AndroidHealthClinic

g-mens log

Gijs,

Je doet wel mee aan een NPB voor beginners waar je een 1ste plaats hebt behaald maar je doet niet mee aan de aanstaande NPB eind deze maand. Vreemd als je een squat doet met 260 kg, een deadlift met 300 kg en een bank van 170 kg. Zijn toch nette gewichten om je te kunnen meten met andere powerlifters tot de 110 kg klasse?

http://www.powerliftingbond.nl/

Je bedoelt het vast goed,maar je komt wel een beetje drammerig over.
Krijg je geld als G-men een PL meet doet?

Zo squat gaat lekker Gijs. Gekke vraag misschien, maar waarom heb je elbowsleeves om? Verder toch wel een beetje jaloers op die 260kg squat, keep on going strong!!

Gijs,

Je doet wel mee aan een NPB voor beginners waar je een 1ste plaats hebt behaald maar je doet niet mee aan de aanstaande NPB eind deze maand. Vreemd als je een squat doet met 260 kg, een deadlift met 300 kg en een bank van 170 kg. Zijn toch nette gewichten om je te kunnen meten met andere powerlifters tot de 110 kg klasse?

Ewa NPB heeft klasses tot 105kg en 120kg, geen 110kg. Voor een wannabe-coach ben je niet echt up to date, weetje.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.786
Top!!!! Wat vind je persoon lekkerder squatten? Goodold allstars of die je in dat filmpje aanhebt? Zijn toch gewichthef schoenen (adidas?) ?

Deze.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Gijs,

Vreemd? Volgens mij heb ik altijd wel laten zien dat het bij mij geen "grote" wedstrijdvrees is toch. Van sterkste man van amsterdam tot de finale van sterkste man van NL geschopt, van YBF tot WFF wereldkampioen geschopt. En als je gewoon rustig afwacht kom ik ook wel op een nk powerliften staan.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

De ultra loadbare dumbbell is af.

Afb078_1.jpg

Even geladen tot 110kg met 5jes en 2,5kg schijven ziet er zo uit:

Afb079_2.jpg

Met alleen vijfjes kun je tot zo'n 140-150kg en met 10tjes tja, zo sterk zal ik nooit worden.

Straks nog even squatten in de garage.

Laatst bewerkt:
:roflol:
Komt van die kromme "destrey-bar"?

• #13.788
Nee die is zo krom die kon hier ook niet meer voor dienen. Andere.

Haha, machtige dumbbell. :D
Trouwens, wat is/was de WWF precies voor bond? Ik kan er zo niet veel over vinden op Google. ???

• #13.790
WFF. World fitness federation.

Dan schakel ik eerst over op 3x3 Hans maar pas als ik voel dat alle rek uit de 5x5 is.

Dat is ook een beetje mijn gedachte erin. Tot dan neem ik toppen nog niet zo serieus het gaat is het gaat niet :) over een maand of 2 moet het maximale eruit!

sweet db, zo heb je teminste nog een fatsoenlijke rom

Die DB is sweet!

• #13.795

Zolang er geen controles zijn niet, maar het is geloof ik wel ooit zo begonnen vandaar dat de YBF uitzond daar naar toe.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

sweet db, zo heb je teminste nog een fatsoenlijke rom

Jep met die gedachte heb ik hem ook gemaakt. Zelfs met 2,5jes kun je tot monstergewichten nu. Dat zal nog tegen vallen om hem hoog genoeg te trekken nu.

Vandaag nog even lightsquat dag in de garage. Vrij snel gedaan nog zelfs was in half uur klaar.

10x40
10x40
10x40
10x40
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100

Heupen voelen altijd beter na zo'n sessie.

Haha zelf na zo een light sessie zou ik kotsen nu nog :p

Lekker hé, zo'n herstelsquattraininkje!

Daaaaamn, that's one hell of a dumbbell, heerlijk man :D

Al durf ik het bijna niet te stellen (niet naar jou toe Gijs, maar je aanhang), toch een kritische vraag!
Gijsje, denk je niet dat wanneer jij je algemeen volume terug zou draaien en via een nieuw eetpatroon zo een 10kg zou gainen, dat je behoorlijk sterker zal worden?
En begrijp me niet verkeerd, op jou manier ga je nu ook al stappen vooruit. En met 10kg meer blijf je sexy (naar mijn mening nog sexyer) en zal je kracht toch wat toenemen.

Cheers

Terug
Naar boven