MuscleMeat

g-mens log

ik doe ze ook met zo'n korte bezemsteel. Zou daar uberhaupt een richtlijn voor zijn. Weet wel dat er bij mij zo'n fanatiek lenig vechsportertje zit, die zijn handen bekant schouderbreedte zet en nog vrolijk rond draait met die stok.

Gisteren ook eens begonnen met shoulder dislocates. voor de bench 3x10 gedaan. Kon met onze houten stokken op de gym precies het einde vastpakken, bij de laatste set kon ik mijn hele hand erop houden.

Ook eens wat andere gasten gevraagd die hard trainen en die kregen hem niet eens boven het hoofd??? Alle drie hadden dan ook schouderproblemen.

Gisteravond nog eens 50reps gepakt na het lezen van een artikel. Mijn schouders stonden behoorlijk op knappen hierna. Deze waren trouwens met een handdoek en iets breder. De bench had al duidelijk de schouders iets strakker gezet.

rechterhand achter hoofd, linkhand in onderrug, twee handen elkaar doen raken: lukt het niet, heb je ze nodig.

3x10 is goed.

* paar keer per week doen: perfect als opwarming voor bench
* zeer breed beginnen : maximale breedte op de broomstick
* shouderbladen naar beneden & achteruit
* glutes opspannen
* rug rechthouden
* voor u kijken
* rollen in de schouders
* elleboge locked houden
* handen rond de broomstick gesloten houden (hard in begin, maar zodra je het kunt doen)
* kwaliteit, niet quantiteit

Het komt rap, 3 weken en je kan de grip versmallen.

een meter vind ik al bizar, iemand een idee wat een goede richtlijn is, en heeft het ook nog te maken met de vorm van het schouderblad? (paddos:rolleyes: )

Breed beginnen, eens je de test kan (handen raken in rug) ben je flexibel genoeg

Vanaf daar moet je zelf zien hoe flexibiler je nog wilt worden.

Nou nou, ik mag er ook wel 's mee beginnen, met die dislocates :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.385
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oef 1 Weighted dips
10xbw
6xbw+20
5xBW+40
3xBW+60 (zie vid)
1xBW+80 (zie vid) PR
1xBW+100 Failed (zie vid)
3xBW+60
6xBW+40
10xBW+20
15xBW

Oef 2 Incline bench
15x50
15x80
10x100
10x80

Oef 3 cable crossover
15x30
15x40
10x50
15x40

Oef 4 chest press
15x100
12x120 full bl
2x10x100

Oef 5 side raises
15x12
10x22 beetje smokkel
2x15x14

Oef 6 shoulder press machine
15x40
12x50
10x60 full bl
12x40

Oef 7 triceps push down
15x40
10x50
6x60 full bl
10x50
12x40
15x30

klaar

SUPER!!!!!

Eindelijk iemand die me een schop onder mn reet geeft en me met bijde poten op aarde drukt met mn dips,al is 1x80kg best magertjes.;)J/K

Tja,nu ga ik alleen nog maar harder mn best doen bro,bedankt daarvoor.:D
Heb trouwens nog nooit 1RM getest met dippen.Altijd rep pr's geweest maar nu binnekort toch maar eens checken dan.

Damn... vette fysiek ook

Damn wat een Dips!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.390
Eindelijk iemand die me een schop onder mn reet geeft en me met bijde poten op aarde drukt met mn dips,al is 1x80kg best magertjes.J/K

haha was ook geen repout op dat gewicht dan had ik er mss nog 1a2 kunnen bijpakken. Dacht gewoon eens te kijken of die 100 kon vandaar die opbouw;)

netjs kerel!!:D

****in' goed bezig bro. En echt cool die filmpjes.

Goede dips en een nette fysiek hoor!

impressive bro!! Super dips en toffe vid!

Amazing deadlift, en t*ring wat een dips :eek:

Trouwens wat voor nummer heb je achter dat deadlift filmpje gezet, iets van Metallica?

WAt ben je ook een monster he.. god allemachtig.

toppie!

Die dips zijn echt super man. Goeie diepte ook.

Niemand heeft het nog vermeld, maar er is hier geen sprake van twijfel over de diepte van de reps: heel goed :thumbs:

Terug
Naar boven