MuscleMeat

g-mens log

respect.

niet gek veel meer te zeggen. Zo'n shape en zo'n deadlift. Looking like Tarzan, playin' like Tarzan.

Maar genoeg geslijmd, hoogmoed komt voor de val :D

Edit: puntjes d'r bij voor het onze vader van de metal op de achtergrond.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Ik dacht zet ook even de muziek eronder waarop ik de pr's ook daadwerkelijk maak;)

Zo, mooi PR op die DL.
Leuk filmpje, idd goede kwaliteit.

Nu kun je wel een beetje serieus aan PL wedstrijden meedoen, met zulke gewichten.

Potverdomme! :D

Congratz G,nice lifts.:thumb:

Lekka!

niet te grote sprongen maken naar die 300 he rakker!

• #1.367
@ Chunks
tuurlijk wel! Had gehoopt die 280 ook te redden, hij kwam tot net boven de knie, filmpje bleek een error te hebben anders stond die er ook tussen.

Volgende week dan weer volume op de deadlift. Zit te denken aan bv 4x6x200 ofzo. De week daarop denk ik 3x3x230. En dan de week daarop de 280.

Kun je alvast meeplannen in de battle naar de 300:D

Ik plan eigenlijk nooit, pas in de training voel ik aan wat ik doe en waar ik zin in heb. Zo doe ik wel eens twee of drie weken nieuwe RM's zetten, maar ook wel eens een paar weken geen hol. Misschien idd beter om te plannen.

ben iig van plan om binnenkort eerst de 350 rack pull te pakken een keer.

ach alles helpt mee.

gr

Beestachtige deadlift man! super gedaan! Ga zo door, ook hele mooie fysiek!

@ Chunks
tuurlijk wel! Had gehoopt die 280 ook te redden, hij kwam tot net boven de knie, filmpje bleek een error te hebben anders stond die er ook tussen.

Volgende week dan weer volume op de deadlift. Zit te denken aan bv 4x6x200 ofzo. De week daarop denk ik 3x3x230. En dan de week daarop de 280.

Kun je alvast meeplannen in de battle naar de 300:D

met een DL van 270, zit ik eerder aan 4x6x220 en 3x3x240 te denken!! Succes iig!!

Super deadlift G-men! Congratz.
Moet nu toch ook maar weer ns heftig aan de bak gaan.

• #1.372
Vandaag overig gedoe

Seated calf raise
4x20x55

Benchpress "light"
3x10x110
12x110

20 reps rotary torso superset met 20 reps leg raise
40 reps schuine crunch superset met 20 reps leg raise
40 reps swiss ball crunch superset met 50 reps twist
20 reps knee tucks met swiss ball superset met 20 knee tucks op bench

30 minuten cardio crosstrainer hf 135. 500 kcals

nette training!!:D:D

Vandaag overig gedoe

Seated calf raise
4x20x55

Benchpress "light"
3x10x110
12x110

20 reps rotary torso superset met 20 reps leg raise
40 reps schuine crunch superset met 20 reps leg raise
40 reps swiss ball crunch superset met 50 reps twist
20 reps knee tucks met swiss ball superset met 20 knee tucks op bench

30 minuten cardio crosstrainer hf 135. 500 kcals

Je doet veel voor de buik g.Wel nette niet alledaagse buikspieroefeningen.

Die bench is toch wel erg sissy he,al maak je wel aardig wat reps om het "lightweight gehalte" goed te maken.;)

Yes yes weights ..

hm Hier gaan we ..

Dl: 250 Squats 260kg Bp 170: 670 totaal

Stats. 1.78M 115,2 kg met jawel 8,1% ;)

hehehe Let the beast out ! ;)

Hmmm..?

• #1.377
  • #1.378
Gisteren ook eens begonnen met shoulder dislocates. voor de bench 3x10 gedaan. Kon met onze houten stokken op de gym precies het einde vastpakken, bij de laatste set kon ik mijn hele hand erop houden.

Ook eens wat andere gasten gevraagd die hard trainen en die kregen hem niet eens boven het hoofd??? Alle drie hadden dan ook schouderproblemen.

Gisteravond nog eens 50reps gepakt na het lezen van een artikel. Mijn schouders stonden behoorlijk op knappen hierna. Deze waren trouwens met een handdoek en iets breder. De bench had al duidelijk de schouders iets strakker gezet.

Ik moet die dislocates ook weer eens gaan paken
geloof dat ik ze net binnen een meter kon krijgen.. als speerwerper zou ik ze denk ik minimaal met 60 cm tussen beide handen moeten kunnen uitvoeren :o.. Voorlopig ligt het probleem alleen nog in techniek :)

• #1.380
een meter vind ik al bizar, iemand een idee wat een goede richtlijn is, en heeft het ook nog te maken met de vorm van het schouderblad? (paddos:rolleyes: )

Terug
Naar boven