AndroidHealthClinic

g-mens log

Al durf ik het bijna niet te stellen (niet naar jou toe Gijs, maar je aanhang), toch een kritische vraag!
Gijsje, denk je niet dat wanneer jij je algemeen volume terug zou draaien en via een nieuw eetpatroon zo een 10kg zou gainen, dat je behoorlijk sterker zal worden?
En begrijp me niet verkeerd, op jou manier ga je nu ook al stappen vooruit. En met 10kg meer blijf je sexy (naar mijn mening nog sexyer) en zal je kracht toch wat toenemen.

Cheers

True story. :eyebrow:

agree with lex, met de kantekening dat je dan wel erg moet trainen op het behouden van snelheid/conditie, want dat maakt dat je op de finale staat al 2 jaar. Begrijp me niet verkeerd, je bent ook erg sterk, maar snelheid/explosiviteit/conditie is waar jij je vooral in onderscheid, kan je dit behouden EN nóg sterker worden dmv hoger BW dan kan je nog een stuk verder komen

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.803
Ik word al zwaarder. Was laatst 107 in de avond op de weegschaal met kleren. Ook dat is een pr. Ten opzichte van een 3 jaar terug plus 9 kg. Op mijn frame en naturel en met behoudt van vet% een niet te onderschatten massa. Een winst van 2-3 kg dit jaar ben ik zwaar tevreden. Ik zou echter nog veel meer tevreden zijn met een 300Sq

Op het NPB was je al een heel stuk massiever vergeleken met de keer dat ik in Baarn was. Progressie in massa is duidelijk. En tja op zo'n hoeveelheid die je al hebt gaat het gewoon niet meer snel. die +10kg naturel komt er vanzelf wel een keer aan. Naturel ligt de menselijk grens rond de 110-115kg met zo'n laag vet% dus de enige oplossing wordt of kuren of vet gehalte verhogen zodra je dat punt hebt bereikt hehe

Laatst bewerkt:
Vandaag nog even lightsquat dag in de garage. Vrij snel gedaan nog zelfs was in half uur klaar.

10x40
10x40
10x40
10x40
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100

Heupen voelen altijd beter na zo'n sessie.[/QUOTE]

Hahaha, ff een lightsquatje....... Gijs jonguh, gij spoort niet:D:D:D

Ik vind dat Gijs binnenkort de spuit erin moet knallen!

Hoeft niet. Nog 3 jaar natural de restjes er uit persen qua massa gains. Ook nog eens 4% vet er bij. Dan zit hij nog steeds net onder de 125kg bodyweight met een nog steeds redelijk afgetraind fysiek. Als de kracht en snelheid blijft toenemen kan hij hetzelfde doen als Ortmayer met beetje mazzel.

ik vind dat gijs binnenkort moet gaan balletten als nieuwe uitdaging!

Groot voordeel is dat je met dat vetpercentage geen onnodige massa mee zeult.

Ik word al zwaarder. Was laatst 107 in de avond op de weegschaal met kleren. Ook dat is een pr. Ten opzichte van een 3 jaar terug plus 9 kg. Op mijn frame en naturel en met behoudt van vet% een niet te onderschatten massa. Een winst van 2-3 kg dit jaar ben ik zwaar tevreden. Ik zou echter nog veel meer tevreden zijn met een 300Sq

Nu ik eraan denk: hoe bevalt het zuivelloze dieët? Enige veranderingen merkbaar? En dan bedoel ik op elk gebied, van geen broek meer volschijten tot kracht of bw. En ben je nu ook echt helemaal van de zuivel af nog steeds?

mooie loadbare dumbbell !!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.813
Op het NPB was je al een heel stuk massiever vergeleken met de keer dat ik in Baarn was. Progressie in massa is duidelijk. En tja op zo'n hoeveelheid die je al hebt gaat het gewoon niet meer snel. die +10kg naturel komt er vanzelf wel een keer aan. Naturel ligt de menselijk grens rond de 110-115kg met zo'n laag vet% dus de enige oplossing wordt of kuren of vet gehalte verhogen zodra je dat punt hebt bereikt hehe

Ik denk niet in grenzen.

Ik vind van nooit.

Nu ik eraan denk: hoe bevalt het zuivelloze dieët? Enige veranderingen merkbaar? En dan bedoel ik op elk gebied, van geen broek meer volschijten tot kracht of bw. En ben je nu ook echt helemaal van de zuivel af nog steeds?

Bevalt goed. Wordt zelfs zwaarder. Niet meer in mijn broek gescheten of die drang gehad bij SQ of DL sinds. Vandaag wel lekker scheetjes van de enorme hoeveelheid sushi van gisteren. Gek genoeg ruikt het naar vis.

Je kunt me veel vertellen, maar wanneer Gijs zichzelf wat meer rust gunt (lees minder volume draait) zal zijn lichaam wel eens hersteld zijn voordat hij zichzelf aan de volgende martelgang onderwerpt. En bij mij werkt de gain pas in een rust periode, toch! Heb ook nergens gezegd dat hij niet vooruit gaat of niet in massa groeit. Het is gewoon zo dat hij niet helemaal als een strongman traint. En ik denk dat een wat 'luiere Gijs' sterker zal zijn op een relatief eenvoudige manier.

Als je zijn schema bekijkt hebben de betreffende spiergroepen 4-5 dagen rust eer ze weer getraind worden. Dat is meer dan genoeg rust om supercompensatie te laten gelden.

Dan heb je het over off-season en vergeet je de strongman onderdelen. Daarnaast klopt het natuurlijk wel dat genoeg tijd rust tussen de spiergroepen zit, maar dan vergeet je de intensiteit waarmee hij traint. Het is toch 1 lichaam dat hersteld. Maar goed heb geen zin om met je in discussie te gaan. We weten allemaal dat Gijs keihard traint en af en toe vergeet te rusten. Als ik me niet vergis was jij het die van die nutteloze discussie-drang had op een vorige gepeperde opmerking naar je voorbeeld toe. Ik heb het goed met Gijs voor en probeer hem te helpen zodat hij zichzelf niet voorbij loopt. Ook jij snapt dat wat ik zeg hem goed zal doen, toch discussie. Volgende keer maar een PM!

Je kunt me veel vertellen, maar wanneer Gijs zichzelf wat meer rust gunt (lees minder volume draait) zal zijn lichaam wel eens hersteld zijn voordat hij zichzelf aan de volgende martelgang onderwerpt. En bij mij werkt de gain pas in een rust periode, toch! Heb ook nergens gezegd dat hij niet vooruit gaat of niet in massa groeit. Het is gewoon zo dat hij niet helemaal als een strongman traint. En ik denk dat een wat 'luiere Gijs' sterker zal zijn op een relatief eenvoudige manier.

Als Gijs voor een periode van 2 a 3 maanden zn volume halveerd en ook het aantal oefeningen per training,dan kan jij wel ophouden met wedstrijden denk ik ;).
Aan de aan de andere kant kon Gijs ook wel eens gek worden van al die vrije tijd.Maar je verhaal heeft zeker een punt!!

Dan heb je het over off-season en vergeet je de strongman onderdelen. Daarnaast klopt het natuurlijk wel dat genoeg tijd rust tussen de spiergroepen zit, maar dan vergeet je de intensiteit waarmee hij traint. Het is toch 1 lichaam dat hersteld. Maar goed heb geen zin om met je in discussie te gaan. We weten allemaal dat Gijs keihard traint en af en toe vergeet te rusten. Als ik me niet vergis was jij het die van die nutteloze discussie-drang had op een vorige gepeperde opmerking naar je voorbeeld toe. Ik heb het goed met Gijs voor en probeer hem te helpen zodat hij zichzelf niet voorbij loopt. Ook jij snapt dat wat ik zeg hem goed zal doen, toch discussie. Volgende keer maar een PM!

Herstel neemt toe in de loop der tijd als je sport en genoeg eet/rust. Maar het is wel zo dat niet iedereen gezegend is met een herstel zoals Gijs. Ik ben bijvoorbeeld het tegenovergestelde en voor iemand zoals mij zou jouw advies inderdaad kloppen. Qua rust en afwisseling tussen intensiteit/rust lijkt er ook genoeg progressie gemaakt te zijn als je zijn schema bekijkt. Voor de rest is hij de enige die weet hoe/wat mbt zijn lichaam e.d.

Discussie drang? Nee hoor. Net zoals anderen deel ik op zijn tijd ook gewoon mijn mening. Waar jij wellicht op doelt zijn mijn reacties in het verleden mbt een paar personen. Ik kan niet tegen puberale idioten zoals nullicedo, wesley, ironsport en mensen van soort gelijk simplistisch niveau. Dwazen links in de goot laten liggen en negeren is een les die ik pas sinds kort geleerd heb. Als mensen normaal doen krijgen ze idem normale reactie terug. Gijs is niet echt me voorbeeld of idool...dat is niemand namelijk. Hij is 1 van de weinigen die gewoon normaal doet dus krijgt hij idem respect terug. En ik heb nog geen 1x gijs verdedigd door een agressieve houding naar anderen aan te nemen dus geen idee waar je op doelt met reactie op gepeperde post.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit op die foto's :thumbs:

Terug
Naar boven