kunt blijven staan en toch nog zo'n gewichten kunt verzetten.

Gijs,

Je doet wel mee aan een NPB voor beginners waar je een 1ste plaats hebt behaald maar je doet niet mee aan de aanstaande NPB eind deze maand. Vreemd als je een squat doet met 260 kg, een deadlift met 300 kg en een bank van 170 kg. Zijn toch nette gewichten om je te kunnen meten met andere powerlifters tot de 110 kg klasse?

http://www.powerliftingbond.nl/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven